Hier hetzelfde. Van mijn honden doet het me helemaal niets, behalve dat ik het ontzettend sneu voor de hond vind. Net zoals diarree. Poep opruimen van logé-honden (die op brok staan) vind ik wel ongelofelijk walgelijk en ik wil dan zo snel mogelijk van het zakje af. Maar met een zakje warme poep van mijn dames loop ik rustig anderhalf uur rond.renee-uk schreef:echt waar?
ik heb dat helemaal niet met mijn honden wel als er een mens opeens staat te kotsen, daar ga ik vrolijk naast staan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jasses
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Jasses
- Puma
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco
- Aantal honden: 1
Tja, als je hond vanaf pup af aan bij je is opgegroeid, ga je niks meer vies vinden.. That's part of the job 

- gizmo
- Zeer actief
Gaat hier ook zo
Als mijn oppas hond overgeeft moet ik er ook snel bij zijn anders vreet Gizmo het op
Bah alleen het idee al
Maar ook als Gizmo de kans krijgt wil hij zelfs zijn eigen kots op eten
Bleg! Sta er zelf met kotsneigingen maar ruim het toch op
Als mijn oppas hond overgeeft moet ik er ook snel bij zijn anders vreet Gizmo het op
Bah alleen het idee al
Maar ook als Gizmo de kans krijgt wil hij zelfs zijn eigen kots op eten
Bleg! Sta er zelf met kotsneigingen maar ruim het toch op

-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
En het lullige is altijd, ze doen het altijd nou nét op die plekken waar jij het niet wilt hebben!marian* schreef:Zit je lekker een boterham te eten,hoor je een paar meter verderop rare geluiden en ineens zoiets als "blulp" en vervolgens ligt er een bergje kots op het kleed![]()
Als je dan gaat kijken staat de kotster het hele spulletje op te smikkelen.....
Ja,dank je wel Bente
( Het liefst een hoogpolig taptijt! )
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Altijd op het kleed, altijd als je je handen vol hebt of weg moet of tijdens het eten.
Dat braken vind ik nog niet zo erg, maar het daarna vrolijk weer opeten.... Van mij mag het niet, ik denk altijd dat het wel een reden heeft om eruit gegooid te worden.
Mensenkots is voor mij van een andere orde! Ik ben als de dood dat het besmettelijk is en ik het ook krijg..... En ik heb door anti-bioticum een keer 2 weken zo ernstig gekotst dat ik uitgedroogd was. Wat was ik ziek!
Dat braken vind ik nog niet zo erg, maar het daarna vrolijk weer opeten.... Van mij mag het niet, ik denk altijd dat het wel een reden heeft om eruit gegooid te worden.
Mensenkots is voor mij van een andere orde! Ik ben als de dood dat het besmettelijk is en ik het ook krijg..... En ik heb door anti-bioticum een keer 2 weken zo ernstig gekotst dat ik uitgedroogd was. Wat was ik ziek!

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.