Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
de vaste plaats van de hond in de kamer
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
dit doe ik wel vakerPak-de-bal schreef:dan ben ik benieuwd of ze dit accepteren en er weer op gaanbrenjomi schreef:want de box gaat voor het raam (meeste ruimte) en de bank naar het midden van de kamer. dan ligt dunya daar op de bank (dick ook wel)![]()
want hun "plaatsje inde kamer" is anders geworden

groetjes brenda & een pootje van dick en dunya

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Fellow ligt ook overal, nu toevallig op een stoel, maar de bank of zijn kussen worden ook regelmatig gebruikt, maar het liefst ligt hij toch op de grond en vaak wel in de buurt van één van ons vieren.
Ik versleep ook nogal eens wat, maar dat maakt geen verschil.
Hij ligt liever niet op schoot en de bench gebruikt hij alleen 's nachts of als hij niet lekker is.
Groetjes, Noëlle.
Ik versleep ook nogal eens wat, maar dat maakt geen verschil.
Hij ligt liever niet op schoot en de bench gebruikt hij alleen 's nachts of als hij niet lekker is.
Groetjes, Noëlle.
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Hier is dat ook zo. Maar met maar twee honden heb je dat al gauw.jip007 schreef:ze hebben hier geen vaste plek , er staan ook meer bedjes dan dat er honden zijn dus ze kunnen kiezen

- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
hier liggen vier schapevachtjes, twee op een bank of poef, eentje in een mand en eentje in een bench.
ze liggen er wisselend op. maar wel altijd op de vachtjes. lekker warm, lekker zacht.
's nachts liggen ze bij ons in bed. ursula uiteraard bij haar verloofde en boe begint meestal in een mand naast mijn bed om binnen een paar uur bij mij in bed te kruipen.
ik mag namelijk niet van hem woelen, wat ik de eerste uren van mijn slaap schijn te doen. dat wordt hij boos met grommen en grauwen, dus boe rot dan maar even op. vandaar die mand.
ze liggen er wisselend op. maar wel altijd op de vachtjes. lekker warm, lekker zacht.
's nachts liggen ze bij ons in bed. ursula uiteraard bij haar verloofde en boe begint meestal in een mand naast mijn bed om binnen een paar uur bij mij in bed te kruipen.
ik mag namelijk niet van hem woelen, wat ik de eerste uren van mijn slaap schijn te doen. dat wordt hij boos met grommen en grauwen, dus boe rot dan maar even op. vandaar die mand.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier hebben ze beiden een dik kussen in de huiskamer, maar ze liggen het liefst op de bank of op schoot.
In de gang liggen een paar vetbedjes en op de slaapkamer liggen ook twee kussens, iedere kant van het bed 1 en daar is de verdeling van plekken heel vast, daar mag niet vanaf geweken worden, want dan is er paniek. (als er opeens een kat op je kussen ligt en je kan er zelf niet meer bij, bijvoorbeeld.
)

In de gang liggen een paar vetbedjes en op de slaapkamer liggen ook twee kussens, iedere kant van het bed 1 en daar is de verdeling van plekken heel vast, daar mag niet vanaf geweken worden, want dan is er paniek. (als er opeens een kat op je kussen ligt en je kan er zelf niet meer bij, bijvoorbeeld.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Hier ook zo.jip007 schreef:ze hebben hier geen vaste plek , er staan ook meer bedjes dan dat er honden zijn dus ze kunnen kiezen

Ze liggen waar ze willen, hebben geen vaste plek oid.
Het favo plekje is toch wel de bank, lekker dicht tegen mij aan.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Chione
- Zeer actief
Same here.wendy71 schreef:Hier ook zo.jip007 schreef:ze hebben hier geen vaste plek , er staan ook meer bedjes dan dat er honden zijn dus ze kunnen kiezen![]()
![]()
Ze liggen waar ze willen, hebben geen vaste plek oid.
Het favo plekje is toch wel de bank, lekker dicht tegen mij aan.

~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- *Linda*
- Zeer actief
Hier hebben ze allemaal hun eigen kussen/mand, maar grote voorkeur is er voor de bank. Bij warm weer ligt alles hier gewoon op de grond of buiten. Juul slaapt eigenlijk altijd op de bank, heel soms in haar mand. Er is ook nog een heel groot 2-honds kussen voor Bono en Sun waar ze vaak samen op liggen maar als ze echt voor de diepe slaap gaan, kruipt Sun er af naar zijn eigen kussen. Alles is hier wel zo neergezet dat ze fijn overzicht hebben over de kamer, dus achterdeur in zicht, wij in zicht. Vooral Sun vindt dat erg belangrijk 

-
- Zeer actief
- Nanoesje
- Vaste gebruiker
Maylo heeft een eigen tentbench. Waar die ook staat, hij zoekt hem overal op. Verder hebben we hem in de nacht en in de middag in de traliebench boven liggen. Hij slaapt nog heel veel en kunnen hem niet zonder dat er iemand op hem let los laten ergens. Hij eet en sloopt alles wat los en vast zit. :N:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
het ligt aan de zon bij sam
's ochtend zit ie in de stoel want daar staat de zon dan op.
de rest van de dag is er in de kamer geen zon dus ligt ie daar waar ik zit.
lola zit vaak bij mij of pascal en krijgt het dan te warm en slaapt in haar mandje verder. toevallig dat sam er gister in ging liggen maar dat is bijna nooit.

's ochtend zit ie in de stoel want daar staat de zon dan op.
de rest van de dag is er in de kamer geen zon dus ligt ie daar waar ik zit.
lola zit vaak bij mij of pascal en krijgt het dan te warm en slaapt in haar mandje verder. toevallig dat sam er gister in ging liggen maar dat is bijna nooit.

geen vaste plek, de bench (megajoekel) is voor frederick, ook met de deur open, de bank is taboe, dus hebben ze buiten waar ze kunnen liggen, of binnen .
3 korrelkussens,binnen, en 1 buiten.
en waar liggen ze.... Diesel altijd op een koele plek op de tegels.
frederick in zijn bench of ergens op georgette, of tegen georgette.
En waar ligt georgette het liefst, buiten op een kussen.
In bed of op de bank doen we niet aan , gaat niet passen.
3 korrelkussens,binnen, en 1 buiten.
en waar liggen ze.... Diesel altijd op een koele plek op de tegels.
frederick in zijn bench of ergens op georgette, of tegen georgette.
En waar ligt georgette het liefst, buiten op een kussen.
In bed of op de bank doen we niet aan , gaat niet passen.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
- Zeer actief
ik heb niet zo'n grote woonkamer, er ligt een lidl kleedje waar hij wel graag opligt, nu dus, maar dat ligt vlak naast de tafel
waar ik zit ligt hij, zeker als ik visite heb, of ik dan op de bank zit of ertegenover in de stoel, dan ligt hij zo dicht mogelijk naast me, en soms lig hij dicht bij de katten in een ander hoekje, geen vaste plek hier dus
het woordje plaats betekend hier wel zijn lydl dekentje, en dat geld ook elders op vakantie oid, dat dekentje is dan wel zijn "plaats"
waar ik zit ligt hij, zeker als ik visite heb, of ik dan op de bank zit of ertegenover in de stoel, dan ligt hij zo dicht mogelijk naast me, en soms lig hij dicht bij de katten in een ander hoekje, geen vaste plek hier dus
het woordje plaats betekend hier wel zijn lydl dekentje, en dat geld ook elders op vakantie oid, dat dekentje is dan wel zijn "plaats"
- Mamaria
- Actief
Wat grappig dat je dat zo constateerd (en makkelijk als je je meubeltjes netjes wil houden)! Hobbes heeft een plaats waar we hem heen kunnen sturen, dat is een groot ligkussen bij het raam bij het zitgedeelte in de woonkamer. Dan heeft hij nog zijn bench voor 's nachts, die staat bij de keuken. Het ligt er eigenlijk aan wat jij als baasje aan het doen bent waar hij gaat liggen. Zit ik achter de pc of ben ik aan het koken gaat hij overdag ook uit zichzelf in zijn bench liggen, maar zitten we lekker voor gaat hij op het kussen liggen. buiten leggen we een handdoekje neer zodat het minder hard is (scheelt nou niet echt denderend veel, ach ja
) maar daar gaat hij toch ook wel op liggen. Hij vind het fijn om echt een eigen plekje te hebben, maar waar dat plekje staat of ligt maakt hem niet echt uit, gelukkig!

I LOVE CANDY!
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
- pammetje
- Zeer actief
-
- Actief