Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat een hufter *update* blz 5

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Geer
Zeer actief
Contacteer:

Re: wat een hufter

Ongelezen bericht door Geer »

Pak-de-bal schreef:
maar later kwam ik wat wandelaars tegen en , gelukkig, die zagen dit ook, en gaven mij gelijk
Hihi, ik zie het zo voor me. Pak in een lange jas, met verrekijker. Die met haar jachthoedje (met veertje natuurlijk) door het struikgewas sluipt achter potentieel mishandelende mensen aan en soms schichtig de bosjes uit schiet om aan passanten te vragen "psst, ziet u die man daar? Met die drie honden? Vindt u nou ook....". Uiteraard wordt dat dan in een notitieblokje opgeschreven, bij de O van Oude zielige honden. Dat komt een stuk voor de T, van honden in de Tuin die te ruw met elkaar spelen.

Misschien moeten we je zo'n pak voor je verjaardag geven dat je soms in tekenfilms ziet... zo'n struikje waarin je ongezien kunt wandelen :mrgreen:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

truusje schreef:Het zou me niet verbazen als dat gezwel gewoon een piemel blijkt te zijn :wink:
:mrgreen:
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

ik vind dat deze man veel verstand heeft
en ook veel mensenkennis
hij heeft jouw direct door
en geeft antwoorden die jij wilt horen
om weer een sensatie verhaal op te hangen

en ja dat je geen verstand van honden hebt, dat is allang gebleken
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pak-de-bal schreef:
fenneke schreef:
Martijn schreef:Ik geloof er geen fluit van.
Jij hebt wel erg veel avonturen tijdens je wandelingen. :roll:
mijn eerste gedachte :wink:
kom naar Den Haag en je ziet de raarste mensen hier :ok:

oh ja, hij zei nog , dat ik geen verstand van honden had :roll:
"nou , zei ik, "als het mijn hond was geweest stond ik niet zoals u hier nu te doen"
martijn heeft jaren in Amsterdam gewoont ik denk dat ie daar minstens zoveel vreemde vogels zou tegenkomen als jij...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

fenneke schreef:
Pak-de-bal schreef: oh ja, hij zei nog , dat ik geen verstand van honden had :roll:
kijk daar had hij een punt :mrgreen:
een heel goed punt :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pak-de-bal schreef: oh ja, hij zei nog , dat ik geen verstand van honden had :roll:
en ik altijd maar denken dat ze in Den Haag geen mensenkennis hadden :mrgreen:
balls & bones
Actief

Ongelezen bericht door balls & bones »

Addy schreef: en ik altijd maar denken dat ze in Den Haag geen mensenkennis hadden :mrgreen:
whaa en bedankt he :pffff:

:wink:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Geer schreef:
Pak-de-bal schreef:
maar later kwam ik wat wandelaars tegen en , gelukkig, die zagen dit ook, en gaven mij gelijk
Hihi, ik zie het zo voor me. Pak in een lange jas, met verrekijker. Die met haar jachthoedje (met veertje natuurlijk) door het struikgewas sluipt achter potentieel mishandelende mensen aan en soms schichtig de bosjes uit schiet om aan passanten te vragen "psst, ziet u die man daar? Met die drie honden? Vindt u nou ook....". Uiteraard wordt dat dan in een notitieblokje opgeschreven, bij de O van Oude zielige honden. Dat komt een stuk voor de T, van honden in de Tuin die te ruw met elkaar spelen.

Misschien moeten we je zo'n pak voor je verjaardag geven dat je soms in tekenfilms ziet... zo'n struikje waarin je ongezien kunt wandelen :mrgreen:
:smile: Ik zie het al helemaal voor me :mrgreen:
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

even off topic
Cindy de Wolf schreef: Nee ik ben geen gedragstherapeut, ik heb wel een behoorlijk aantal jaar les gegeven bij Van Stratum.
wat leuk Cindy dat jij bij van Stratum les hebt gegeven. Ik ben daar rond 1977 begonnen met gehoorzaamheidscursussen met mijn Beagle.
Joop van Stratum begon toen net met het geven van gehoorzaamheids cursussen voor alle honden, wat toen eigenlijk helemaal nog niet bestond( alleen politiehonden trainingen en kringroepen voor waak en verdedigings honden)
Wij hebben indertijd heel wat demo's met onze honden gegeven, om meer bekendheid te maken.
Stichting hond en mens heette het toen
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ik wil per direct verhuizen naar Den Haag, daar gebeurt tenministe iedere wandeling wel iets. Hier is het dan toch maar saai :wink:
:pop:
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

pammetje schreef:ik vind dat deze man veel verstand heeft
en ook veel mensenkennis

:smile: :smile:

nou , jij hebt helemaal goede mensenkennis; :ok: .. zelfs door een papiertje heen, je hebt hem dus nooit gezien :smile:

want hij sprak heel erg met een Leids accent, en die mensen zijn niet erg intelligent te noemen.
( statistiek van Nederland, algemeen bekend)

het was geen Balkenende type, in iedre geval, qua intellect :wink:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Mag ik jou nu voortaan ook lekker een hufter noemen Pdb, zonder dat je gelijk begint te zeiken over grof taalgebruik en waarschuwingen?
Petr@
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Petr@ »

Pak-de-bal schreef: ik ken jou ook, jij bent gedragstherapeute van honden, zei je toen, dacht ik ? :denken:

Ik heb je een hele tijd niet meer gezien in Ockenburg, ben je er wel nog?
Cindy de Wolf schreef:
Kennen doe je mij niet, ik heb je mss 3 keer gezien en we hebben slechts 1 keer een paar woorden gewisselt.

Ja natuurlijk ben ik er nog alleen ik loop tegenwoordig op hele andere tijden .

Even deze 2 quote's:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

De conclusie die ik hieruit maak ik dat PdB geheel oprecht is in haar gedachten maar de wereld gewoon hel anders ziet dan de gemiddelde mens
PdB schreef:( statistiek van Nederland, algemeen bekend)

@PdB;
nee, bakellende ziet er intelligent uit :N: :smile: :smile: :smile: :smile:
Laatst gewijzigd door Petr@ op 30 jul 2008 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Pak-de-bal

Marie-Josée schreef:
Geer schreef:
Pak-de-bal schreef:

het waren 4 vrouwen, die een wandelroute daar net volgden, dus pure toeval :wink:

maar ik was blij, dat ik, (voor die man dan,) er niet alleen voor stond
( daar ging het om ), die man moet mij niet zeggen, dat ik geen verstand van honden heb :neenee:

terwijl hij zijn oude hond een jonge honden-route laat lopen
Petr@
Vaste gebruiker

Pak-de-bal schreef:
Marie-Josée schreef:
Geer schreef:
Pak-de-bal schreef:

het waren 4 vrouwen, die een wandelroute daar net volgden, dus pure toeval :wink:

( daar ging het om , die man moet mij niet zeggen, dat ik geen verstand van honden heb ) :neenee:

Dus uiteindelijk draait dit hele verhaal om jouw eigen belang :eek: :eek:
Dubbel l*llig is het dan voor je dat je vooral te horen krijgt dat je geen gelijk hebt :smile:
Afbeelding
Pak-de-bal

Petr@ schreef:
Pak-de-bal schreef: ik ken jou ook, jij bent gedragstherapeute van honden, zei je toen, dacht ik ? :denken:

Cindy de Wolf schreef:
Kennen doe je mij niet, ik heb je mss 3 keer gezien en we hebben slechts 1 keer een paar woorden gewisselt.

Even deze 2 quote's:

De conclusie die ik hieruit maak ik dat PdB geheel oprecht is in haar gedachten maar de wereld gewoon hel anders ziet dan de gemiddelde mens

@PdB;
mijn hemel, hoeveel wijn heb jij niet op? :denken:
Petr@
Vaste gebruiker

Pak-de-bal schreef:
Petr@ schreef:

Cindy de Wolf schreef:

Even deze 2 quote's:

@PdB;
mijn hemel, hoeveel wijn heb jij niet op? :denken:

Dit is gewoon creatief forummen maar you made my point, i rest my case :cheer:
Afbeelding
pooh
Zeer actief

Wil de hond schreef:Mag ik jou nu voortaan ook lekker een hufter noemen Pdb, zonder dat je gelijk begint te zeiken over grof taalgebruik en waarschuwingen?
even in de herhaling want ik zit vol spanning te wachten op het antwoord
Pak-de-bal

Petr@ schreef:Dubbel l*llig is het dan voor je dat je vooral te horen krijgt dat je geen gelijk hebt :smile:
ik hàd geen ongelijk, want Cindy was een " expert" in hart en nieren :ok: , dat vertelde ze elkaar keer weer,
, althans...

....en ik had gelijk :ok: ze heeft iets met honden te maken, maar ik wist niet meer wat

...maar wat geeft het, ? :wink:
Pak-de-bal

pooh schreef:
Wil de hond schreef:Mag ik jou nu voortaan ook lekker een hufter noemen Pdb, zonder dat je gelijk begint te zeiken over grof taalgebruik en waarschuwingen?
voor allebei even dit antwoord :
Afbeelding

(Frenk.. ik vind die andere veel leuker, die is tenminste lekker groot !
en heeft meer invloed, denk ik)

deze dus:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 30 jul 2008 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Petr@
Vaste gebruiker

Pak-de-bal schreef:
Petr@ schreef:Dubbel l*llig is het dan voor je dat je vooral te horen krijgt dat je geen gelijk hebt :smile:
ik hàd geen ongelijk, want Cindy was een " expert" in hart en nieren :ok: , dat vertelde ze elkaar keer weer,
, althans...

....en ik had gelijk :ok: ze heeft iets met honden te maken, maar ik wist niet meer wat

...maar wat geeft het, ? :wink:

Dat stukje heeft alleen toepassing op het volgende:
Petr@ schreef:
Pak-de-bal schreef:

( daar ging het om , die man moet mij niet zeggen, dat ik geen verstand van honden heb ) :neenee:

Dus uiteindelijk draait dit hele verhaal om jouw eigen belang :eek: :eek:
Dubbel l*llig is het dan voor je dat je vooral te horen krijgt dat je geen gelijk hebt :smile:

maar wat geeft het..... :wink:

Slaap lekker :cheer:
Afbeelding
pooh
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
pooh schreef:
voor allebei even dit antwoord :
Afbeelding

(Frenk.. ik vind die andere veel leuker, die is tenminste lekker groot !
en heeft meer invloed, denk ik)

deze dus:

Afbeelding
zo ik ga nu een klacht indienen bij de modjes omdat je me persoonlijk hebt beledigd.
Hoeveel bans had je nu al gehad eigenlijk? Nou ja maakt ook niet uit, er kan er vast nog wel eentje bij.
Pak-de-bal

pooh schreef:
zo ik ga nu een klacht indienen bij de modjes omdat je me persoonlijk hebt beledigd.
Hoeveel bans had je nu al gehad eigenlijk? Nou ja maakt ook niet uit, er kan er vast nog wel eentje bij.

vind jij jezelf dan aardig en fair overkomen? :denken:

ik niet :pffff:.. omdat je reageert op Wil de hond, die mij niet mag
Pak-de-bal

Ari@ne schreef:
truusje schreef:Het zou me niet verbazen als dat gezwel gewoon een piemel blijkt te zijn :wink:
tussen de voorpoten? :denken:

nou, nou, ik dacht dat we hier wel verstand van honden zouden hebben :smile:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Hamilton schreef:even off topic
Cindy de Wolf schreef: Nee ik ben geen gedragstherapeut, ik heb wel een behoorlijk aantal jaar les gegeven bij Van Stratum.
wat leuk Cindy dat jij bij van Stratum les hebt gegeven. Ik ben daar rond 1977 begonnen met gehoorzaamheidscursussen met mijn Beagle.
Joop van Stratum begon toen net met het geven van gehoorzaamheids cursussen voor alle honden, wat toen eigenlijk helemaal nog niet bestond( alleen politiehonden trainingen en kringroepen voor waak en verdedigings honden)
Wij hebben indertijd heel wat demo's met onze honden gegeven, om meer bekendheid te maken.
Stichting hond en mens heette het toen
Die vrouw heeft nu een bloemen annex dierenwinkel en wij zijn vaste klant bij haar :wink:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

pooh schreef:Ik wil per direct verhuizen naar Den Haag, daar gebeurt tenministe iedere wandeling wel iets. Hier is het dan toch maar saai :wink:
Loop dan met mij mee wandelen, altijd leuk mensen schrik aan jagen met je Pitbullen, iedere wandeling grote lol :mrgreen:
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Pak-de-bal schreef:
pammetje schreef:ik vind dat deze man veel verstand heeft
en ook veel mensenkennis

:smile: :smile:

nou , jij hebt helemaal goede mensenkennis; :ok: .. zelfs door een papiertje heen, je hebt hem dus nooit gezien :smile:

want hij sprak heel erg met een Leids accent, en die mensen zijn niet erg intelligent te noemen.
( statistiek van Nederland, algemeen bekend)

het was geen Balkenende type, in iedre geval, qua intellect :wink:
hoe kan ik door papier heen kijken
misschien door een beeldscherm
maar ik ben met mn tijd meegegaan
dus ik heb pc

dus jij wilt ff hier vermelde ndat iedereen met een leids accent dom is
jij durft

ach ja maar ja iedereen weet wie het zegt
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Pak-de-bal schreef:
pooh schreef:

vind jij jezelf dan aardig en fair overkomen? :denken:

ik niet :pffff:.. omdat je reageert op Wil de hond, die mij niet mag
de meneer had een leids accent... en die zijn niet intiligent te noemen..
ik weet niet waar je woont maar om bagataliserend te denken... kan ik niet anders concluderen dat je in wassenaar woont...
(geen negatieve uitlingen, ik ben een katwijker, een haring vreter zogezegd in de streek..P)
maar jouw uitlatingen verbazen me meer en meer mvr pdb
jij denkt in hokjes en menigeen probeert hokjes te doorbreken, om normaal met elkaar om te gaan
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pak-de-bal schreef:
Ari@ne schreef:
tussen de voorpoten? :denken:

nou, nou, ik dacht dat we hier wel verstand van honden zouden hebben :smile:
penis erecta :pffff:
Konni
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Konni »

en die zijn niet intiligent te noemen..
:denken: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”