Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Buitgemaakt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Re: Buitgemaakt

Ongelezen bericht door Carmen »

Stephan heeft ooit een kilostuk chocola kado gekregen uit Londen. Na een eerste keer snoepen hebben de honden de rest van deze bijzondere chocola gehad. Jake (onze toenmalige hond) was helemaal high van de chocola :mrgreen:
Nu grappig toen niet toen we ons zorgen maakten om deze voor honden giftige versnapering
Laatst gewijzigd door Carmen op 14 jul 2009 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Amme schreef:Onze hondjes hebben ooit eens een heel bord toastjes met zalm buit gemaakt. Nou ja, wij zaten lekker een spannende film te kijken en dachten van elkaar dat we lekker van de zalm zaten te smullen.

Tot de film afgelopen was. Het ergste was nog dat het om de toast ging, die hadden ze stuk voor stuk van het bord getrokken en de zalm lag verpieterd op het vloerkleed .....

Zeker niet vers genoeg :mrgreen: tsssss
:smile: :smile: :smile:
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Over het grote geheel ben ik ontzettend alert en zullen ze niet snel iets snaaien. Helaas heb ik een vriend die iets minder oplettend is....

Mijn vriend is de kok in huis en had een hele plank vol stukjes kip voor het avondeten op het aanrecht staan. Rhodi weet dat hij daar niet komen mag... maar vriendlief had het daar ZO verleidelijk, aan de voorkant van dat aanrecht neergezet....

Ik kijk, zie Rhodi op zijn achterpoten staan schrokken, geef een schreeuw... maar tot onze verbazing (en we moesten er toch ook om lachen) was de HELE plank leeg.... Die had een flinke kipfilet achter de kiezen. De boef. :F:

En dan nog zo'n stunt. M'n vriend eet een stuk boterkoek, let totaal niet op... en Rhodi snaait hem zo onder zijn neus weg. Zo brutaal had ik 'm nog nooit gezien. :eek: Maar ook hier kon ik mijn slappe lach niet beheersen... vooral vanwege de oprechte, stomme verbazing van vriendlief die ineens geen boterkoek meer had. :F:

En dan die keer dat, ja alwéér mijn vriend, een brownie met ijs had gemaakt. Ik neem brownies liever zonder ijs en dat is niet echt boeiend voor de honden, maar IJS...
Maar gelukkig voor Rhodi was mijn viend weer eens lekker onhandig, hield zijn schaaltje scheef... en daar ging een flinke klomp vanilleijs.

Hap hap... weg. ;)

Branco daarentegen heeft míj een keer een stunt geleverd. Ik weet niet meer HOE het kwam, maar ik was even afgeleid en de chocolademelk stond op een bijzettafeltje naast de bank. Ik kijk, zit hij doodgemoedereerd uit mijn glas te lebberen. :eek:

Later heeft hij een soortgelijke stunt met, wie anders dan mijn vriend, gedaan met een pot mayonaise.
Hoe mijn vriend in vredesnaam op het idee kwam dat die wel EVEN op de grond kon staan... :U: Dat was dus een dikke kwart pot mayo. Jummie. :roll:

Ach ja, de honden zijn gezegend met een wat onoplettend baasje... :F: Maar met chocolade ben ik superstreng, dus daar ben ik altijd wel bij geweest. Nu talen ze er ook beiden niet echt naar, want ik heb ze allebei diep ingeprent dat chocolade NIET lekker is.

Hoewel... die keer met die moorkop, toen een stukje van die chocolade viel... oh nee, toen was het gewoon HAP... hee, vrouwtje, wat heb ik eigenlijk opgegeten? :F:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Hutsje schreef:lijf is er niet dus ik dacht, ik hoef het niet hoog weg te leggen. fout! ik kom terug en zie het direct. weg mijn stuk. maar wie had het nou gedaan? dat kon er eigenlijk maar 1 zijn, fritz. de rest is niet zo snel. maar fritz heeft dit nog nooit gedaan, die zou het echt niet eens in zijn hoofd halen. dacht ik dus :ugh: . ik kon wel janken. affijn, ik hem geroepen en aan zijn bek geroken. jawel, hij meurde ongelofelijk uit zijn bek naar knoflook. helaas kon ik hem dus niet meer op zijn flikker geven maar ik zei wel dat ik hoopte dat hij er goed ziek van zou worden :kotz: . fritz stond daar met zo'n kop van: hey, it wasn't me :lekkerpuh:
:smile:

Ik kan me dat zo goed voorstellen dat je daar even ziek van bent. Ik had een keer een heel bruinbrood gehaald op een zaterdagavond, dit in een stad waar je de rest van het weekend echt niet meer aan brood kunt komen. Kom terug, heeft Chris het hele brood op lopen vreten. Daar ging mijn avondeten. En mijn ontbijt en lunch voor de volgende dag... :ugh: :mrgreen:
MarjaV
Actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door MarjaV »

christo schreef: ben je trouwens klaar mee, een hond die blikjes kattevoer open kan krijgen. Door het stuk te bijten?
Zijn van die blikjes met een treksluiting. Gewoon het blikje overdwars pakken en heel hard bijten. Door de druk gaat ie los. Toch wel knap!
Marja, Kyara, Tisha & Ayoka
Afbeelding
meral92
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Pyreneese Berghond

Ongelezen bericht door meral92 »

Goed, hier komt het;
1 avocado, toen moesten we om 10 uur 's avonds naar de dierenarts, en hij kreeg een spuit en moest toen de hele avond braken, leuk! :roll:
1 pak hagelslag, tis een grote hond, dus we hebben er niets aan gedaan en hij leeft nog
filet lapjes
laatst met de barbeque een sjasliekspies, met stok van zo'n 15 cm. Met z'n drieën de hond vastgehouden en ik met m'n handen in die glibberbek :kotz:
verder, bloemkolen waar hij dan mee gaat rond rennen en spelen! Brood van het aanrecht, eigenlijk alles van het aanrecht wat eetbaar is. Hij jat uit de prullenbak, daar gaat nu alleen nog maar papier in. Wat hij er dan ook uithaalt en verscheurd. De andere prullenbak onder het aanrecht krijgt hij ook open, daar zit nu een touwtje om de twee handgreepjes. De trekla maakt hij ook open om dan gewoon een heel brood op te vreten.
Kattenbrokjes, die staan nu in de vensterbanken, maar das ook nog niet hoog genoeg, dus hij kan NOOIT alleen in de woonkamer zijn. Kattenbakken haalt hij ook leeg, das wel weer heel handig, maar de rest van de dag hoef ik hem dan niet weer te zien :kotz: Het duurste was zijn ligzak, zo'n fatboy doggy ding. Helemaal uit elkaar gerukt en alle balletjes lagen in de keuken. En dan die kop van hem; goed he! :E: Oja, pollepels van hout, gebruikt hij als tandenstokers. En de buitenmeubels van hout, de stoelen en bankjes flink bewerkt. De gordijnen gewoon onder vastpakken en lostrekken! Zijn flexi riem stukgebeten, als pup het begin, en laatst (hij is nu 4 en dus al lang volwassen) nog een stukje en toen liep die los op straat :smile: Ach ja, wat heeft hij eigenlijk niet stuk gemaakt? :19:
Afbeelding
Fin
Zeer actief

De poes, zo te zien. :mrgreen: Die is nog mooi heel gebleven.
ridgebackfan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door ridgebackfan »

Saba was een echte sneaky die net deed of ze niks zag maar al je niet oplette pikte ze het achter je rug weg.

stuk brie, of worst of kaas enz wat je allemaal per ongeluk op tafel of aanrecht hebt staan als je naar de wc gaat was meteen weg.

Leukste vond ik deze. Heel de avond stonden er slagroomsoesjes en mini tompoesjes op tafel, ze keek er niet naar om.
Ik zwaai de visite uit kom binnen ligt ze alweer op haar plaats maar de schaal was leeg waren allemaal hap slik weg.

De andere pikken niet echt lusten wel alles maar durven niet goed staan er vaak bij met neus er bijna in en dan komt de andere waarschuwen oooh da mag nieeeeee
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info
Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

alles wat hier op het aanrecht ligt wordt gejat, met papieren verpakking en al. Ook de fruitschaal wordt leeggehaald.
Tja. Opruimen is een must , anders is het op.
Gisteren nog, een hele zak appels. Lekker stom van me, was ik vergeten. Ze hebben lekker gegeten dacht ik maar zo.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Omega »

Max was net bij ons, we waren op bezoek bij de overburen, niks aan de hand, tot we in de gang stonden om afscheid te nemen.
Hee, waar is de hond, heb hem toen in de kamer mopperend van de tafel met hapjes en toastjes afgeplukt. :hmmm:
Daarna heeft hij nooit meer een poging gedaan om wat te jatten, hij wijst wel altijd aan waar wat ligt of wat hij wil hebben.

Alleen het buiten rondstruinen op zoek naar verloren etenswaren krijgen we hem niet afgeleerd, eenden vergeten nog wel eens een stukje brood...
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
Inge2104
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!

Ongelezen bericht door Inge2104 »

Leuke verhalen zeg! :F:
Luna jat ook, als ze de kans krijgt tenminste! :zweep:
Ik had een keer een Quiche gemaakt maar die moest nog in de over, die was nog aan 't voorverwarmen!
Ik zie mijn buuf thuiskomen en ga even, denk 2 min, een pakketje naar haar brengen wat bij mij bezorgd was, kom ik terug, heeft Luna bijna alle kaas en 't rauwe bladerdeeg opgegeten, de groentes heeft ze laten liggen! :M:
Op d'r kop geven kon niet meer maar ik heb de quiche laten staan en ben op de bank gaan zitten, op een goed moment verdwijnt Luna de keuken in en ik ben achter d'r aan geslopen, ze sprong met 2 poten op 't aanrecht en toen gaf ik een BRUL :devil: , ze heeft 't nooit meer gedaan! :pffff: :wink:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Ee kaarshoudertje van een kindertaart, een week lopen kotsen, 2 middeltjes + echo DA a 120 euro, na een week kotste ze het zelf weer uit.

100 gram extra pure chocola en een hond met hartkwaal, 80 euro voor een kotsprik, in het weekend..

4 levensgevaarlijke pillen van vriendlief, een nacht observatie op de IC in Utrucht + een telefonisch consult van de dienstdoende DA, bijna 600 euro

:ugh:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Puch verricht wel jatwerk van het aanrecht, maar daar ben ik inmiddels wel op ingespeeld :mrgreen:

Kaya deed dat echter nooit, maar zeg dus 'nooit nooit'.... een pond hamlamppen gesneden om saté van te maken. We kregen eters.
Ding-dong de bel, even opendoen, 10 seconde later terug.... weg gesneden hamlappen voor de saté :oeps:
Gelukkig was het nog net op een tijd dat de slager open was en kon ik de visite achterlaten om opnieuw vlees te gaan kopen :F:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Fin
Zeer actief

Knoeppie schreef:Ee kaarshoudertje van een kindertaart, een week lopen kotsen, 2 middeltjes + echo DA a 120 euro, na een week kotste ze het zelf weer uit.

100 gram extra pure chocola en een hond met hartkwaal, 80 euro voor een kotsprik, in het weekend..

4 levensgevaarlijke pillen van vriendlief, een nacht observatie op de IC in Utrucht + een telefonisch consult van de dienstdoende DA, bijna 600 euro

:80: :ugh:

en de koelkast gaat naar... :smile: Ik denk niet dat iemand daar nog overheen komt. :mrgreen:
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Nu ik op mezelf woon heb ik een lage tafel, Milo heeft daar laatst voor het eerst in zn leven wel een half bolletje vanaf gejat, dus qua kosten valt het hier mee gelukkig :D
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ik heb enorme jatterds. Ik kan dus ook nooit wat laten liggen en zelf de kamer uitgaan want het is echt weg. Lyndie spant daarin helemaal de kroon. Die heeft het zelfs gepresteerd om bij mijn zoontje het gebakken ei van de boterham af te snaaien, terwijl ze langsliep. Gewoon kop omdraaien, één enorme lik over de boterham heen en doorlopen. Ik zie nog zoonlief met zijn bestek in z'n vuistjes snikkend uitroepen: 'Mijn ei, mijn éi!' :lol1: .

De ergste was trouwens mijn eerste collie. Die had een soortement pact gesloten met één van de katten: hij zat op haar rug, zij wandelde naar de koelkast, hij sloeg de voorpootjes om de hendel heen en zij liep weer achteruit en zo trokken ze met z'n tweeën de deur open :80: .
Eer dat ik er achter kwam, hadden ze zo al gebroederlijk/gezusterlijk diverse biefstukjes, een paar franse kaasjes en wat paté verorberd.
Ik had dus al 15 jaar voor ik een kind had een kinderslot op de koelkast :mrgreen: .
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Een chocolade letter :N: en Bunker dus een dure lederen riem :boos: :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Het duurste qua etenswaar? Hmm, afgekoelde zonnebloemolie waar ik oliebollen in had gebakken. En aan de kostvlek te zien misschien een halve liter. Dus ehhh 1 euro? Of nee, eigenlijk waardeloos natuurlijk want het was al gebruikt :mrgreen:
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

hier wordt niks gejat
kan zelfs de boodschappen tassen op de grond laten staan
ze doen het gewoon niet(wel lekker makkelijk)

maar onze buren hadden een kat en een hond die echt teamwork hadden
ze hadden een taart heel hoog weggezet
zodat de hond er niet bij kon
maar niet aan de kat gedacht
die heeft de taart op de grond gegooid en ze hebben samen gesmuld

die buren hadden ook een winkel
naast het huis
en zo'n hele lage voorraam
er kwam een klant binnen en die zei;
Ik weet dat de winkel goed loopt, maar moeten jullie zo met je geld showen
nou bleek de buurman de kassa aan het tellen te zijn in zn keuken
en ff aangelopen omdat er klanten waren
had de kat het briefgeld van tafel gegooid
en de hond het mooi op de vensterbank uitgestrooid
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Knoeppie schreef:Ee kaarshoudertje van een kindertaart, een week lopen kotsen, 2 middeltjes + echo DA a 120 euro, na een week kotste ze het zelf weer uit.

:80:

Daar komt niemand overheen wat kosten betreft.

Rana heeft één keerr de kaas van een plankje opgegeten.
Ze kreeg altijd van de baas wat kaas.
Nu zette hij het plankje neer omdat hij wat was vergeten en liep de kamer uit.
Toen hij terug kwam was de kaas op.
En Rana keek niet schuldig maar kwispelde blij :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

christo schreef:De poes, zo te zien. :mrgreen: Die is nog mooi heel gebleven.
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Lucia schreef:Nu ik op mezelf woon heb ik een lage tafel, Milo heeft daar laatst voor het eerst in zn leven wel een half bolletje vanaf gejat, dus qua kosten valt het hier mee gelukkig :D
Maar de bekrachtiging was natuurlijk enorm, dus dit is het begin van het einde :smile: :smile:
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Een hele hoop kleine dingen maar aangezien wij de hond in huis hebben die slopen zowat heeft uitgevonden zijn we eraan gewend alles hoog te leggen en hebben we ervoor gezorgd dat hij niet in de keuken kan.
Hetgene wat er het stomst uitzag was de keer dat hij er vandoor ging met een hele beenham. Die hadden we net klaargemaakt en op tafel gelegd om aan te snijden. Ineens grist hij dat ding weg, verbrand zijn bek maar toch vasthouden he. Staat ie daar met zo'n dikke beenham in zijn bek :smile: Oh wat waren wij pissig zeg :mrgreen:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Moos schreef:Ik heb wat eten jatten betreft eigenlijk heel erg brave hondjes :oeps:
Saar kan natuurlijk nauwelijks ergens bij, 't wurm :mrgreen: , Vera echter kan overal bij maar doet het niet.
Ik heb brood e.d gewoon op het aanrecht liggen (de hondenkluiven liggen ook op het aanrecht) en ook als ik werken ben komt het niet in haar op om daarmee aan de haal te gaan.
Waaaarom weet ik ook niet hoor :smile: , maar het is wel makkelijk :wink:
Het is ook niet zo dat ze uber braaf loopt te doen, want ze heeft het nog nooit geprobeerd dus ook nog nooit een correctie voor gehad.

Duurste wat Saar gesloopt heeft, hmm, die heeft een klein hoekje uit de houten hondenmand geknaagd, maar met wat schuurwerk zie je daar niks meer van :pffff: :mrgreen:
Vera heeft Saars mand-huisje verbouwd als pup, dat zal 40 euro gekost hebben ofzo denk ik.
Hier idem :19:
Gol kan in principe overal bij en het is een enorme vreetzak maar ze doet het gewoon niet. Mijn ex is zelfs een keer een open zak pepernoten vergeten op te ruimen, dat heeft de hele nacht op de grond gelegen. Gol is er niet aangeweest :denken:

Het duurste wat Gol ooit gesloopt heeft was mijn bril. Ik zat met Gol in het park en was haar aan het plagen met een grassprietje toen ze bovenop me sprong en ik achterover kukelde en mn bril kwijt was. Ik half blind zoeken in het gras tot ik zag dat Gol blij rondjes om me heen rende met iets glinsterends in dr bek. Tja, dat was mijn bril dus, en zie hem dan maar eens terug te krijgen :F:
J@nn@
Actief
Mijn ras(sen): x-stabij
Contacteer:

Ongelezen bericht door J@nn@ »

Tjibbe heeft nog nooit wat gejat of gesloopt in die 6 maanden dat ie nu bij ons woont.. :mrgreen: ik heb een paar maanden terug eens per ongeluk een boterham met kaas op tafel laten staan (tafel is 50cm hoog, Tjibbe 48cm :wink:) maar toen ik een half uur later thuiskwam van boodschappen doen vond ik boterham inclusief kaas geheel intact op exact dezelfde plaats als waar ik m had achtergelaten :I:
Afbeelding

Grtzz van Janna en Tjibbe
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder

Ongelezen bericht door fleurie »

christo schreef:
fleurie schreef:Ik heb hier een chocolade dief rondlopen, levensgevaarlijk! Moet echt alles buiten bereik zetten als ik er niet bij ben, ze klimt via een stoel zo de eettafel op. Heb haar al 2x moeten laten braken omdat ze chocola op had en aangezien dat dodelijk kan zijn...
Zolang het melkchocolade is valt het wel mee hoor. Durga hier heeft al diverse repen weten weg te snaaien. Ik zou haar alleen laten braken als ze een pure reep met 70% cacao achter de kiezen heeft, maar ik hou niet van puur dus dat is gelukkig nog niet voorgekomen. Braken met zout is ook riskant, daar is laatst nog een topic over geweest, aan een overdosis zout kunnen zeker kleine honden ook dood gaan.
Dat laatste heb ik pas ook gehoord inderdaad, ik durf het nu ook niet meer te doen zout geven. Het is gelukkig niet meer nodig geweest, ik pas wel op, maar goed, een gewaarschuwd mens...
Afbeelding
Fin
Zeer actief

fleurie schreef:
christo schreef:
fleurie schreef:Ik heb hier een chocolade dief rondlopen, levensgevaarlijk! Moet echt alles buiten bereik zetten als ik er niet bij ben, ze klimt via een stoel zo de eettafel op. Heb haar al 2x moeten laten braken omdat ze chocola op had en aangezien dat dodelijk kan zijn...
Zolang het melkchocolade is valt het wel mee hoor. Durga hier heeft al diverse repen weten weg te snaaien. Ik zou haar alleen laten braken als ze een pure reep met 70% cacao achter de kiezen heeft, maar ik hou niet van puur dus dat is gelukkig nog niet voorgekomen. Braken met zout is ook riskant, daar is laatst nog een topic over geweest, aan een overdosis zout kunnen zeker kleine honden ook dood gaan.
Dat laatste heb ik pas ook gehoord inderdaad, ik durf het nu ook niet meer te doen zout geven. Het is gelukkig niet meer nodig geweest, ik pas wel op, maar goed, een gewaarschuwd mens...
De gevoeligheid voor chocolade schijnt ook te wisselen bij honden, dus als je je er beter bij voelt, gewoon een echt braakmiddeltje halen bij de DA. Zelf wist ik pas naderhand dat chocolade gevaarlijk kan zijn, en toen had Durga al twee keer twee repen achter haar kiezen zonder enig gevolg. Dan heb je ook wat makkelijker praten. :mrgreen:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik ging ooit voor een dekking en dat teefje had een half jaar ervoor een auto-ongeluk meegemaakt. Ze wilde niet alleen in de auto dus ik nam haar moeder mee.
Ik kom daar binnen, reu enthousiast, teef enthousiast, eigenlijk alles zo klaar en voor elkaar.
Staan ze vast, komt Eva (moeder) binnengewandeld met de slagroom om haar bek. Had ze drie slagroompunten van het aanrecht getrokken. Niets meer van teruggevonden! :N:

Nee, ze had er niks van. Wij ook niet, wij hadden bisquit bij de koffie :jank:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Marjoleine schreef:Ik ging ooit voor een dekking en dat teefje had een half jaar ervoor een auto-ongeluk meegemaakt. Ze wilde niet alleen in de auto dus ik nam haar moeder mee.
Ik kom daar binnen, reu enthousiast, teef enthousiast, eigenlijk alles zo klaar en voor elkaar.
Staan ze vast, komt Eva (moeder) binnengewandeld met de slagroom om haar bek. Had ze drie slagroompunten van het aanrecht getrokken. Niets meer van teruggevonden! :N:

Nee, ze had er niks van. Wij ook niet, wij hadden bisquit bij de koffie :jank:
Eva wou ook wat lekkers :F:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
xociquetzal
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): onherleidbaar, Dwerg Kees

Ongelezen bericht door xociquetzal »

Onze oude jr heeft een keer een briefje van 50 euro in hele mini kleine stukjes versnipperd en de helft opgegeten...
Sommige mensen spreken uit ervaring, sommige mensen spreken uit ervaring niet!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”