Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wraak

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Wraak

Ongelezen bericht door laeken »

marian* schreef:
MARC_S schreef:
marian* schreef:
Ik meen me te herinneren dat Wim toen alleen snel terug gevonden is doordat hij blafte.
Misschien worden de mensen daar wel gek van de hobbelende poephondjes waar niemand op let en dus zetten ze ze in de berging om de baasjes een lesje "op je hondje letten" te geven :mrgreen:

Ja,de groeten.Als je klachten over zoiets hebt moet je bij de baas zijn.
Volgens mij hadden ze al problemen want het was uit wraak. Neem aan dat ze het stadium praten met de baas dus al voorbij waren :wink:

Maar neem me niet te serieus joh. Ik vind het raar als mensen je hond in een berging kunnen proppen waar je dan 2 dagen niet op kan komen. Maargoed, ik weet dat er mensen zijn die gewoon een rondje lopen en totaal niet op hun hond letten. Hier liep eergister ook een stabij. Wel een paar uur en lekker spelen met Cleo maar geen baas te zien. Denk dat ze gewoon de deur open hadden gezet in het huisjespark en dat Fikkie zichzelf aan het uitlaten was want de hond was duidelijk niet kwijt :wink:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Wraak

Ongelezen bericht door marian* »

MARC_S schreef:Volgens mij hadden ze al problemen want het was uit wraak. Neem aan dat ze het stadium praten met de baas dus al voorbij waren :wink:

Maar neem me niet te serieus joh. Ik vind het raar als mensen je hond in een berging kunnen proppen waar je dan 2 dagen niet op kan komen. Maargoed, ik weet dat er mensen zijn die gewoon een rondje lopen en totaal niet op hun hond letten. Hier liep eergister ook een stabij. Wel een paar uur en lekker spelen met Cleo maar geen baas te zien. Denk dat ze gewoon de deur open hadden gezet in het huisjespark en dat Fikkie zichzelf aan het uitlaten was want de hond was duidelijk niet kwijt :wink:

Ik neem je ook niet te serieus maar reageerde op je vorige antwoord :19:
Neemt u mij in dezen ook vooral niet te serieus :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”