Wel afhankelijk van hoeveel je afneemt maar niet van waar je het vandaan haalt. Die man zou schatrijk kunnen worden als hij vaste prijzen hanteert
Afgelopen maandag overigens nog 10 dozen Kip Compleet en 4 dozen Rundspiervlees op kunnen halen.
Moderator: moderatorteam
wow :N: wat een verschil, Sparrow krijgt nu 800 gram Carnibest (weegt 22 kg)Myra schreef:Ik voer mijn oudste berner nu ongeveer 3 weken Kivo, en zij zet er ook aardig van uit. Ze hadden me al gewaarschuwd dat er minder van hoeft te geven. Ik geef haar nu ong. 800 gram en zij is 48 kilo ongeveer

Ja dat is idd een behoorlijk verschil. Myra werd echt dik toen ik rond een kilo voerde, wat ze ook zo moeten eten kwa procent wat er voor staat bij vlees. Maar bij Kivo nietlinda1985 schreef:wow :N: wat een verschil, Sparrow krijgt nu 800 gram Carnibest (weegt 22 kg)Myra schreef:Ik voer mijn oudste berner nu ongeveer 3 weken Kivo, en zij zet er ook aardig van uit. Ze hadden me al gewaarschuwd dat er minder van hoeft te geven. Ik geef haar nu ong. 800 gram en zij is 48 kilo ongeveerIk heb nu in ieder geval mijn Kivo binnen dus hopelijk wordt het net zo graag gegeten... even afwachten dus of hij er ook sneller dik van wordt..