Het gaat heel goed met VegasEline* schreef:Wat een leuke foto's Reini! Gaat het goed met Vegas?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vegas en zijn hyena-vrienden
Moderator: moderatorteam
-
Reini
- Zeer actief
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
Hij ziet er goed uit!Vind Amersfoort ook altijd zo leuk.Fellow had de vorige keer ook veel belangstelling.De Beren vonden de hondjes ook leuk, tess was nog een pupje maar dat is de enige keer dat ik haar heb horen grommen :N:
Een geluid dat er toen uit dat lijfje kwam...De tijgers deden net als de lynx en hyena's een ren spelletje met beiden honden.We moeten echt weer eens gaan.

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
ja idd.. in mijn gedachten zijn hyenas gedrochten die kleiner zijn dan een gemiddelde herdershond.. dit geeft een heel ander beeldLongFields schreef:Wow, wat gaaf zeg!
Ik verbaas me over hoe groot die hyena's eigenlijk zijn, ik had ze kleiner verwacht, maar het is blijkbaar lastig in te schatten als je er niet iets naast ziet als referentie, zoals nu met Vegas.
wel super mooie fotos over de interactie tussen het huisdier en het wilde beeest.
Mooi
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
geinig, in mijn honden hadden ze absoluut geen belangstelling en vice versa.
Ik denk trouwens niet dat Hyena's en honden elkaars taal begrijpen. Hyena's behoren niet tot de familie van hondachtigen maar tot de familie van katachtigen en mangoesten.
Iemand die ik via via ken in Africa heeft er eentje tam om huis lopen, als welpje gevonden en opgevoed. Prachtige dieren, ik kon er altijd oeverloos staan kijken tot de rest van de familie het helemaal zat was
Ik denk trouwens niet dat Hyena's en honden elkaars taal begrijpen. Hyena's behoren niet tot de familie van hondachtigen maar tot de familie van katachtigen en mangoesten.
Iemand die ik via via ken in Africa heeft er eentje tam om huis lopen, als welpje gevonden en opgevoed. Prachtige dieren, ik kon er altijd oeverloos staan kijken tot de rest van de familie het helemaal zat was
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
He, fijn te horen!Reini schreef:Het gaat heel goed met VegasEline* schreef:Wat een leuke foto's Reini! Gaat het goed met Vegas?We hebben het hartstikke leuk samen en tegenwoordig komt zijn grote franse bullen vriendin minimaal twee keer in de week spelen en dan kan hij zijn lol niet op
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
Vegas is een stuk stoerder dan Taro. Wij zijn vanmiddag gegaan in de sneeuw :N: . Maar hij vond het maar reuze spannend, maar was toch ook wel erg nieuwsgierig. De bevertjes en apen vond hij wel erg leuk. De tijgers die voor ons aan het spelen waren, vond hij helemaal niets.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!