SannePP schreef:Nou, we zijn een hele week beziggeweest met het ophangen van een traphekje tussen de bijkeuken en de keuken! De deurposten bleken van staal te zijn, dus alle boortje braken af! Toen er uiteindelijk 1 gaatje in zat, bleken de schroefjes ook gewoon af te breken!
Toen hebben we geprobeerd om het hekje op te hangen met montagekit. 3 van de 4 plastic bevestigingspunten blijven hangen, maar de vierde valt er constant vanaf!
Toch hebben we vannacht het risico genomen (ik wilde nu echt niet langer meer wachten (als ik iets in mijn hoofd heb...))
Ik heb de bench in de opening van de keuken naar de huiskamer gezet, zodat - mocht het hek loslaten en Cena ontsnappen - ze niet naar de huiskamer kon. Daarna heb ik Cena's kussen in de bijkeuken gelegd, kruikje en flokje erbij, traphekje ervoor, goed vastgeklemd met een tang en daarna naar boven.
Cena heeft de hele nacht door geslapen, geen kik gegeven!
Vanmorgen moest ik even naar het ziekenhuis, dus moest ze nog even een uurtje alleen zijn. Opnieuw in de bijkeuken gezet. Alleen had ik de achterdeur niet goed dicht gedaan, dus mevrouw heeft lekker het hele uur buiten gezeten.
Ik had het gefilmd om te zien hoe ze het deed, maar ze komt alleen af en toe voorbij met een stuk onkruid of een balletje, gaat dan weer naar buiten en dan zie ik haar dus niet meer op het filmpje.![]()
Maar ze doet het dus onverwacht super goed!
Super Sanne!
Wat fijn dat het zo goed gegaan is.
Zeker wel voor herhaling vatbaar, toch, ze heeft het zo goed gedaan.