Oef, moest een paar keer lezen. Wat een Nederlands... Als ik het goed begrijp, bestaat mijn goede doel niet uit zo'n beetje ieder zinvol goed doel dat ik me kan bedenken. Dat klopt, het is een zelfstandige stichting.rilana schreef:ik ben donateur van zon beetje ieder zinvol goeddoel wat je je kan bedenken....SannePP schreef:Hoezo? Wil je donateur worden?rilana schreef: **Aangepast ivm tegen forumregels**
helaas bestaat de jouwe daar niet uit
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Off topic discussie teckel doodgebeten
Moderator: moderatorteam
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)
RIP Cena
- rilana
- Actief
- Contacteer:
Hoezo? Wil je donateur worden?
[/quote]
ik ben donateur van zon beetje ieder zinvol goeddoel wat je je kan bedenken....
[/quote]
Tjonge....
[/quote]
ja jonge jonge jonge
ik ben donateur van zon beetje ieder zinvol goeddoel wat je je kan bedenken....
Tjonge....
ja jonge jonge jonge
- rilana
- Actief
- Contacteer:
Expecting schreef:Wat verschrikkelijk erg iig voor de baasjes van Bartje. Ik zou doodsangsten uitstaan, met je hondje op je schoot en dan...![]()
![]()
![]()
Ik denk idd dat dit niet per se voorbehouden is aan Staffords, maar naar mijn persoonlijke mening kunnen honden die in deze mate hondagressie laten zien (of kunnen laten zien door onoplettende baasjes), beter ingeslapen kunnen worden. Want er komen ongetwijfeld meer slachtoffers imo. En dat inslapen zou ik ook vinden als het in dit geval een jr was geweest die had doodgebeten.
laten we gelijk alle turken marokanen en al het andere gajes wat in de bajes zit en hier toch geen nut heeft ook een spuit geven hoe vind je die dan
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
En zo zijn de meeste vechthondeigenaren.... jammer genoeg!rilana schreef:**Aangepast ivm tegen forumregels**massam schreef:negatieve aandacht is ook aandacht.. weten jullie nog lieve hondenmensjes?![]()
Wat zou het goed zijn als het houden van zo’n hond gekoppeld zou worden aan een vergunning en het opleidingsniveau. Lui met slechts één hersenhelft krijgen dan een Malthezer….
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan heb ik toch liever dat die mensen een Bart Smitje hondje krijgen hoor!Badu schreef:En zo zijn de meeste vechthondeigenaren.... jammer genoeg!rilana schreef:**Aangepast ivm tegen forumregels**massam schreef:negatieve aandacht is ook aandacht.. weten jullie nog lieve hondenmensjes?![]()
Wat zou het goed zijn als het houden van zo’n hond gekoppeld zou worden aan een vergunning en het opleidingsniveau. Lui met slechts één hersenhelft krijgen dan een Malthezer….
RIP Cena
- rilana
- Actief
- Contacteer:
en mensen zoals jij een echte hondBadu schreef:En zo zijn de meeste vechthondeigenaren.... jammer genoeg!rilana schreef:**Aangepast ivm tegen forumregels**massam schreef:negatieve aandacht is ook aandacht.. weten jullie nog lieve hondenmensjes?![]()
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Ja dat is echt precies hetzelfde inderdaad, wat goed gevonden!rilana schreef:Expecting schreef:Wat verschrikkelijk erg iig voor de baasjes van Bartje. Ik zou doodsangsten uitstaan, met je hondje op je schoot en dan...![]()
![]()
![]()
Ik denk idd dat dit niet per se voorbehouden is aan Staffords, maar naar mijn persoonlijke mening kunnen honden die in deze mate hondagressie laten zien (of kunnen laten zien door onoplettende baasjes), beter ingeslapen kunnen worden. Want er komen ongetwijfeld meer slachtoffers imo. En dat inslapen zou ik ook vinden als het in dit geval een jr was geweest die had doodgebeten.
laten we gelijk alle turken marokanen en al het andere gajes wat in de bajes zit en hier toch geen nut heeft ook een spuit geven hoe vind je die dan![]()
![]()
![]()
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- rilana
- Actief
- Contacteer:
Expecting schreef:Ja dat is echt precies hetzelfde inderdaad, wat goed gevonden!rilana schreef:Expecting schreef:Wat verschrikkelijk erg iig voor de baasjes van Bartje. Ik zou doodsangsten uitstaan, met je hondje op je schoot en dan...![]()
![]()
![]()
laten we gelijk alle turken marokanen en al het andere gajes wat in de bajes zit en hier toch geen nut heeft ook een spuit geven hoe vind je die dan![]()
![]()
![]()
Je hebt me echt te pakken nu
nouw je bent wel eerlijk
wat een haat hier toch op het forum jegens sommige honden en mensen rassen
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Badu schreef:Wat ik onverantwoord vind is het houden van zo'n hond. Keer op keer wordt bevestigd dat ze helemaal niet sporen. Kunnen ze niets aan doen.... zijn gefokt om te vechten. Rotbeesten zijn het, een gevaar voor de samenleving en de baasjes - die het blijkbaar heel spannend vinden om anderen angst aan te jagen - zijn niet helemaal wijs. Een DH als waakhond doet het ook prima!!
rilana schreef:laten we gelijk alle turken marokanen en al het andere gajes wat in de bajes zit en hier toch geen nut heeft ook een spuit geven hoe vind je die dan![]()
![]()
![]()
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Nou jij begint over mensen'rassen' hoor, ik niet. Mijn man is zelf ook van een mensagressief ras, gelukkig heb ik het eruit getraindrilana schreef: nouw je bent wel eerlijk![]()
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- rilana
- Actief
- Contacteer:
nou dan zou ik eens beginnen met begrijpend lezen van posten in dit toppic en dan zijn er nog genoeg andere op te duikelenthom schreef:Volgens mij bestaat hier op het forum helemaal geen haat tegen 1 ras specifiek.
Het gaat gewoon om de hond die dit gedaan heeft, had ook een ander ras kunnen zijn...
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar is het vaak niet hè?thom schreef:Volgens mij bestaat hier op het forum helemaal geen haat tegen 1 ras specifiek.
Het gaat gewoon om de hond die dit gedaan heeft, had ook een ander ras kunnen zijn...
- rilana
- Actief
- Contacteer:
pas maar op ik had hem een spuitje gegevenExpecting schreef:Nou jij begint over mensen'rassen' hoor, ik niet. Mijn man is zelf ook van een mensagressief ras, gelukkig heb ik het eruit getraindrilana schreef: nouw je bent wel eerlijk![]()
- rilana
- Actief
- Contacteer:
en nanna had hem 555 gegeven volgens mij die vent van je loopt gevaar

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Off topic discussie teckel doodgebeten
mag ik ook een portie? Lekker!Nanna schreef:Ik denk, ik kom hier nog even kijken of er nog wat zinnigs uitkomt, maar ik ga geloof ik maar weer eens naar mijn zelfgemaakte tomatensoep á la crème kijken die aan het pruttelen is
RIP Cena
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit doe je zeker om me te pesten? Alleen maar omdat ik een herder-eigenaar ben he!Nanna schreef:Je mag zelfs mee etenSannePP schreef:mag ik ook een portie? Lekker!Nanna schreef:Ik denk, ik kom hier nog even kijken of er nog wat zinnigs uitkomt, maar ik ga geloof ik maar weer eens naar mijn zelfgemaakte tomatensoep á la crème kijken die aan het pruttelen isWe hebben soep dus, dan spinaziepannekoeken (is veel lekkerder dan het klinkt) en chipolatapudding met slagroom en witte chocoladesnippers toe
RIP Cena
- smoekie
- Zeer actief
Gezellig hier

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
en wat is dan precies een "vechthond" volgens jou? zijn dat alle staffs? of zijn het alleen de hondagressieve staffs? vallen de staffs die nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan daar dan buiten of niet? of kan een vechthond ook een ik-noem-maar-wat duitse herder zijn die vanuit het niets ergens opklapt? of een bassethound die een andere hond grijpt? wat?Badu schreef:En zo zijn de meeste vechthondeigenaren.... jammer genoeg!rilana schreef:**Aangepast ivm tegen forumregels**massam schreef:negatieve aandacht is ook aandacht.. weten jullie nog lieve hondenmensjes?![]()

-
S@ndr@
- Zeer actief
Vind je, ik zie allemaal rode lettertjessmoekie schreef:Gezellig hier![]()
-
tineke
Nanna schreef:Nee hoor, daar hoort ook de BM bijHutsje schreef:en wat is dan precies een "vechthond" volgens jou? zijn dat alle staffs?Badu schreef:
Wat zou het goed zijn als het houden van zo’n hond gekoppeld zou worden aan een vergunning en het opleidingsniveau. Lui met slechts één hersenhelft krijgen dan een Malthezer….![]()
(neemt nog maar een hapje soep)
En de fila
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is om meer kleur in het leven te brengen!S@ndr@ schreef:Vind je, ik zie allemaal rode lettertjessmoekie schreef:Gezellig hier![]()
RIP Cena
-
tineke
Nanna schreef:tineke schreef:
En de fila![]()
gelukkig heeft Jan twee goed ontwikkelde hersenhelften
![]()
![]()
![]()
mag hopen dat dat niet het enige is dat goed ontwikkeld is
Nee hoor het staat goed in verhouding mag ik zeggen,de hoogte van zijn intelligentie gaat gelijk op met zijn andere kwaliteiten
Hij is jammie op alle fronten
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
tineke
massam schreef:toooo much infoooooooo tineke!
Dat is precies wat Jan straks gaat zeggen
- Hutsje
- Zeer actief
tineke schreef:massam schreef:toooo much infoooooooo tineke!
Dat is precies wat Jan straks gaat zeggen![]()
![]()

- Hutsje
- Zeer actief
Nanna schreef:Nee hoor, daar hoort ook de BM bijHutsje schreef:en wat is dan precies een "vechthond" volgens jou? zijn dat alle staffs?Badu schreef:
Wat zou het goed zijn als het houden van zo’n hond gekoppeld zou worden aan een vergunning en het opleidingsniveau. Lui met slechts één hersenhelft krijgen dan een Malthezer….![]()
(neemt nog maar een hapje soep)

- Hutsje
- Zeer actief
- smoekie
- Zeer actief
S@ndr@ schreef:Vind je, ik zie allemaal rode lettertjessmoekie schreef:Gezellig hier![]()
Brengt wat kleur in het leven toch
-
tineke
Hutsje schreef:weg discussie, veel te leuk hier
Dat dan weer wel met die vechthonden baasjes ze zijn heel gezellig