Leuk om te lezen allemaal! (EN handig.......die lijst van aanbiedingen van herby

)
Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn nieuwe aanpak, haha. Scheelt enorm veel werk en beter te controleren voor mijn gevoel. Ik zorg dus uiteraard voor veel afwisseling.
Ik ben het ermee eens dat het vooral voor beginners en voor de mensen die er tegen op zien zich echt goed in te lezen beter is volgens menu te werken. Ik vertrouw er voor mezelf wel op dat ik enige nochalance kan betrachten

.
Maar als ik het zou aanraden, zou ik zeker aanraden te beginnen met rekenen en menu's. Ik heb toch wel veel gehoord van mensen die echt maar wat doen en dat lijkt me zeker voor opgroeiende honden erg onverstandig. Ik denk vaak "ojeee". Aan de andere kant kan een hond waarschijnlijk veel meer nochalance hebben dan dat wij aandurven

. Als je veel varieert en de botten niet vergeet zit je denk ik al gauw "goed". Maar laten we dat niet promoten
Er was niet voor niets een "all meat syndrome", en gezien de reacties van mijn eigen DA op mijn voedingswijze is er veel meer onkunde dan kunde.
Ik ben in ieder geval erg tevreden en wil zeker zo blijven voeren. De manier waarop zal vast nog wel eens veranderen, maar de basis blijft hetzelfde.