Orpa schreef:marian* schreef:Orpa schreef:Ik ben erg benieuwd of iemand serieuze vragen heeft over hetgeen ik doe.
De discussie over de "hoerige" foto lijkt me niet echt van toepassing.
Ik dus(en ik denk wel meer mensen hier).
Waar komen de honden die je opvangt vandaan?
Hoe bereken je de prijzen die mensen moeten betalen(ik vind bijv. €400,- voor een volwassen BD best veel)
Ik kreeg het idee van hondenhandel,dus vandaar dit topic.
*Met "S" wordt een berucht persoon bedoeld naar wie op jouw site gelinkt wordt:
http://engelse-bulldog.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
*Edit:laatste zin veranderd en link toegevoegd.
Deze persoon ken ik niet. Ik heb wat extra informatie op mijn site gezet zodat mensen kunnen beoordelen of dit het ras is wat ze zoeken... Dit om voornamelijk in contact te komen met andere mensen die ervaring hebben met deze rassen.
De prijs van de dieren die in de opvang zitten word berekend op de gemiddelde vraagprijs, ik probeer daar iets onder te zitten.
De prijs van de dieren die in de bemiddeling genomen zijn word voornamelijk door de eigenaren zelf aangegeven.
Hoe de dieren bij mij in de opvang komen verschilt heel erg. Wat voorbeelden zijn:
• Ik heb onlangs een nestje hondjes opgehaald die uit huis geplaatst moesten worden van de woningbouw en dierenbescherming.
• Het gebeurd ook dat fokkers de pups naar kennels brengen en ik daar van weet, dan haal ik ze ook op.
• Ik bemiddel ook vaak voor mensen die een nestje hebben (niet alleen voor honden).
• Vaak als de pups dan met een week of 8 nog niet verkocht zijn vragen de mensen of ik ze in de opvang wil nemen.
• Het gebeurd ook dat ik benaderd word voordat de pups al geboren zijn.
• De bekende impulsaankopen, allergieën, scheidingen, verhuizingen vallen onder hieronder.
• Maar ook dieren die juist iets mankeren.
Wat ik begrijp is dat iedereen denkt dat het voornamelijk rashonden zijn, maar dit is niet het geval. Ik vang ook kruisingen, stamboom honden, volwassen honden, en andere huisdieren op.
Het hondje in de proefdiervrij reclame is daar een voorbeeld van… dit is een kruising. Daarnaast is het katje bij mij ook in de opvang geweest.
Groetjes