Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maken jullie wel eens...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

Addy schreef:
Gaia schreef:Zeg, andere vraag, heb je geen minder reukzame en wat veiligere recepten voor me als honden avond eten?
ja een lamskoppie :mrgreen:
Oké, maar mijn Gajes (lees Gaia) is zo'n moeilijke eter en lam wil ze dus niet. Zo ook geen kip of geit. Haas vind ze mwa wel oké en rund is wel geinig. Nog tips? Oh vis hoef ik al helemaal niet mee aan te komen.
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Addy schreef:
wendy71 schreef:Maarre, meurt dat niet enorm? :N: :mrgreen:
ja maar je honden genieten wel vreselijk :mrgreen:
Nou, dat is alles waard. :pffff: :smile: .
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Addy schreef:
Golden Stanley schreef:Nee, wat jij erin mikt, vind ik zonde want dat geef ik rauw. :mrgreen:
Wel krijgen ze zo af en toe restanten van mijn eigen soeppie. Kippensoep, groentesoep met ballen, taugésoep. Maakt niet uit, alles gaat op. :ok:
maar dat is toch te zout :denken:
In mijn eigen soep gooi ik ook pepertjes en zo en die is echt te heet voor de honden :wink:
Ben je gek. De hoeveelheid die ze daarvan krijgen is de moeite niet.
En het is goed voor de selenium en jodiumaanvulling. Mijn honden krijgen veel zoutarm door hun voeding en dan is dat af en toe een leuke aanvuller. Bij mij gaat er voornl. zeewierkruidenzout in en geen scherpe kruiden zoals pepers........dan gaat het vrouwtje aan de fffffffrrrrrrtttt...... Het zijn ook vrij flauwe ballen.....maar door de verse kruiden van de soep wel weer smakelijk. Althans, ik mag dat graag happen. :pffff:
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Addy schreef:
Golden Stanley schreef: :N: Ik wil dit niet uitproberen, eerlijk gezegd. Pens drogen of kippenlever drogen, levert hier al wat chronische neusirritaties op.....laat staan penssoep. :smile: Maar je hondjes zullen vast smullen.
watje :pffff:
okay, je keuken mieft wat maar daar heb je de deuren en ramen voor :smile:
Puh....watje??? Je moet is weten wat ik hier moet doorstaan....
Van de week dacht ik spontaan, tijd voor de gedroogde kippenlevertjes. Maarja, ik was ze doordat ik haast had vergeten in te pakken in folie en toen waren er een aantal in mijn oventje ontploft......en ik had de ovendeur op een kier om zo snel mogelijk van die lucht af te zijn en dan gaat het ook iets harder. Was geen goed plannetje................................. :jank:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Golden Stanley schreef:
Addy schreef:
Golden Stanley schreef: :N: Ik wil dit niet uitproberen, eerlijk gezegd. Pens drogen of kippenlever drogen, levert hier al wat chronische neusirritaties op.....laat staan penssoep. :smile: Maar je hondjes zullen vast smullen.
watje :pffff:
okay, je keuken mieft wat maar daar heb je de deuren en ramen voor :smile:
Puh....watje??? Je moet is weten wat ik hier moet doorstaan....
Van de week dacht ik spontaan, tijd voor de gedroogde kippenlevertjes. Maarja, ik was ze doordat ik haast had vergeten in te pakken in folie en toen waren er een aantal in mijn oventje ontploft......en ik had de ovendeur op een kier om zo snel mogelijk van die lucht af te zijn en dan gaat het ook iets harder. Was geen goed plannetje................................. :jank:

:N: :N:
:smile: (sorry Sandra) ik ben een beelddenker en zie het helemaal voor me. :smile: :? .
Dat word schoonmaken daarna.. :N:

Naja, als je dit kunt doorstaan moet een penssoepje toch ook lukken, denk je niet? :F:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”