Oké, maar mijn Gajes (lees Gaia) is zo'n moeilijke eter en lam wil ze dus niet. Zo ook geen kip of geit. Haas vind ze mwa wel oké en rund is wel geinig. Nog tips? Oh vis hoef ik al helemaal niet mee aan te komen.Addy schreef:ja een lamskoppieGaia schreef:Zeg, andere vraag, heb je geen minder reukzame en wat veiligere recepten voor me als honden avond eten?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maken jullie wel eens...
Moderator: moderatorteam
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
Golden Stanley
Ben je gek. De hoeveelheid die ze daarvan krijgen is de moeite niet.Addy schreef:maar dat is toch te zoutGolden Stanley schreef:Nee, wat jij erin mikt, vind ik zonde want dat geef ik rauw.![]()
Wel krijgen ze zo af en toe restanten van mijn eigen soeppie. Kippensoep, groentesoep met ballen, taugésoep. Maakt niet uit, alles gaat op.![]()
In mijn eigen soep gooi ik ook pepertjes en zo en die is echt te heet voor de honden
En het is goed voor de selenium en jodiumaanvulling. Mijn honden krijgen veel zoutarm door hun voeding en dan is dat af en toe een leuke aanvuller. Bij mij gaat er voornl. zeewierkruidenzout in en geen scherpe kruiden zoals pepers........dan gaat het vrouwtje aan de fffffffrrrrrrtttt...... Het zijn ook vrij flauwe ballen.....maar door de verse kruiden van de soep wel weer smakelijk. Althans, ik mag dat graag happen.
-
Golden Stanley
Puh....watje??? Je moet is weten wat ik hier moet doorstaan....Addy schreef:watjeGolden Stanley schreef: :N: Ik wil dit niet uitproberen, eerlijk gezegd. Pens drogen of kippenlever drogen, levert hier al wat chronische neusirritaties op.....laat staan penssoep.Maar je hondjes zullen vast smullen.
![]()
okay, je keuken mieft wat maar daar heb je de deuren en ramen voor
Van de week dacht ik spontaan, tijd voor de gedroogde kippenlevertjes. Maarja, ik was ze doordat ik haast had vergeten in te pakken in folie en toen waren er een aantal in mijn oventje ontploft......en ik had de ovendeur op een kier om zo snel mogelijk van die lucht af te zijn en dan gaat het ook iets harder. Was geen goed plannetje.................................
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Golden Stanley schreef:Puh....watje??? Je moet is weten wat ik hier moet doorstaan....Addy schreef:watjeGolden Stanley schreef: :N: Ik wil dit niet uitproberen, eerlijk gezegd. Pens drogen of kippenlever drogen, levert hier al wat chronische neusirritaties op.....laat staan penssoep.Maar je hondjes zullen vast smullen.
![]()
okay, je keuken mieft wat maar daar heb je de deuren en ramen voor
Van de week dacht ik spontaan, tijd voor de gedroogde kippenlevertjes. Maarja, ik was ze doordat ik haast had vergeten in te pakken in folie en toen waren er een aantal in mijn oventje ontploft......en ik had de ovendeur op een kier om zo snel mogelijk van die lucht af te zijn en dan gaat het ook iets harder. Was geen goed plannetje.................................
:N: :N:
Dat word schoonmaken daarna.. :N:
Naja, als je dit kunt doorstaan moet een penssoepje toch ook lukken, denk je niet?

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.