En werkelijk vijf minuten later komt ie binnen sjokken om lekker in de schaduw te gaan liggen...
Ik draai me om, kijk naar zijn kop en zag dus een knalrode bebloede plek achter zijn oor, wat ik al zei een schaafplek wat helemaal plakkerig en bloederig was..
Robin kwam beneden, trok zijn schoenen aan, ik Rimpel aan de lijn, DA bellen en toen we in de auto zaten zat zijn oog inmiddels helemaal dicht, zo dik en opgezet was het :N:
Ik heb er nu we weer thuis zijn een dikke kwak groene leem tegenaan gekwakt
Ik vertelde de DA van zijn onderhoudsdosis pred waar ie opstaat waar ik een 'toverformule' op heb los gelaten om hem zo minimaal te geven maar wel dusdanig dat het werkt en hij zich niet kapot krabt.
Maar ja
Ik kan hem wel permanent de volle mik geven iedere dag maar dat is hartstikke zonde en onnodig want zijn buik en poten en liezen zien er hartstikke goed uit op het moment en het hele jaar gaan we al als een tierelier...
Dit zal wel zo'n eenmalige of enkelmalige reactie zijn van iets wat hem steekt...
Nu ligt ie te maffen, eten achter de kiezen, een kwak groene achter zijn oor en Muis kijkt naar hem vanaf haar kleedje

TARAK