hahaha, al zou je willen dan kom je daar nog niet binnenkitty2 schreef:peebee me het adres maar, dan gaan ik dr zelluf wel halen, Bianc, ga je mee?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
het leukste en mafste bullmastiffpubertje van dit moment
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Hutsje
- Zeer actief
Re: het leukste en mafste bullmastiffpubertje van dit moment
ja, hahaha, ze kijkt daar ook helemaal scheelJaap* schreef:Hutsje schreef:![]()
![]()
Wat een práchtig beest zeg

-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ik vind dat je hier wel wijze woorden spreekt trouwensHutsje schreef: ja, dat kunnen jullie nou allemaal wel zeggen, maar weet je wat echt stom is? een teef van deze kwaliteit in huis hebben en er niet mee fokken als ze geschikt blijkt te zijn. want dat is het punt, ik weet niet of ik (ooit) het fokken weer wil oppakken en als je zo'n teef hebt ben je al haast aan het ras verplicht daar wat mee te doen. en ik ben graag vrij in mijn keuze. ik kan altijd nog een dochter van haar nemen
![]()
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
-
Addy
-
jidde
Qua bloedlijn zijn ze dus bijna hetzelfde, alleen moeders naam is anders, de lijn erachter hetzelfde. Je kan het zien ze lijkt echt op KieferHutsje schreef:ik vind haar beter dan kiefer, en ik ben helemaal weg van die kleur. haar moeder is de zus van kiefers moeder en haar moeder en kiefer hebben dezelfde vader.jidde schreef:Wat lijkt ze op Kiefer zeg! is dit de dame die je bijna erbij had gehad? Zep ast mooi bij Kiefer
en ja, over haar heb ik toen zo na moeten denken, en ik heb het niet gedaan. dat werd me ook steeds ingegrweven, zij had van jou kunnen zijn
. maar het is goed hoor, ik sta nog steeds achter mijn beslissing. maar het is maar goed dat ik toen niet op bezoek ben geweest :N: .
- gizmo
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
ze hebben ook verschillende vaders. kiefers vader is haar opajidde schreef:Qua bloedlijn zijn ze dus bijna hetzelfde, alleen moeders naam is anders, de lijn erachter hetzelfde. Je kan het zien ze lijkt echt op KieferHutsje schreef:ik vind haar beter dan kiefer, en ik ben helemaal weg van die kleur. haar moeder is de zus van kiefers moeder en haar moeder en kiefer hebben dezelfde vader.jidde schreef:Wat lijkt ze op Kiefer zeg! is dit de dame die je bijna erbij had gehad? Zep ast mooi bij Kiefer
en ja, over haar heb ik toen zo na moeten denken, en ik heb het niet gedaan. dat werd me ook steeds ingegrweven, zij had van jou kunnen zijn
. maar het is goed hoor, ik sta nog steeds achter mijn beslissing. maar het is maar goed dat ik toen niet op bezoek ben geweest :N: .

- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Hutsje schreef:ja, dat kunnen jullie nou allemaal wel zeggen, maar weet je wat echt stom is? een teef van deze kwaliteit in huis hebben en er niet mee fokken als ze geschikt blijkt te zijn. want dat is het punt, ik weet niet of ik (ooit) het fokken weer wil oppakken en als je zo'n teef hebt ben je al haast aan het ras verplicht daar wat mee te doen. en ik ben graag vrij in mijn keuzemassam schreef:en terecht!Hutsje schreef:*voelt zich nu nog veel blonder*Nanna schreef: *slaat steil achterover om voorlopig niet meer op te kunnen krabbelen*. ik kan altijd nog een dochter van haar nemen
![]()
jaaaa daar heb je je mooi uitgelult!

- Hutsje
- Zeer actief
ik was het eigenljik meer met bianca eens, feitelijkmassam schreef:Hutsje schreef:ja, dat kunnen jullie nou allemaal wel zeggen, maar weet je wat echt stom is? een teef van deze kwaliteit in huis hebben en er niet mee fokken als ze geschikt blijkt te zijn. want dat is het punt, ik weet niet of ik (ooit) het fokken weer wil oppakken en als je zo'n teef hebt ben je al haast aan het ras verplicht daar wat mee te doen. en ik ben graag vrij in mijn keuzemassam schreef:en terecht!Hutsje schreef: *voelt zich nu nog veel blonder*. ik kan altijd nog een dochter van haar nemen
![]()
jaaaa daar heb je je mooi uitgelult!![]()
trouwens, als ik had gezegd dat ik er niet mee wilde fokken had ze haar ook niet aan me meegegeven, dat weet ik wel zeker

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
-
Reini
- Zeer actief

Allway's in my heart