Frenk schreef:
En die nephand heb ik altijd al volkomen

gevonden.
Die nephand is te debiel voor woorden. Honden *weten* dat het geen echte hand is, vallen ook niet uit naar de mens die hem vast heeft, maar naar het ding. En ik denk dat je de liefste hond die gewoon verzot is op eten zover kan krijgen dat hij uitvalt. Mijn Jack heeft nul baknijd. Gaat even een stapje achteruit als er een kat in zijn bak wil kijken. Staat enthousiast te kwispelen als er een visite-peuter in zijn bak graait, want dat betekent gegarandeerd dat er (niet door peuter

, maar toch wel door iemand anders), allemaal GOEDZOKOEKIES worden bijgegooid. Zelfs een vreemde zou nog probleemloos iets uit zijn bek kunnen peuren. Nul mensagressie, in welke situatie dan ook. Maar ik denk dat hij *uiteindelijk*, als iemand maar lang genoeg doorgaat, zou uitvallen naar die nephand.
Lilo zou bij die nephand de benen nemen en gewoon *niet* eten, maar er zitten in de MAG-test diverse andere aspecten waar ze hysterisch om zich heen happend op zou reageren.
Dus ik heb twee redelijk makkelijke en ongevaarlijke honden, die - als je de test maar debiel genoeg maakt - helemaal fout zouden scoren op ' agressie'.
Iets klopt er dan dus niet.