Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
chrico schreef:
Ik ging Alma uitleggen, dit is sjefke, dat is nozem dus is dit tapas. Helaas het was sting (klein foutje dus)
Ja, de hele familie zat lekker bij elkaar in mijn beachtentje.
Denk dat een hoop mensen op de Doe Dag nog nooit zo veel Laekense bij elkaar gezien zullen hebben, 5 stuks in totaal.
Gelukkig heb ik inmiddels geleerd nooit naar Whera te luisteren en wist ik wel alle Laekentjes bij hun juiste naam te noemen
chrico schreef:
Ik ging Alma uitleggen, dit is sjefke, dat is nozem dus is dit tapas. Helaas het was sting (klein foutje dus)
Ja, de hele familie zat lekker bij elkaar in mijn beachtentje.
Denk dat een hoop mensen op de Doe Dag nog nooit zo veel Laekense bij elkaar gezien zullen hebben, 5 stuks in totaal.
Gelukkig heb ik inmiddels geleerd nooit naar Whera te luisteren en wist ik wel alle Laekentjes bij hun juiste naam te noemen
Wat een ontzettend leuke foto's
Bowie was helemaal weg van Frenk en ze gaf 'm inderdaad een kontzwieper Dat is trouwens liefkozend van haar bedoeld maar dat had Frenk wel door
Voor Bowie moet er dus een Frenk in huis komen en Fien wil graag een Kiefer en Lijfje erbij. Het wordt druk in huis
Tamara. schreef:Wat een ontzettend leuke foto's
Bowie was helemaal weg van Frenk en ze gaf 'm inderdaad een kontzwieper Dat is trouwens liefkozend van haar bedoeld maar dat had Frenk wel door
Voor Bowie moet er dus een Frenk in huis komen en Fien wil graag een Kiefer en Lijfje erbij. Het wordt druk in huis
Frenk geeft Vera ook altijd kontzwiepers. Bowie sprak dus helemaal zijn taal denk ik
Nanna schreef:leuke foto's!
Jullie zaten daar echt zeer luxe ,met dat luifeltje en dat zwembad. En toen de toastjes kaas tevoorschijn kwamen was het natuurlijk áf
Je hebt de chips en de cola gemist Maar volgende keer zorg ik wel voor stoelen en een klaptafeltje.
Tamara. schreef:Bowie was helemaal weg van Frenk en ze gaf 'm inderdaad een kontzwieper Dat is trouwens liefkozend van haar bedoeld maar dat had Frenk wel door
Frenk geeft Vera ook altijd kontzwiepers. Bowie sprak dus helemaal zijn taal denk ik
Heel gek, maar een kontzwieper van Bowie maakt ietsjes meer indruk
Bowie en Frenk begrepen elkaar helemaal
Tamara. schreef:Bowie was helemaal weg van Frenk en ze gaf 'm inderdaad een kontzwieper Dat is trouwens liefkozend van haar bedoeld maar dat had Frenk wel door
Heel gek, maar een kontzwieper van Bowie maakt ietsjes meer indruk
Bowie en Frenk begrepen elkaar helemaal
Haha, ja, er is een kleinn formaat verschil he? Frenk valt op grote vrouwen volgens mij
Moos schreef:Haha, ja, er is een kleinn formaat verschil he? Frenk valt op grote vrouwen volgens mij
Die hond heeft gewoon een zelfbeeld van likmevestje. Hij denkt dat 'ie formaat Vera is. Minstens. We waren bij Gaia nog niet binnen of die lagen ook al over de grond te rollen
Moos schreef:Haha, ja, er is een kleinn formaat verschil he? Frenk valt op grote vrouwen volgens mij
Die hond heeft gewoon een zelfbeeld van likmevestje. Hij denkt dat 'ie formaat Vera is. Minstens. We waren bij Gaia nog niet binnen of die lagen ook al over de grond te rollen
Ach, Vera denkt weer dat ze formaat Frenk is, of nog kleiner Misschien klikken ze daarom zo lekker
Heee Frenk wat een leuke foto's! Zo te zien hebben alle honden wel een topdag gehad!
En die James, ligt ie daar op z'n rug en stiekem met z'n kluifje Hij was trouwens na anderhalf uur slapen thuis weer helemaal 'up and running' :N:
twinkeltje schreef:nou echt ze vermeenigvuldige ook zo zaten er drie in een tent en zo 4
alleen had ik niet door dat die ene uit die bench tent er ineens tussen zat
Lotte ook niet.
En die had van Suzanne gehoord dat ze die familie altijd mocht aaien.
Zit Sting er ineens tussen en die gromt. Lotte trekt rustig haar hand terug totaal niet onder de indruk verder.
Heerlijk zo'n totaal niet onderdeindruk meisje!
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
*Charlotte schreef:Heee Frenk wat een leuke foto's! Zo te zien hebben alle honden wel een topdag gehad!
En die James, ligt ie daar op z'n rug en stiekem met z'n kluifje Hij was trouwens na anderhalf uur slapen thuis weer helemaal 'up and running' :N:
Hahahaha, die James liet zich helemaal niet gek maken door die 4 grote honden... (nou ja.. 3 en Ted dan )
't is een geweldig mannetje En zodra hij wat langer mag lopen, dan spreken we ergens in het midden af voor een mooie wandeling
Nanna schreef:leuke foto's!
Jullie zaten daar echt zeer luxe ,met dat luifeltje en dat zwembad. En toen de toastjes kaas tevoorschijn kwamen was het natuurlijk áf
Je hebt de chips en de cola gemist Maar volgende keer zorg ik wel voor stoelen en een klaptafeltje.
Ik dacht meer aan een chaise longue en toastjes paling
Kan daar ook voor gezorgd worden?