Moderator: moderatorteam
Je haalt mijn woorden uit mijn mond.Inge O schreef:eigenlijk zouden ze keurmeesters op dat moment moeten confronteren met hun vorige uitslagLinsey schreef:Ik dacht de keurmeester vond Kai vorig jaar heel mooi, dus ik schrijf er nog eens bij in, tja verkeerd gedacht.Ze keurde alles af wat ze vorig jaar zo mooi aan hem vond en het zijn dingen die niet kunnen veranderen, zoals staartdracht en borstdiepte. Ze vond Kai ook veel te groot, terwijl ze dat vorig jaar ook niet vond. Vorig jaar bij dezelfde keurmeester een uitmuntend en CAC, vandaag een zeer goed.
Achja dat is de showwereld é
.
Hoeveel honden stonden er vorig jaar in jouw klasse en hoeveel nu ?Linsey schreef:Ik snap dat ook niet hoor, ze bleef maar opnoemen wat er fout aan hem wasEn vorig jaar zei ze alleen dat zijn snuit op het maximum zat van de lengte, maar nog juist goed was en al de rest was heel goed aan hem. Alleen moest hij meer met zijn hoofd omhoog lopen, ze zei nog toen ik zal hem nu uitmuntend geven, maar volgende keer moet hij trotser lopen. Tja dat deed hij nu
Maarja op naar de volgende show, al is dat niet iets voor binnenkort.
Borstdiepte kan meer worden en staartdracht kan wel veranderen. Staartaanzet niet, maar de dracht wel.Linsey schreef:Ik dacht de keurmeester vond Kai vorig jaar heel mooi, dus ik schrijf er nog eens bij in, tja verkeerd gedacht.Ze keurde alles af wat ze vorig jaar zo mooi aan hem vond en het zijn dingen die niet kunnen veranderen, zoals staartdracht en borstdiepte. Ze vond Kai ook veel te groot, terwijl ze dat vorig jaar ook niet vond. Vorig jaar bij dezelfde keurmeester een uitmuntend en CAC, vandaag een zeer goed.
Achja dat is de showwereld é
ik heb dat eens gedaan, solar was 10 maanden en kreeg haar eerste CAC , 8 maanden verder kreeg ze een ZG van dezelfde keurmeester, met de woorden "ik zou haar graag in de erering terug zien maar dat kan niet want ik geef haar een ZG"Cleo schreef:Je haalt mijn woorden uit mijn mond.Inge O schreef: eigenlijk zouden ze keurmeesters op dat moment moeten confronteren met hun vorige uitslag.
Wij liepen in ring 1 bij Carlos Salascarine schreef:ring 11 hé bij Manuel Borges![]()
heb jullie zien lopen, wij liepen indezelfde ring na jullie...Ik had een wit bruine Lagotto reu bij in Open klasse
Sukkeltje joh, kijk hoe mooi hij daar staatCleo schreef:Leuk Bri, zo heb ik jou ook gezien![]()
Hierbij een foto van Hummer toen hij net de ring in was en nog bleef staan![]()
Brigitte schreef:Wij liepen in ring 1 bij Carlos Salascarine schreef:ring 11 hé bij Manuel Borges![]()
heb jullie zien lopen, wij liepen indezelfde ring na jullie...Ik had een wit bruine Lagotto reu bij in Open klasse
Brigitte schreef:Buffeltje in Mechelen, ZG in de Jeugdklasse en 1ste keer op een show.
Er was een special van het ras in de erering dus wellicht heb je ons daar rond zien lopencarine schreef:Brigitte schreef:Wij liepen in ring 1 bij Carlos Salascarine schreef:ring 11 hé bij Manuel Borges![]()
![]()
![]()
ik had dus duidelijk mijn bril niet op
![]()
![]()
heb jullie dan waarschijnlijk zien passeren ergens.honden waren me opgevallen
Dank je wel, jullie ook gefeliciteerd.ikekim schreef: he, jou heb ik dus gezien in de ringwij hebben een hele tijd bij dat ras staan kijken. ik deed zelf ook mee met mijn bm puppie, we hadden 1vb beste pup. proficiat met je resultaat voor de eerste keer, ook heel netjes gedaan! op naar de volgende toch! misch heb ik wel n foto van jou hond gemaakt..zal eens zoeken.