Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

2de pup

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jayda
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Jayda »

Ik heb er ook over nagedacht om er een sharpei bij te nemen toen Jayda een half jaar was maar nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.
Nu is ze een jaar en is ze toch wel veranderd.
Ze is nog steeds wel heel makkelijk hoor maar van de een op de andere dag heeft ze besloten om tegen elke hond die we tegenkomen uit te vallen.
Als ik nu met 2 honden zou lopen zou het niet houdbaar zijn denk ik...
Ik ga er aan werken met Jayda dat ze weer normaal doet op straat maar tot die tijd weet ik nog niet of er wel een 2de bij kan gaan komen.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Twee jonge Benno's (Benno is ook een kruising shih tzu x maltezer) zou ik best aandurven. Ik denk dat ik daar minder werk aan zou hebben dan één Ziva :mrgreen: Floor was een jaar toen Benno erbij kwam en die hobbelde gewoon mee :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Tja, wij hebben ook een hond van ruim 5 1/2 maand nu en willen er ook een 2de hond bij als Haakon rond 1 jaar is. Wij willen echter wel een asielhondje (hoogstwaarschijnlijk een Podenco-mixje-wnat wat zijn die leuk) van rond de 1 à 2 jaar oud. Nu zal zo'n hondje ook nog opgevoed moeten worden, daar deze hondjes vaak van jagers komen die ze in het asiel dumpen als ze geen (genoeg) ontwikkeld jachtinstinct hebben en deze hondjes door de jagers buiten worden gehouden.

Ook wil ik even zeggen dat ik het super vind dat je hebt besloten nog even te wachten. :ok:
Onze Haakon is vorige week woensdag geslaagd voor de puppycursus en hij luistert echt ontzettend goed, maar laatst heeft hij ook ineens de kolder in de kop gekregen en is meneer in zijn 1tje naar huis gelopen toen hij los mocht........ :N: En luisteren toen mijn vriend: "HIER!!!"riep......ho maar....... :boos: :roll:
Daarmee hebben wij dus ook weer een belangrijk lesje geleerd.....
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

hier ook twee pups. Toen Laika hier kwam was Spikey 10 maand. Hier is het allemaal goed gegaan. Al is het veel werk. Want als je pup in huis plast dan moet je jonge reu het er wel even overheen doen.

Het valt ook niet mee om twee dansende pups uit te laten. Maar wat kan ik genieten als ze samen hun gekke 5 minuten hebben. Ook was Spikey altijd de klikspaan van het stel als Laika kattekwaad uithaalde dan kwam hij naar mij toe zo van vrouwtje dat mocht ik ook nooit.

Nu is Laika 6,5 maand en Spikey 14 maand En soms moet er nog een dweil aan te pas komen. (voor de plasjes)

Tja en hoe de rang orde hier in huis is? Geen idee. Denk wel eens dat het Laika is maar even later laat Spikey even duidelijk weten dat hij vindt dat het tot hier gaat en niet verder. Maar als ze dan weer even met hem sjanst dan gaat hij weer voor de bijl. :19:
Afbeelding
gevni havanezers
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”