Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zien honden dingen die wij niet zien?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Paddle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Paddle »

lor1_1984 schreef: M'n zusje was bezig in de badkamer, m'n moeder was weg.
De tv was uitgezet, 5 minuten later springt hij ineens aan.
Nja, de kat zal er wel opgesprongen zijn (eerste reactie).
Kat bleek gewoon op dezelfde plek te liggen, diep in slaap.
Hm, vreemd, maar kan gebeuren.
Zusje zet de tv uit, nog geen 10 minuten later springt hij zo weer aan.
Zusje zet de tv weer uit, neemt de afstands mee.
Mams komt thuis, wil de tv aanzetten en merkt dat de afstands weg is.
Op het moment dat m'n zusje ermee aan komt lopen, springt hij weer aan.
Mams keek ff raar op, maar ach, vast technisch mankementje.
Intussen was ze met de honden in de woonkamer gaan zitten, beetje tv kijken.
Tot ineens de honden aanslaan.
Ze kijkt op, hoort kabaal bij de voliere en ziet de ratten in de tralies hangen.
Doen ze normaal gesproken alleen als er iemand (niet de honden) voor staat (aandacht/eten).
De honden weigerden pertinent om daar langs te lopen, gromden, werden helemaal zenuwachtig enzo.
Sja, dan ga je toch kijken wat er nu aan de hand is.
Niks te zien...
Zusje ging dat weekend mee naar m'n stiefvader, dus ik paste dat weekend op het huis.
Ik wist op dat moment nog nergens van (had moeder en zusje er niet over gesproken oid), maar voelde wel een 'aanwezigheid'.
Zegmaar zo'n gevoel alsof je niet alleen bent.
's Avonds springt de tv ineens aan (geen timer erop, had de hele dag uitgestaan, afstands op het dressoir), beginnen m'n ratten weer lijp te doen en merkte ik gewoon dat er 'iets/iemand' rondhing.
Nou ben ik niet bang aangelegt, maar ik voelde me niet erg prettig daar.
Achteraf grappen we gewoon dat Amber nog even afscheid kwam nemen, maar ik weet het niet.
Deze bevoorbeeld. Je eigen gevoel niet meetellen, wat heb je nog over:

1) Je tv is kapot.
2) De honden slaan aan wegens kabaal in de voliere (een vos die kwam kijken iod?)
3) De ratten zijn overstuur door de honden die aanslaan.

Mysterie opgelost . Om verdere geestenbezoeken te vermijden zou ik aanraden om een hersteller te laten komen voor de tv en je voliere te checken op indringers :mrgreen: .
Afbeelding
Max2
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bernersennen

Ongelezen bericht door Max2 »

Ik kan me voorstellen dat vele van jullie het maar dom vinden, zo was ik zelf namelijk ook :wink:
Totdat mijn hond niet meer op zn kleed wou liggen en de lamp in de gang elke keer begon te knipperen zelf toen het licht was vervangen. Vond het toen nog dom. Totdat Max naar buiten kwam gestormt en trillend en shakend op mijn schoot kwam zitten (ja een berner) nou toen vond ik het echt niet meer leuk kon wel janken zo bang was hij. Mijn schoonvader (wel gelovige in paranormaal) heeft toen wat dingen gedaan wat geesten wegjaagt en toen was het over. Verder nooit wat meegemaakt maar Derek van de TV vind ik toch wel errrrug goed hoor! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”