Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voeren volgens menu

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Missbulleke
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Missbulleke »

SandraH schreef:
Missbulleke schreef:
SandraH schreef:
bron: Forum Rauwe voeding voor Honden
is er weer een nieuwe site??? :denken:

pfff kan ze niet allemaal bij houden hoor...
Die is er al een tijdje......over een week bestaat dit leuke informatieve forum 1 jaar. :ok: :mrgreen:

sssst niet vertellen hoor mis af en toe wat :roll:
Afbeelding
xxxxx LAN en een lebber van GIZMO & PEBBLES
Bull & Faust voor altijd in mijn hart!!
Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Madelief »

Leuk om te lezen allemaal! (EN handig.......die lijst van aanbiedingen van herby ;-))

Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn nieuwe aanpak, haha. Scheelt enorm veel werk en beter te controleren voor mijn gevoel. Ik zorg dus uiteraard voor veel afwisseling.

Ik ben het ermee eens dat het vooral voor beginners en voor de mensen die er tegen op zien zich echt goed in te lezen beter is volgens menu te werken. Ik vertrouw er voor mezelf wel op dat ik enige nochalance kan betrachten ;-).
Maar als ik het zou aanraden, zou ik zeker aanraden te beginnen met rekenen en menu's. Ik heb toch wel veel gehoord van mensen die echt maar wat doen en dat lijkt me zeker voor opgroeiende honden erg onverstandig. Ik denk vaak "ojeee". Aan de andere kant kan een hond waarschijnlijk veel meer nochalance hebben dan dat wij aandurven ;-). Als je veel varieert en de botten niet vergeet zit je denk ik al gauw "goed". Maar laten we dat niet promoten :ok:

Er was niet voor niets een "all meat syndrome", en gezien de reacties van mijn eigen DA op mijn voedingswijze is er veel meer onkunde dan kunde.

Ik ben in ieder geval erg tevreden en wil zeker zo blijven voeren. De manier waarop zal vast nog wel eens veranderen, maar de basis blijft hetzelfde.
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ik voer gewoon maar wat. :19:
enkel zaterdag en zondag zijn 'vaste' dagen voor Fax (zat zalmkop, zondag eendenkarkas) dus door de week krijgt hij dan pens, en spiervlees met wat orgaan.

Ds lust de weekenddagen niet, dus die heeft dan een vastendag en een extra pensdag :mrgreen: Door de week krijgt zij dan een bot extra.

maar hoeveel en wat ik nu precies voor :19: variatie insteken vind ik wel voldoende.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”