het is ook een droom van ons, om met een Camper (liefst honden mee) om daarmee rond te trekken, in een gaaf,mooi land. Amerika is natuurlijk supergaaf voor zoiets
Als je de kans krijgt: Doen!! het is echt heel mooi, en leuk. De honden zou ik niet meenemen. Lange vlucht(en) en ze mogen nergens los, of in(Nationale parken bijv.) Je wordt dan erg beperkt, of ze moeten dan steeds in de camper blijven. We zien hier erg veel honden bij Amerikanen in hun enorme campers (bussen) Veel rassen kom je een camping niet eens mee op (rotweilers, duitse herders, akita, bulldoggen en nog een aantal rassen zijn verboden op veel campings, en ook kruizingen daarvan, of als ze maar denken dat het een kruizing daarvan is (Ja, ik weet het, het is belachelijk)
Ik heb niet zo veel van het land gezien toen ik daar deze zomer was. Maar wat me wel is bijgebleven, dat het rijden daar een stuk minder inspannend was dan in Nederland. Ervaren jullie dat ook zo?
Ja en Nee, het rijden met camper in en rond Las Vegas en Los Angeles vonden wij ronduit een verschrikking. Zeker toen we al een paar weken rust en natuur achter de rug hadden. Verder hebben we ook een aantal behoorlijk smalle bergwegen achter de rug, prachtig hoor! maar niet echt ontspannen rijden. Op de Freeway is het beeld wel veel rustiger, niet dat zig-zaggende verkeer als hier in Ned.
wat hebben jullie in Monterey gepland??
Het plan is om met een Whale watch tour mee te gaan. Morgen rijden we er naar toe, dus zal het morgen niet lukken, maar de dag erop hebben we de hele dag daar. Dus ik ben benieuwd
We staan nu op Pismo Beach, zo ongeveer aan het strand.
Volgende keer dat we er weer zijn gaan we zeker ook naar bryce en monument valley
We hebben vandaag alweer geboekt voor volgend jaar (de camper)

ivm met een vroegboekkorting van 25%, dat scheelt ons ong. 500 euro en vinden wij toch wel de moeite waar. We gaan dan naar Colorado, Arizona en New Mexico (waarschijnlijk)
Nog 2 plaatjes:

Bij Julian California

Sea World, San Diego