Dat was mijn verhaal van aankomende maandag 4 weken terug..

Moderator: moderatorteam
Wij wouden ook eerst een Cocker, maar we keken wat er op ons pad kwam. En dat was zo'n Beagle. Ach, op sommige momenten wenste ik dat ik met een Cocker liep :M:StormenRoxy schreef:storm hebben we van marktplaats..
en gingen kijken bij die mensne..
en we waren harstike enthousiast maar hebben geen bedenk tijd gekregen..
het wat nu of nooit..
dus we namen hem..
ik zou nooit meer voor het ras chow kiezen... vind hem veels te dominant
en dan nog de vraag of dat er uberhaupt wel inzit..
en roxy hebben we lang overgedacht..
en we vinden het een heel leuk ras
jha mijn oom en tante hebben ook een beagle.. die hebben een groot jachtzin toch.. kunt ze amper los laten zeggen mijn oom en tante..Margeeske schreef:Wij wouden ook eerst een Cocker, maar we keken wat er op ons pad kwam. En dat was zo'n Beagle. Ach, op sommige momenten wenste ik dat ik met een Cocker liep :M:StormenRoxy schreef:storm hebben we van marktplaats..
en gingen kijken bij die mensne..
en we waren harstike enthousiast maar hebben geen bedenk tijd gekregen..
het wat nu of nooit..
dus we namen hem..
ik zou nooit meer voor het ras chow kiezen... vind hem veels te dominant
en dan nog de vraag of dat er uberhaupt wel inzit..
en roxy hebben we lang overgedacht..
en we vinden het een heel leuk ras
Leuk dat je dat nou net nu zegtStormenRoxy schreef:jha mijn oom en tante hebben ook een beagle.. die hebben een groot jachtzin toch.. kunt ze amper los laten zeggen mijn oom en tante..
roxy wil af en toe ook wel jagen maar met een flinke brul komt ze weer terug..
en het is een schijterd als ze ons kwijt is weet ze niet wat ze moet doen.. dus die loopt nooit ver weg
hahahaha maar ik geloof dat de meeste honden.. het eten op tafel niet kunnen weerstaanMargeeske schreef:Leuk dat je dat nou net nu zegtStormenRoxy schreef:jha mijn oom en tante hebben ook een beagle.. die hebben een groot jachtzin toch.. kunt ze amper los laten zeggen mijn oom en tante..
roxy wil af en toe ook wel jagen maar met een flinke brul komt ze weer terug..
en het is een schijterd als ze ons kwijt is weet ze niet wat ze moet doen.. dus die loopt nooit ver weg![]()
We zijn vandaag met Beau voor het eerst los geweest naar een onomheind stuk park. Het ging echt super goed! Er lopen daar wel konijntjes rond, maar die zullen we nu toch niet zien denk ik. Hij kwam eigenlijk vrijwel direct en ik ben echt super trots op hem (Moest vanmiddag zelfs janken zo blij was ik) Het enige met Beagles is: ze zijn echt op eten gericht. Je kunt niet zomaar wat op tafel laten staan. Ze kunnen ook moeilijk alleen thuis blijven, al kan dat wel getraint worden (met heel veel geduld).
Hahaha, jeetje, ze kunnen soms zo ondervoed kijken inderdaadStormenRoxy schreef:hahahaha maar ik geloof dat de meeste honden.. het eten op tafel niet kunnen weerstaan
heb net nog een halve piza weggegeven...naar een half uur door twee hondjes aangestaard te zijn die denken dat ze ondervoed zijn
hahaha jha ze zijn snel.. zo zijn die van mij nog niet... maar goed ze zijn vaak bij mijn moeder en die heeft die van haar ook zover gekregen dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt..Margeeske schreef:Hahaha, jeetje, ze kunnen soms zo ondervoed kijken inderdaadStormenRoxy schreef:hahahaha maar ik geloof dat de meeste honden.. het eten op tafel niet kunnen weerstaan
heb net nog een halve piza weggegeven...naar een half uur door twee hondjes aangestaard te zijn die denken dat ze ondervoed zijn
![]()
Wij hadden pas oliebollen gehaalt en moeders en ik allebei handen vol. Wij zetten de zak op tafel, draaien ons om en doen 1 stap. En dan hóór je gewoon al geritsel van die zak. Ja hoor, meneer met de hele zak aan de haal. Later dumpte hij de zak maar hij had al een oliebolletje op hoor
Ik zie mezelf later wel lopen met een hele roedel Beagleselsje schreef:Ik heb op dit moment een beagle. Onze teckels waren overleden en ik wou graag een nieuwe hond, Timo kwam toevallig op mijn 'pad' , hij komt origineel van de puppy kennel af *zucht*. Ik kreeg hem aangeboden van kennisen toen hij 6 maanden was, hij had teveel (gedrags)probleempjes. Ik heb enorm met hem afgezien maar heb er nu gelukkig wel een leuke hond aan ondanks dat hij nog steeds een boel dingen heeft die ik er niet uit getraind krijg.
Ik heb geen spijt van dit ras, beagles zijn ontzettende vriendelijke honden en ik hou wel van honden met een beetje uitdaging. Zou ik later nog een beagle nemen.. denk het niet.. maarja als ik dan weer aan het werk ben in het asiel en er komt weer een beagle binnen dan zou ik ze zo meenemen, ik heb er toch een zwak voor.
Ik zie mezelf ook zeker later wel lopen met een roedel honden, maar ik heb zelf het idee dat het een bij mekaar geraapt zooitje word. Er zijn zoveel soorten rassen op de wereld en ik vind er zoveel leuk, en dan heb ik het nog niet eens over al die leuke kruisingen enMargeeske schreef:Ik zie mezelf later wel lopen met een hele roedel Beagleselsje schreef:Ik heb op dit moment een beagle. Onze teckels waren overleden en ik wou graag een nieuwe hond, Timo kwam toevallig op mijn 'pad' , hij komt origineel van de puppy kennel af *zucht*. Ik kreeg hem aangeboden van kennisen toen hij 6 maanden was, hij had teveel (gedrags)probleempjes. Ik heb enorm met hem afgezien maar heb er nu gelukkig wel een leuke hond aan ondanks dat hij nog steeds een boel dingen heeft die ik er niet uit getraind krijg.
Ik heb geen spijt van dit ras, beagles zijn ontzettende vriendelijke honden en ik hou wel van honden met een beetje uitdaging. Zou ik later nog een beagle nemen.. denk het niet.. maarja als ik dan weer aan het werk ben in het asiel en er komt weer een beagle binnen dan zou ik ze zo meenemen, ik heb er toch een zwak voor.
Net de tamaskan even ingetikt op google: WAUW wát een schitterende hond zeg!Rahne schreef:Guess mijn staffordshire bullterrier is gekomen nadat onze vorige staff overleden was. Mijn moeder heeft voor dit ras gekozen en hoewel ik het geweldige honden vind denk ik niet dat er na Guess nog een stafford zal komen. Mijn moeder is overigens overleden en Guess is nu eigenlijk altijd bij mij en mijn vriend en de andere 2 honden.
Mijn vriend en ik hebben Snoopy meegenomen vanuit Suriname, we waren daar op vakantie en werden verliefd op hem. Hij was toen 6 maanden en ik wist gewoon dat hij een geweldig maatje voor Guess zou worden.
Konah is echt bewust door mijzelf gekozen. Ik ben helemaal weg van wolven en heb altijd al gedroomd over een eigen 'wolf'. De Saarloos en Tjech durfde ik nog niet goed aan vanwege hun 'lastige' karakter.
Toen vond ik de Tamaskan op internet![]()
Ik ben echt superblij met haar en hopelijk komen er in de toekomst nog meer Tamaskans bij.