Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verzekering voor je huisdier??

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

anica
Actief

Ongelezen bericht door anica »

ik heb een staff en een rottie, heb vaak gehoord dat deze rassen worden geweigerd of dat je premie achterlijk hoog is, heeft iemand hier ervaring mee.
ik zit er over te denken om max de rottweiler te verzekeren, ik vermoed dat hij in de toekomst nog wel eens problemen met zijn heupen kan krijgen.
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

anica schreef:ik heb een staff en een rottie, heb vaak gehoord dat deze rassen worden geweigerd of dat je premie achterlijk hoog is, heeft iemand hier ervaring mee.
ik zit er over te denken om max de rottweiler te verzekeren, ik vermoed dat hij in de toekomst nog wel eens problemen met zijn heupen kan krijgen.
Nooit van gehoord. De premie van Proteq is sinds ongeveer 1,5 jaar wel 100% gestegen :roll: Toch heeft mij dat niet belet om Hummer bij hen te verzekeren omdat ik alleen maar goede ervaringen met deze maatschappij heb.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Ik zit er toch ook sterk aan te denken om een verzekering af te sluiten.., mede daar de ervaringen op hf.
Een operatie oid kost toch al gauw een hele hoop.

Maar proteq is dus een *goeie*?
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

Petplan schijnt ook wel goed te zijn. Ik ken echter niemand die hier ervaring mee heeft.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Wij denken er over om die van Kruitvat te nemen. Heeft een ruime dekking en is niet duur.

Weet verder niet hoe hij bevalt. Zou dat ook graag willen weten maar heb gemerkt dat alle huisdierverzekering onder gebracht zijn bij twee maatschappijen. Ohra en reaal.
Afbeelding
gevni havanezers
Kayka
Zeer actief

Ongelezen bericht door Kayka »

Cleo schreef:Petplan schijnt ook wel goed te zijn. Ik ken echter niemand die hier ervaring mee heeft.
Ik heb Dunaj bij Petplan zitten en ben tot nu toe erg tevreden. :ok: Meer tevreden ook dan over Proteq, waar mijn 4 katten zitten.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Catootje
Actief

Ongelezen bericht door Catootje »

Ook hier zijn beide honden bij Proteq verzekerd, ik heb er goede ervaringen mee. Ik heb m'n premie (gelukkig maar) voor de oudste er nog lang niet uit, maar de keren dat ik gebruik heb gemaakt van de verzekering was ik toch wel érg blij dat ik hem had. Een potje maken werkte hier niet, er was altijd wel iets anders waar dat bewuste potje voor werd aangesproken :eek:
Afbeelding
Groetjes uit Papendrecht van Carin, Jazz en Yunishka.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Zarah is ook verzekerd en ik heb de kosten (heb haar nu anderhalf jaar) er al uit.
O.a. operatie aan cystes op haar heupen toen k haar kreeg, sterilisatie (50%), problemen met haar lever (nu opgelost), diverse controle consulten voor deze dingen.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik heb nou ongeveer 20 jaar huisdieren, en de enige die echt een hele hoop aan DA-kosten heeft veroorzaakt was Jack. Ik heb heel even zitten twijfelen of ik hem zou verzekeren, maar da's ongeveer onmogelijk omdat veel verzekeringen gevolgtoestanden van bestaande afwijkingen/aandoeningen niet willen verzekeren. Daar schiet ik dus niet zoveel mee op, want ook in de toekomst verwacht ik de grootste DA-klappers bij Jack vanwege zijn bestaande aandoening.

Ik hou het wel bij een potje.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”