Ik zou ook niet een hondje laten inslapen hoor die nog zo duidelijk geniet.Anna* schreef:Dat kan ik me levendig voorstellen, dat laat je niet een-twee-drie los.Demi schreef: Wat ik met Kel meegemaakt heb is wel ongeveer het ergste wat ik ooit meegemaakt heb. Ik ben er nu nog steeds echt kapot van..
Geen eenduidige diagnose, elke arts/therapeut zegt wat anders en nadat ik zo ongeveer 'alles' heb geprobeerd, is ze er op geen enkele manier op vooruitgegaan. Het is alleen slechter geworden, over een periode van een jaar of drie.Hoe komt het dat Bambi verlamd is eigenlijk? En kan ze nog iets lopen of helemaal niet meer?
Ze kan nog wel iets lopen, met zwabberende pootjes. Maar genoeg om zich in huis te verplaatsen en om op een zonnig weitje wat te snuffelen en zich te vermaken. Verder draag ik haar en gaat ze mee op de fiets/in de auto. Het is een afhankelijk hondje, altijd geweest, dus ik heb eigenlijk het vermoeden dat ze volop geniet van die zorg
En wat je al eerder zei dat ze niet zo van wandelen houdt, dat is in dit geval maar gelukkig ook.
Bij Calsey hebben we wel gekeken voor een rolstoel, dit omdat ze en hond was die juist erg veel van wandelen hield.
Ik hoop dat de DA je kan helpen met het plasprobleem!