Hotmail wat ik gebruik geeft alle info. Wanneer je de route van de mail wilt weten PB ik je wel even. Mij geeft hij geen antwoord meerMuk schreef:Mis zijn ipadres weergegeven wordt door je mailprogramma. En dat doet mijn mailprogramma niet meer helaas.DutchCelts schreef:Met de mailtjes zelf kunnen ze niks,
Maar aangezien hij terug gemaild heeft heb je wel zijn Ip nummer.
De mailwisseling met hem wordt wel steeds hilarischer moet ik zeggen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waarschuwing: hondenvraag voor proefdiercentrum op MP
Moderator: moderatorteam
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Natuurlijk is het een smoes;die honden gaan gewoon de handel in als broodfokhonden of als oefenmateriaal voor gevechten of voor de illegale bonthandel of zoiets.Muk schreef:In Nederland zijn dierproeven voor cosmetica verboden, dus ik denk dat dit gewoon een smoes is. Die dieren worden voor andere doeleinden misbruikt vrees ik.
Hopelijk maakt hij voorlopig geen nieuwe advertenties op mp aan.
En hopelijk maakt ie wél weer een advertentie aan want dan kan hij makkelijker gepakt worden.
Mits er iets op meldingen uit gedaan wordt natuurlijk.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Muk
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Muk
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
heb je zijn mail op jouw normale emailadres binnengekregen? dan kun je bij eigenschappen als je op de afzender klikt (dus dat van hem) bij details nog heel wat detailsgegevens zienMuk schreef:Het enige dat ik voor de liefhebbers kan geven is zijn mailadres.
Als hij niet meer antwoord, kun je ook via een ander mailadres hem benaderen. Wie weet helpt dat wel?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
misschien een "grap"en anders, denk je nou echt dat hij in een mailtje gaat vertellen dat hij dieren zoekt voor cosmetica research? ( als dat dus echt zo zou zijn? )alm@ schreef:'t lijkt wel een ziekelijke grapMuk schreef:Wij zoeken allerlei honden. Wilt u af van uw hond, mail ons. Ras, leeftijd, vals, ziek etc maakt niets uit. Wij bieden een goede prijs.alm@ schreef:Wat stond er eigenlijk in de advertentie?
ik vermoed maar zo dat "meneer"al veel meer mailtjes heeft gekregen, over het waarom enzo, en daarom maar een lul mailtje terug stuurt.
-
Muk
Hij heeft dat niet alleen bij mij bevestigd, maar ook bij verschillende anderen (inclusief nog meer details ook). Ik neig er wel naar om het te geloven, te meer ook dat het proefdiercentrum waar ze de honden testen (levend en dood) op cosmetica niet in Nederland gevestigd is.yamie schreef:misschien een "grap"en anders, denk je nou echt dat hij in een mailtje gaat vertellen dat hij dieren zoekt voor cosmetica research? ( als dat dus echt zo zou zijn? )
ik vermoed maar zo dat "meneer"al veel meer mailtjes heeft gekregen, over het waarom enzo, en daarom maar een lul mailtje terug stuurt.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nee tuurlijk heeft hij dat bij meerdere bevestigd.Muk schreef:Hij heeft dat niet alleen bij mij bevestigd, maar ook bij verschillende anderen (inclusief nog meer details ook). Ik neig er wel naar om het te geloven, te meer ook dat het proefdiercentrum waar ze de honden testen (levend en dood) op cosmetica niet in Nederland gevestigd is.yamie schreef:misschien een "grap"en anders, denk je nou echt dat hij in een mailtje gaat vertellen dat hij dieren zoekt voor cosmetica research? ( als dat dus echt zo zou zijn? )
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dat denk ik niet;hier valt een hoop geld mee te verdienen.teckeltoos schreef:Het kan ook een mediageil ventje geweest zijn die nu op de verschillende fora leest wat een ophef hij veroorzaakt heeft en stille hoop heeft dat ie Hart van Nedederland of Opgelicht haalt.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
Muk
In Nederland mag je geen cosmetica testen op dieren, maar in België is dat blijkbaar anders. Daar zijn de regels misschien wel minder streng. En ja, het levert wel wat op. Zo'n 5 tot 10 honden per dag.minhie schreef:Pff.. centrum voor proeven met honden met make up.. tuurlijk
Geloof er niks van. Ten eerste wat gaat hij testen dan? Ten tweede alles wat wordt getest moet worden aangevraagd en goedgekeurd.
Walgelijk antwoord, denk niet dat het hem dan ook maar 1 hond heeft opgeleverd, teminste dat hoop ik niet.
- Paddle
- Zeer actief
-
Muk
Wat let je om een afspraakte maken met die persoon.Paddle schreef:Dat vraag ik me wel eens af, als er effectief mensen zijn die hun hond wedoen naar zo'n iemand, of toch de intentie hebben.
Heeft iemand dat al weleens uitgeprobeerd, of is dat een heel raar idee :N: .
En wie weet ga ik dit nog wel doen ook. Niet om mijn hond weg te doen (no way!
- Chione
- Zeer actief
Natuurlijk zijn er mensen die dat doen. Er zijn ook talloze mensen die het geen probleem vinden complete nesten te verkopen aan handelaren.Paddle schreef:Dat vraag ik me wel eens af, als er effectief mensen zijn die hun hond wedoen naar zo'n iemand, of toch de intentie hebben.
Heeft iemand dat al weleens uitgeprobeerd, of is dat een heel raar idee :N: .
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- Paddle
- Zeer actief
Hmm, ik zie dat ik het wat scheef heb opgeschreven. Ik bedoelde meer zelf zo'n advertentie openen om te kijken welke soort reacties daar op komen.Chione schreef:
Natuurlijk zijn er mensen die dat doen. Er zijn ook talloze mensen die het geen probleem vinden complete nesten te verkopen aan handelaren.
Lijkt me best wel interresant op een bepaalde manier. Nouja, eigenijk triestig, maar ik zou eens met zulke mensen willen praten etc die hun hond zomaar kunnen wegdoen voor het geld. Wat er precies achter zit...
- Chione
- Zeer actief
Ah, dat is inderdaad heel wat anders.Paddle schreef:Hmm, ik zie dat ik het wat scheef heb opgeschreven. Ik bedoelde meer zelf zo'n advertentie openen om te kijken welke soort reacties daar op komen.Chione schreef:
Natuurlijk zijn er mensen die dat doen. Er zijn ook talloze mensen die het geen probleem vinden complete nesten te verkopen aan handelaren.
Lijkt me best wel interresant op een bepaalde manier. Nouja, eigenijk triestig, maar ik zou eens met zulke mensen willen praten etc die hun hond zomaar kunnen wegdoen voor het geld. Wat er precies achter zit...
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~