Mijn honden hebben er ook geen 6 jr. voor nodig om hondentaal te spreken... dat deden ze als pup al...

Moderator: moderatorteam
Pak-de-bal schreef:misschien was het voedsel nijd , in ieder geval was er iets onderling wat je gescheiden moet houden.Addy schreef:Pak, geef mij eens een link, anders durf ik rustig te stellen dat je voor de zoveelste keer uit je nek kletstPak-de-bal schreef: je hebt hier op het forum jeproblemen met je honden uitvoerig toen besproken
onderling of met andere honden, maar ik weet nog wel dat je moeilijke honden hebt ( of 1 of 2 ervan)![]()
Mijn roedel heeft nog nooit met elkaar gevochten en dat heb ik op geen een forum ooit geschreven![]()
Dus nu wil ik dat je het waarmaakt dus graag feiten voor de afwisseling
en gaan ze wel met alle vreemde honden leuk om dan?
ben ik het helemaal mee eens... mocht het onverhoopt later ook niet in de roedel klikken... tja dat is dan zo... dat vind ik dan ook nog niet zo dramatisch... en of ze nu wel of niet met vreemde honden omgaan dat vind ik het nog het minst belangrijk van een hond hebben... daar komen ze zo goed als nooit mee in contactbaileyslover2007 schreef:Pak-de-bal schreef:misschien was het voedsel nijd , in ieder geval was er iets onderling wat je gescheiden moet houden.Addy schreef:Pak, geef mij eens een link, anders durf ik rustig te stellen dat je voor de zoveelste keer uit je nek kletstPak-de-bal schreef: je hebt hier op het forum jeproblemen met je honden uitvoerig toen besproken
onderling of met andere honden, maar ik weet nog wel dat je moeilijke honden hebt ( of 1 of 2 ervan)![]()
Mijn roedel heeft nog nooit met elkaar gevochten en dat heb ik op geen een forum ooit geschreven![]()
Overal waar ik nu wat van je lees begin je hierover pak wat is daar toch het belang van, mijn honden moeten overweg kunnen met mij en binnen hun eigen roedel de rest zal me een biet wezen eigenlijk
Inderdaad dan is het niet anders zo denk ik er ook over en ook daar is dan wel weer een mouw aan te passen en ook bij mij komen ze niet bar veel met andere honden hoor, ja op de trainingen zijn ze los en zien andere honden en NEE dan wordt er niet gespeeld maar op mij gelet en niet meer en niet minder, spelen ok maar dan wel met mij vreemde honden laten we links liggen.malinois schreef:ben ik het helemaal mee eens... mocht het onverhoopt later ook niet in de roedel klikken... tja dat is dan zo... dat vind ik dan ook nog niet zo dramatisch... en of ze nu wel of niet met vreemde honden omgaan dat vind ik het nog het minst belangrijk van een hond hebben... daar komen ze zo goed als nooit mee in contactbaileyslover2007 schreef:Pak-de-bal schreef:misschien was het voedsel nijd , in ieder geval was er iets onderling wat je gescheiden moet houden.Addy schreef: Pak, geef mij eens een link, anders durf ik rustig te stellen dat je voor de zoveelste keer uit je nek kletst![]()
Overal waar ik nu wat van je lees begin je hierover pak wat is daar toch het belang van, mijn honden moeten overweg kunnen met mij en binnen hun eigen roedel de rest zal me een biet wezen eigenlijk
ik loop de meeste keren in losloopgebieden of gewoon los met Bauke, ( behalve natuurlijk op de stoep)baileyslover2007 schreef:Overal waar ik nu wat van je lees begin je hierover pak wat is daar toch het belang van, mijn honden moeten overweg kunnen met mij en binnen hun eigen roedel de rest zal me een biet wezen eigenlijk
Pak-de-bal schreef:ik loop de meeste keren in losloopgebieden of gewoon los met Bauke, ( behalve natuurlijk op de stoep)baileyslover2007 schreef:Overal waar ik nu wat van je lees begin je hierover pak wat is daar toch het belang van, mijn honden moeten overweg kunnen met mij en binnen hun eigen roedel de rest zal me een biet wezen eigenlijk
en dan heb ik er geen zin in,
om steeds te moeten inspringen , tussenbeide komen of een andere route te gaan lopen :N:
ik loop liever fluitend door, snap je?
( maar ik let nog steeds goed op, wie we tegenkomen , hoor, als achterban)
dit is ook eng, en vervelend voor jou, want dan is het altijd erg oppassen wie je tegenkomtboxersien schreef: Helaas is bij vreemde honden zijn ingeving altijd eerst: pakken!!!! en daarna denkt hij pas verder
die duitser nam hem zelfs een keer te grazen toen Bauke aan het drinken was , uit de vijver,malinois schreef:Bauke heeft toch een paar keer op zn flikker gehad van een duitser als ik me niet vergis... dan heeft ie er inderdaad wat van geleerd... niet met bombarie naar een vreemde hond toegaan...![]()
Mijn honden hebben er ook geen 6 jr. voor nodig om hondentaal te spreken... dat deden ze als pup al...
dat is ook waar, als hij een klein uitdagertje even corrigeert, dan hoor je hem niet, want dan is hij bovenopGeer schreef:dat hij zelf dondersgoed doorheeft dat het niet meer slim is zijn krachten te meten met iemand die even sterk of sterker is...
Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"Pak-de-bal schreef:dat is ook waar, als hij een klein uitdagertje even corrigeert, dan hoor je hem niet, want dan is hij bovenopGeer schreef:dat hij zelf dondersgoed doorheeft dat het niet meer slim is zijn krachten te meten met iemand die even sterk of sterker is...
maar bij die aanvallen tot nu toe, jankte hij als een klein puppy van de pijn en de schrik
en jij weet iets van hondentaal?Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"Pak-de-bal schreef:dat is ook waar, als hij een klein uitdagertje even corrigeert, dan hoor je hem niet, want dan is hij bovenopGeer schreef:dat hij zelf dondersgoed doorheeft dat het niet meer slim is zijn krachten te meten met iemand die even sterk of sterker is...
maar bij die aanvallen tot nu toe, jankte hij als een klein puppy van de pijn en de schrik
![]()
Ik snap hem eindelijk:![]()
Doei PakPak-de-bal schreef:en jij weet iets van hondentaal?Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"Pak-de-bal schreef:dat is ook waar, als hij een klein uitdagertje even corrigeert, dan hoor je hem niet, want dan is hij bovenopGeer schreef:dat hij zelf dondersgoed doorheeft dat het niet meer slim is zijn krachten te meten met iemand die even sterk of sterker is...
![]()
Ik snap hem eindelijk:![]()
even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"
Jij bent echt heel treurigPak-de-bal schreef:even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"
vanmiddag toevallig een klein hondje net als jij hebt, daagde Bauke uit.
dus hij gromde enorm, ....ja, die soort van jou kùnnen dat zeker![]()
maar goed, dus Bauke wilde best wel een stukje met hem mee gaan, tenslotte daagde de kleine hèm uit,
dus waarom niet?
maar na een sec was het al over en droop jòuw soort hondje de aftocht.
gesnopen wàt hondentaal is?
als je gewoon je hond bij je houd is er toch niets aan de hand?Pak-de-bal schreef:ik loop de meeste keren in losloopgebieden of gewoon los met Bauke, ( behalve natuurlijk op de stoep)baileyslover2007 schreef:Overal waar ik nu wat van je lees begin je hierover pak wat is daar toch het belang van, mijn honden moeten overweg kunnen met mij en binnen hun eigen roedel de rest zal me een biet wezen eigenlijk
om steeds te moeten inspringen , tussenbeide komen of een andere route te gaan lopen :N:
maar als mijn hond grommend bij Bauke staat is hij vals volgens jou... wat is het verschil dan?Pak-de-bal schreef:even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"
maar goed, dus Bauke wilde best wel een stukje met hem mee gaan, tenslotte daagde de kleine hèm uit,
dus waarom niet?
Dat je in een losloopgebied je hond los heb ok, maar verder heb jij net als een ander je hond aan de lijn te hebben, als ik in een normaal gebied loop en jouw hond kom naar mijn russel en gaat niet weg bij hem heeft hij toch verschrikkelijke weg krijg jij een bak commentaar van mij je je hond bij je moe houden aan de lijn en je hond een knauw van mijn jack. En o ja in andere topics heb je zo je mond vol van honden die zogezegde vechthonden zijn en niet met andere honden kunnen waarom is het volgens jouw dan wel goed als bauke gromt en doet naar kleinere hondjes in mijn ogen nou ook niet echt een sociale hond dan die bauke van jouPak-de-bal schreef:ik loop de meeste keren in losloopgebieden of gewoon los met Bauke, ( behalve natuurlijk op de stoep)baileyslover2007 schreef:Overal waar ik nu wat van je lees begin je hierover pak wat is daar toch het belang van, mijn honden moeten overweg kunnen met mij en binnen hun eigen roedel de rest zal me een biet wezen eigenlijk
Jij hebt een grote enge heddermalinois schreef:maar als mijn hond grommend bij Bauke staat is hij vals volgens jou... wat is het verschil dan?Pak-de-bal schreef:even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"
dus waarom niet?
Tsja jouw hond is geen klein uitdagertje. Dus zeg maar ongeveer 1 á 2 kilo?malinois schreef:maar als mijn hond grommend bij Bauke staat is hij vals volgens jou... wat is het verschil dan?Pak-de-bal schreef:even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"
dus waarom niet?
hypothetisch geval:Gaia schreef:Tsja jouw hond is geen klein uitdagertje. Dus zeg maar ongeveer 1 á 2 kilo?malinois schreef:maar als mijn hond grommend bij Bauke staat is hij vals volgens jou... wat is het verschil dan?Pak-de-bal schreef:even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;Frenk schreef:Dus als Bauke de grootste is, dan "corrigeert" hij "even". Maar komt hij zelf een maatje meer tegen, dan is het een "aanval"
dus waarom niet?
Voor de hondentaal maakt dat niet uit, maar voor haar gerustheid wel.![]()
Want als Bauke een Jack Russell aanvalt is dat heel wat anders dan dat jouw Mechelse Herder Bauke corrigeert.
Een agressieve vechthondmassam schreef:hypothetisch geval:Gaia schreef:Tsja jouw hond is geen klein uitdagertje. Dus zeg maar ongeveer 1 á 2 kilo?malinois schreef:maar als mijn hond grommend bij Bauke staat is hij vals volgens jou... wat is het verschil dan?Pak-de-bal schreef: even dan een voorbeeld wat Bauke corrigeert , speciaal vcoor jou;
dus waarom niet?
Want als Bauke een Jack Russell aanvalt is dat heel wat anders dan dat jouw Mechelse Herder Bauke corrigeert.
lola is maar 38 cm en dus heel klein, als die nou gromt? was da dan
Neuh, agressief zou ik het niet meteen willen noemen, eerder levensbedreigend of iets in die richting.Jinx schreef:Een agressieve vechthondmassam schreef:hypothetisch geval:Gaia schreef:Tsja jouw hond is geen klein uitdagertje. Dus zeg maar ongeveer 1 á 2 kilo?malinois schreef: maar als mijn hond grommend bij Bauke staat is hij vals volgens jou... wat is het verschil dan?
lola is maar 38 cm en dus heel klein, als die nou gromt? was da dan
Haha, nou dan zijn de mijne allebei rijp voor de DA. De een kan gorgelen en de ander tsja, die zit de hele tijd met de Wubba in de ander z'n oor te piepen.massam schreef:whahaha levensbedreigend is wel leuk!
in een ander topic las ik een stukje van ingo o die zei over haar setterteef: ze moesten buigen voor de koningin, anders was het hommeles..
zoiets maar dan niet heel erg hommeles, wel lawaai