Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nog een probleempje ... spitsroeden lopen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Balletje vooruit gooien en honden los :mrgreen:
Moet is kijken hoe snel die eenden doorhebben dat ze beter kunnen moven.
Je denkt toch niet dat ik moeilijk ga lopen doen omdat een stel overvette parkeenden besloten hebben dat het water eigenlijk te nat is :N:
De gemeente bellen dat je last hebt van eendenpoep in tuin en op pad wil ook wel eens helpen.
Krijgen ze met z'n allen een verhuizing aangeboden :wink:
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Inge O schreef:ik denk dat die eenden mij net zo snel zouden kennen als die broodburen, maar dan in de omgekeerde zin : huppa, uit de weg jullie :cheer: !!
ik zou er ook totaal niet mee zitten dat mijn hond meehelpt in het spelletje, wel te verstaan alleen daar, in die situatie en op mijn 'vraag'.
Ik ben soms niet gedecideerd genoeg, dat is mijn makke denk ik.
Jaap* schreef:Anders druk je dit even af, op een bordje plakken en op een strategisch plekje in de grond slaan. Dan moeten ze het verder zelf maar weten :idea:

Afbeelding
Ik heb het uitgeprint en op een stokje geplakt en zal het morgen in het gras steken :mrgreen: :smile:

Iedereen bedankt voor alle tips, ik ben er erg blij mee en ik zal nog van me laten horen. :ok: Ben nu een beetje aan het vogelen hoe of wat :wink:
Jakko
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jakko »

Hmm, misschien was ik eertste instantie toch wat te optimistisch/kort door de bocht ;). Komt waarschijnlijk omdat ik zo'n hond heb die er zelf dingen bij verzint: Ah, ik mag de eenden opjagen. Joepie dan mag ik dus alles opjagen wat beweegt. Vandaar dat hij er niet eens naar mag kijken :roll:

Schiet me achteraf nog iets te binnen. Als je vlak voor het uitlaten nu eens zelf de eenden voert? Dan wel op een plekje zo ver mogelijk van waar je wilt lopen. Dan gaan ze allemaal daarheen en kan jij erdoor :denken:

Succes hoor! Het blijft lastig dit soort dingen.

Yvonne
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”