Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Morgen B-examen - Geslaagd!

Moderator: moderatorteam

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Re: Morgen B-examen - Geslaagd!

Ongelezen bericht door Frenk »

Gos schreef:
Frenk schreef:Het vervelende vind ik vooral dat hij niet echt 'gedreven' geinteresseerd is in een bepaalde beloning, als je begrijpt wat ik bedoel.
:mrgreen: Zou dat niet een klein beetje in het ras zitten, misschien? :wink:
Oh ja, vast en zeker :F: En het is tegelijkertijd datgene wat hem zo ongelofelijk 'hem' maakt :I: Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel heel erg gaaf vindt als hij dingen dus wel doet.
Maar het is mijn eerste 'eigen' hond (en al zeker qua trainen enzo) en ik loop er dus tegen aan. :mrgreen:
We komen er wel hoor. Hij vindt het namelijk onwijs leuk om bezig te zijn en hij kan het ook keurig (zolang hij er in zin heeft :smile:) en ik vind het geweldig om zo samen van alles te doen.
Wat ik vooral leuk vind is als je dat kwartje ziet vallen bij een bepaalde oefening (zoals terugsturen naar het vak bijvoorbeeld). Dat je echt dat lichtje aan ziet gaan "oh, dat bedoel je" en dat hij naar de riem rent, hem met z'n neus aantikt en zich erop laat ploffen. En dan mag je niet vermenselijken, maar het ziet er toch verdomde triomfantelijk uit... :smile:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”