Ik begin me toch meer zorgen om Senne te maken, ze is wel heel rustig aan het worden, ze was al rustig ivm haar artrose maar nu is het wel heel erg.
Ze trekt zich ook steeds vaker terug in de garage, deze hebben wij speciaal voor de dogs ingericht. Normaal is ze het liefste in huis maar vandaag heeft ze bv ook tot 14uur in de garage gelegen. Ik laat haar verder maar met rust, als ze zelf zo goed aangeeft dat ze met rust gelaten wil worden. Maar iets in me zegt dat het niet helemaal goed met haar is, ik denk nu wie weet hoeveel tumoren ze nog in haar lichaam heeft zitten.
Ze is bv heel beschermend naar Nadal toe vooral met andere honden, nou die mogen echt niet in zijn buurt komen (ga nu dus vaker met hem alleen wandelen, beter voor zijn ontwikkeling ) maar vandaag reageerde ze ook zo tegenover een vrouw bij mij in de straat, normaal is ze altijd heel vriendelijk naar die vrouw toe, maar nu :N: ik denk wat doet ze nu, heb het gelukkig goed onder controle kunnen houden en die vrouw heeft het niet zo ervaren als mij.
Kortom mijn princesje begint te veranderen op een vreemde manier, het is een heel vreemd en beangstigend gevoel om dit zo mee te maken, ik ben niet bang voor haar, tegenover mijn gezin is ze super lief.
Maar ik/wij beginnen ons nu toch wel zorgen te maken, ik ben heel benieuwd naar de uitslag over een aantal dagen, ze zal toch ook niet wat in haar kop hebben

Je moet je voorstellen Senne was normaal altijd zo'n dweil en niet een standaard DH waar ik me veilig bij voelde in het donker over straat, in tegenstelling tot mijn overleden DH had ik dat wel. Senne is gewoon altijd te softy geweest voor haar ras