Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kivo weer op

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Dat vind ik het vervelendste bij Kivo, er zijn geen vaste verkoopprijzen. Vooral lastig voor wederverkopers die steeds te horen krijgen dat het bij hem veel goedkoper is. Zou niet zo moeten zijn eigenlijk.

Wel afhankelijk van hoeveel je afneemt maar niet van waar je het vandaan haalt. Die man zou schatrijk kunnen worden als hij vaste prijzen hanteert :denken: En minder ergernis onder de klanten.

Afgelopen maandag overigens nog 10 dozen Kip Compleet en 4 dozen Rundspiervlees op kunnen halen. :ok:
linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

Myra schreef:Ik voer mijn oudste berner nu ongeveer 3 weken Kivo, en zij zet er ook aardig van uit. Ze hadden me al gewaarschuwd dat er minder van hoeft te geven. Ik geef haar nu ong. 800 gram en zij is 48 kilo ongeveer
wow :N: wat een verschil, Sparrow krijgt nu 800 gram Carnibest (weegt 22 kg) :denken: Ik heb nu in ieder geval mijn Kivo binnen dus hopelijk wordt het net zo graag gegeten... even afwachten dus of hij er ook sneller dik van wordt..
Afbeelding
Myra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Myra »

linda1985 schreef:
Myra schreef:Ik voer mijn oudste berner nu ongeveer 3 weken Kivo, en zij zet er ook aardig van uit. Ze hadden me al gewaarschuwd dat er minder van hoeft te geven. Ik geef haar nu ong. 800 gram en zij is 48 kilo ongeveer
wow :N: wat een verschil, Sparrow krijgt nu 800 gram Carnibest (weegt 22 kg) :denken: Ik heb nu in ieder geval mijn Kivo binnen dus hopelijk wordt het net zo graag gegeten... even afwachten dus of hij er ook sneller dik van wordt..
Ja dat is idd een behoorlijk verschil. Myra werd echt dik toen ik rond een kilo voerde, wat ze ook zo moeten eten kwa procent wat er voor staat bij vlees. Maar bij Kivo niet :19:
Afbeelding
Groetjes Marije, Ajana en Bear
*Mike en *Myra
linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

Ik ben benieuwd met Sparrow, hij eet het in ieder geval goed :ok:
Afbeelding
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Nanna schreef:Beetje lachen en flirten en je krijgt korting ;-)
Hmm,vandaar dat Gert-Jan vandaag €60 af moest rekenen...
Ik moet voortaan gewoon zelf naar binnen gaan :smile:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
MarijeEnBoomer
Actief

Ongelezen bericht door MarijeEnBoomer »

hihihi ik heb de laatste keer ook 56 betaald.. stond ook zo op de prijslijst die hij had hangen.. misschien zijn de prijzen verhoogd per 1jan!?
Ik zit nog in twijfel of ik zaterdag 4 dozen ga halen. Ligt een beetje aan hoe koud het is. Rij pas weer s avonds terug naar Den Haag..
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”