Ja, Carma, ik snap jouCarma schreef:Connie63; Wat een vreselijk leuke hond heb jij
Hij lijkt echt op Luka he?
dat was mij ook al opgevallen!
Moderator: moderatorteam
Haha, wat erg, je heb mij gelijk doorTeamWork schreef:Ja, Carma, ik snap jouCarma schreef:Connie63; Wat een vreselijk leuke hond heb jij
![]()
Hij lijkt echt op Luka he?
dat was mij ook al opgevallen!

Weet ik, die hebben we ookstarfleet schreef:Waarom dan geen lekkere bullenpees? Dat is veel beter voor hem en daar doet hij ook langer mee. Ze zijn ongeveer een euro per stuk bij de dierenwinkel, veel beter voor zijn gebit dan die dure bonzodingen.TvanEmst schreef:Eh, mijn hond is stront verwend en krijgt iedere dag een runderhuid/varkensoor(of neus)/rodi worst/kaas/bonzo kluif ga zo maar door.(Rodi worst/kaas geen hele per dag hoor.. maar bonzo kluiven meerdere per dag)
Anne

Hoe beloon je dan?aschra schreef:Hier krijgen ze versvlees, en tussen doortjes geven we niet.

Belonen kan ook met bv. een bal hoor, Pasha doet daar meer haar best voor dan voor eten. Dus de bal is voor haar hier een mega beloning!Frenk schreef:Hoe beloon je dan?aschra schreef:Hier krijgen ze versvlees, en tussen doortjes geven we niet.

Dat snap ik wel, maar ik vroeg me af of Aschra dat dus inderdaad zo deednathalietjuh schreef:Belonen kan ook met bv. een bal hoorFrenk schreef:Hoe beloon je dan?aschra schreef:Hier krijgen ze versvlees, en tussen doortjes geven we niet.

wow... wij komen bij een andere dierenwinkel.. bullepezen zijn hier 'reteduur' ... ik geef graag de wat langere, die kleine vind ik eerder eng dan handig. HEEEL soms krijgen ze zo'n 70 cm dingstarfleet schreef:Waarom dan geen lekkere bullenpees? Dat is veel beter voor hem en daar doet hij ook langer mee. Ze zijn ongeveer een euro per stuk bij de dierenwinkel, veel beter voor zijn gebit dan die dure bonzodingen.TvanEmst schreef:Eh, mijn hond is stront verwend en krijgt iedere dag een runderhuid/varkensoor(of neus)/rodi worst/kaas/bonzo kluif ga zo maar door.(Rodi worst/kaas geen hele per dag hoor.. maar bonzo kluiven meerdere per dag)
Anne