Moos schreef:Marjoleine schreef:Ik snap sommige mensen niet.
Vanmorgen liep ik in datzelfde bos.
Er kwamen joggers aan, dus ik roep de honden en laat ze zitten, want mensen vinden honden vaak wat eng als ze joggen. Ik voorkom liever raar gedoe uit angst van iemand tenslotte.
Tijdens het passeren zegt de man: Dank je wel!
Dat is leuk, toch?
Vijf minuten later komen er weer joggers aan (het is vakantie denk ik?) en ik roep de honden weer en laat ze zitten.
Zegt de eerste jogger: Dank je!
En de tweede zegt bij het passeren: Niet te vertrouwen zeker, dat je ze vast doet?!

Hahahhahahahahahaha, erg is dat he?
Ik had van de week iets soortgelijks met een groepje hele nette oude dames die ons tegemoet kwamen gelopen in het bos.
Ik riep Vera bij me en liet haar volgen met wat lekkers omdat ze anders wellicht uitgebreid die nette dames was gaan begroeten...
Ik loop zo dus langs met Vera, Saar achter ons aan. Krijg ik een snerende opmerking waarom die groterd wel wat lekkers krijgt en die arme kleine niet.
Het is nooit goed

vreselijk dat soort dingen :N: net als joggers die niet even wachten tot je je hond hebt aangelijnd.
ik heb het meegemaakt op de dijk hier, daar mogen honden los, maar er joggen ook mensen ( terwijl er een mooi park naast is waar honden niet los mogen maar goed )
we liepen daar en er komt een jogger aan, solar liep even met hem mee, niet eens dichtbij , gewoon voor de gezelligheid ze blafte even maar kwam helemaal niet bij hem in de buurt, krijg ik me toch een tirade over me heen , over dat ie op tijd moet lopen en weet ik veel wat nog meer kuthond zus kuthond zo :N: op de terugweg kwam ie er weer aan, dus mijn moeder en ik de honden maar aangelijnd om dit gezeik te voorkomen, loopt ie ons voorbij, zegt ie na een paar meter ineens " ik zei het toch, jullie honden zijn niet te vertrouwen die moet je aanlijnen"
PARDON ????? dat schoot me verkeerd, dus ik zeg, je moet je mond houden dit is een losloopgebied ga dan in het park joggen ofzo .
volgende dag komen we hem weer tegen, dus hondjes maar aan de lijn, begon ie wéér te schelden, wel, nobody calls my solar een kuthond

maar goed laat ik de slimste maar zijn en heb het genegeerd
maarrrr op de terugweg had ik niet door dat ie achter ons liep en de hondjes liepen inmiddels weer los, en door zijn rare gedrag had solar nu echt zoiets van "wat mot je nou" en ging wéér met hem meelopen, werd ie zo kwaad dat ie solar wilde schoppen

maar boontje kwam om zn loontje want solar sprong natuurlijk opzij en die man gleed zo op zijn bakkus
we hebben hem daarna nooit meer gezien

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.