Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dortmund
Moderator: moderatorteam
Re: dortmund
Ik overweeg nog om op zondag te gaan kijken...het is wel een takke-eind rijden
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
joh valt toch wel mee vanaf hardenberg, in duitsland de A31 op en racen maarhercujess schreef:Ik overweeg nog om op zondag te gaan kijken...het is wel een takke-eind rijden

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin de los Pirineos
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
De aantallen kun je hier vinden: http://www.hund-und-pferd.de/index.php/ ... liste.html" onclick="window.open(this.href);return false; , dan klikken op de show van keuze en de rasgroep van keuze.

Groetjes van Anja, Appie, Perla en Daisy
In liefdevolle herinnering Effendy, Bertus, Pepper, Baïla en Guus
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ah thanks!!
beide dagen 3 podencos ibicenco korthaar, nou iig 1 concurrent
ik heb trouwens een vermoeden wie het is en als dat zo zou zijn dan zou dat geweldig zijn ( smitthys a.s. verloofde
)
zaterdag 9 galgos en zondag 7 galgos, das wel leuke concurrentie
beide dagen 3 podencos ibicenco korthaar, nou iig 1 concurrent

zaterdag 9 galgos en zondag 7 galgos, das wel leuke concurrentie

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Aiske
- Zeer actief
Iedereen die gaat heel veel succes!!!!
en misschien tot in Dortmund....
en misschien tot in Dortmund....
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik ben er zaterdag omstreeks 9 uur. Mijn vriendin gaat dan bij de Cairns kijken en ik denk dat ik dan de ringen langs ga.
wie is er zaterdag en welke ring (ik koop geen catalogus, dus zoeken wordt niets)? als ik het van te voren weet, kan ik gerichter rondkijken.
wie is er zaterdag en welke ring (ik koop geen catalogus, dus zoeken wordt niets)? als ik het van te voren weet, kan ik gerichter rondkijken.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
sja nu verwacht ik je ook heElly* schreef:Ik ben er zaterdag omstreeks 9 uur. Mijn vriendin gaat dan bij de Cairns kijken en ik denk dat ik dan de ringen langs ga.

zaterdag om 9.00 hal 6 ring 12 galgos. de podencos in de loop van de ochtend , zelfde hal + ring.
neem jij je fototoestel mee wel he? ja ja

- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik maak een lijstje en jij staat bovenaan. En ja, ik neem een camera mee. 

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
Elly* schreef:Ik maak een lijstje en jij staat bovenaan. En ja, ik neem een camera mee.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Kijk je dan ook even bij de Laekense? Nozems zoon Milow doet daar mee namelijk.Elly* schreef:Ik ben er zaterdag omstreeks 9 uur. Mijn vriendin gaat dan bij de Cairns kijken en ik denk dat ik dan de ringen langs ga.

- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet jij hal en ring? Heb het al gevonden.LongFields schreef:Kijk je dan ook even bij de Laekense? Nozems zoon Milow doet daar mee namelijk.Elly* schreef:Ik ben er zaterdag omstreeks 9 uur. Mijn vriendin gaat dan bij de Cairns kijken en ik denk dat ik dan de ringen langs ga.
Dus de herdershonden zijn ook op zaterdag. Heb ik een keer geluk!. Ga meteen even kijken of er ook corgi's zijn.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben je superdankbaar als je wat foto's van de broer van Tapas zou willen maken. De eigenaresse zelf is niet zo goed in het maken van scherpe foto's namelijk.Elly* schreef: Weet jij hal en ring? Heb het al gevonden.
Dus de herdershonden zijn ook op zaterdag. Heb ik een keer geluk!. Ga meteen even kijken of er ook corgi's zijn.

Geef hem maar een aai over zijn bol van mij als je wil.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zal ik doen.
In dezelfde tent is ook de ring van de Cardigans. Ze worden misschien wel tegelijkertijd gekeurd, dus ik pendel dan wel even heen en weer tussen de ringen.
Toch wel erg handig dat alles online staat.
Mijn vriendin is wel een tijdje zoet met het bekijken van de keuringen van de 45 cairns. Dan kan ik mooi rondneuzen in de andere hallen.
In dezelfde tent is ook de ring van de Cardigans. Ze worden misschien wel tegelijkertijd gekeurd, dus ik pendel dan wel even heen en weer tussen de ringen.
Toch wel erg handig dat alles online staat.
Mijn vriendin is wel een tijdje zoet met het bekijken van de keuringen van de 45 cairns. Dan kan ik mooi rondneuzen in de andere hallen.
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Wij zijn er morgen en overmorgen. Neelix staat voor het eerst in de kampioensklasse, spannend weer met morgen 74 reuen
Overmorgen staan er in totaal 44 labjes...
Succes allemaal!!

Succes allemaal!!
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Welke hal/ring/tijd en vooral inschrijfnummer?labberdebab schreef:Wij zijn er morgen en overmorgen. Neelix staat voor het eerst in de kampioensklasse, spannend weer met morgen 74 reuenOvermorgen staan er in totaal 44 labjes...
Succes allemaal!!
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Hmmm, ik zie dat de Podenco's waarschijnlijk tegelijkertijd met de Cardigans zijn. Dat wordt een beetje lastig.
- Aiske
- Zeer actief
Voor degene die zijn/haar concurrenten willen weten...... brul maar en ik ga kijken 

Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ik heb niet ingeschreven, maar zou je willen kijken welke Griffon Bruxellois, Griffon Belge en Petit Brabançons er zijn ingeschreven?Aiske schreef:Voor degene die zijn/haar concurrenten willen weten...... brul maar en ik ga kijken

- Aiske
- Zeer actief
Er zijn op de National en Bundessieger alleen Petit Brabancons ingeschreven.ladybird schreef:Ik heb niet ingeschreven, maar zou je willen kijken welke Griffon Bruxellois, Griffon Belge en Petit Brabançons er zijn ingeschreven?Aiske schreef:Voor degene die zijn/haar concurrenten willen weten...... brul maar en ik ga kijken
Ik heb ze net getypt maar blijkbaar is mijn bericht verloren gegaan. Morgen doe ik nog een poging....
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn ook belges en brusselse, maar waarschijnlijk onder de noemer: Brüsseler Griffon en Belgischer GriffonAiske schreef:Er zijn op de National en Bundessieger alleen Petit Brabancons ingeschreven.ladybird schreef:Ik heb niet ingeschreven, maar zou je willen kijken welke Griffon Bruxellois, Griffon Belge en Petit Brabançons er zijn ingeschreven?Aiske schreef:Voor degene die zijn/haar concurrenten willen weten...... brul maar en ik ga kijken
Ik heb ze net getypt maar blijkbaar is mijn bericht verloren gegaan. Morgen doe ik nog een poging....

- Aiske
- Zeer actief
ladybird schreef:Er zijn ook belges en brusselse, maar waarschijnlijk onder de noemer: Brüsseler Griffon en Belgischer GriffonMaar ik vergeet altijd dat ze ze in Duitsland anders noemen

Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

Ik zou wel willen weten welke dwergdashonden ruwhaar en kaninchen dashonden ruwhaar zijn ingeschreven.
Ik ben nog in onderhandeling met mijn wederhelft. Die heeft nog geen zin om zondag naar Dortmund te racen en ik heb geen zin om alleen te gaan
Ik ben nog in onderhandeling met mijn wederhelft. Die heeft nog geen zin om zondag naar Dortmund te racen en ik heb geen zin om alleen te gaan

- leolover
- Actief
Je hebt pb.Aiske schreef:Voor degene die zijn/haar concurrenten willen weten...... brul maar en ik ga kijken
- Aiske
- Zeer actief
Vind je het heel erg als ik niet alle namen over type??hercujess schreef:Ik zou wel willen weten welke dwergdashonden ruwhaar en kaninchen dashonden ruwhaar zijn ingeschreven.
Er zijn zondag 21 Kaninchenteckels ruwhaar ingeschreven, ze worden gekeurd in hal 8, ring 33 om 9.00 (volgens het schema maar eerst worden alle varianten korthaar gekeurd), direct daarna staan er 35 Zwergteckel ingeschreven.
Succes!
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- Aiske
- Zeer actief
Op de Bundessieger:Aiske schreef:ladybird schreef:Er zijn ook belges en brusselse, maar waarschijnlijk onder de noemer: Brüsseler Griffon en Belgischer GriffonMaar ik vergeet altijd dat ze ze in Duitsland anders noemen
ja met deze namen kan ik ze wel vinden
Brusseler Griffon:
reu jeugd: Walliants fix ide
reu tussen: Beannachtai your my world
reu kamp: Beannachtai undercover lover
reu open: Walliants quits or double en Iskrashchayasya radost sunrise of dream
teef pup: Golden horde dara
teef jeugd: Roter ermell noting gale
teef tussen: Ayo von egyptenmoor
teef open: Whoppie von den body-guards
Belgischer Griffon:
reu jeugd: Moreno
reu tussen: Pink kvest chance in game
reu kamp: pink kvest specialy for me
teef tussen: Cinderella chils of heaven
teef open: Roter ermell infanta black
Petit Brabacon:
reu pup: Luca
reu jeugd: Goldene Horde Captivating Etude
reu tussen: York von den body guards
reu open: Walliants Glemgarry, Goldene horde a star is born, Iskryshchayasya Radost royal karriz
teef jeugd: Goldene horde charming star
teef kamp: Nineth Karita la diva
Op de Nationale:
Brusseler Griffon:
reu open: Iskrashchayasya radost sunrise of dream
teef pup: Golden horde dara
teef jeugd: Roter ermell noting gale
teef open: Whoppie von den body-guards
Belgischer Griffon:
reu jeugd: Moreno
reu tussen: Pink kvest chance in game
reu kamp: pink kvest specialy for me
teef tussen: Cinderella chils of heaven
teef open: Roter ermell infanta black
Petit Brabacon:
reu pup: Luca
reu jeugd: Goldene Horde Captivating Etude
reu tussen: York von den body guards
reu open: Goldene horde a star is born, Iskryshchayasya Radost royal karriz
teef jeugd: Goldene horde charming star
teef kamp: Nineth Karita la diva
Groetjes,
de fryske hounen

de fryske hounen

- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben vandaag gezien en heb rondgekeken. Het was heel erg druk en de keuringen liepen uit. Ik heb helaas dus geen foto's kunnen maken van de keuring van de Laekense (heb wel enkele snapshots van langs de ring) en de Podenco's.
Ik ga zo de foto's op mijn PC zetten en kijken wat er gelukt is.
Wel heb ik 2 krullenbollen geaaid: de Laekense reu door Suzanne gefokt en een zwarte Wetter uit mijn eigen woonplaats.
Ook de Galgo van Podenji over zijn gladde velletje mogen aaien
Ik ga zo de foto's op mijn PC zetten en kijken wat er gelukt is.
Wel heb ik 2 krullenbollen geaaid: de Laekense reu door Suzanne gefokt en een zwarte Wetter uit mijn eigen woonplaats.
Ook de Galgo van Podenji over zijn gladde velletje mogen aaien

Bedankt! Ik ben helaas niet heen geweest, dus hou de uitslagen in de gaten.Aiske schreef:Vind je het heel erg als ik niet alle namen over type??hercujess schreef:Ik zou wel willen weten welke dwergdashonden ruwhaar en kaninchen dashonden ruwhaar zijn ingeschreven.
Er zijn zondag 21 Kaninchenteckels ruwhaar ingeschreven, ze worden gekeurd in hal 8, ring 33 om 9.00 (volgens het schema maar eerst worden alle varianten korthaar gekeurd), direct daarna staan er 35 Zwergteckel ingeschreven.
Succes!
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Elly* schreef:Welke hal/ring/tijd en vooral inschrijfnummer?labberdebab schreef:Wij zijn er morgen en overmorgen. Neelix staat voor het eerst in de kampioensklasse, spannend weer met morgen 74 reuenOvermorgen staan er in totaal 44 labjes...
Succes allemaal!!
Sorry sorry lees t nu pas. Nixie werd gisteren 2de en dus goed voor een punt en vandaag 1ste met het cac en nu definitief Duits Kampioen, wij zijn uiteraard erg blij!!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:

wij zijn alleen vandaag geweest (Nationale voor ons). Lance kreeg 1U met VDH CAC en Tristan 1U, VDH CAC en res. CAC

groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve