Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
11 uur? Dan is het verder nog niet zo druk als 's middags namelijk.
TomTom route: Groeneveld 2, 3744 ML Baarn. De TomTom stuurt me bij de tweede rotonde in Baarn (vanaf de snelweg) rechtdoor, maar je moet direct na de Esso pompstations rechtsaf op de rotonde naar de parkeerplaats van het kasteel (staat ook aangegeven op de bewegwijzering).
Vanaf de parkeerplaats loop je richting het kasteel, daar wachten we op elkaar.
Ik ga met Vera even kijken hoe of wat als we kunnen komen.
Ze kan (of nou ja, kunnen wel mogen niet) geen lange tijd echt doorlopen, dus dan blijf ik met haar en Saar even ergens rondhangen.
Vrijwillgers om een Golden pup van 5 maanden te helpen dragen zullen er niet zijn gok ik?
Ik ga dus wel mee, maar onder voorbehoud. En als we meegaan en Tsuki krijgt ondertussen last van gepiep en geknars dan haken wij eerder af
De vorige keer knarste ze toch niet?
Klopt. Dat ging verbazingwekkend goed. Maar toen viel het qua stiekeme benauwdheid nog wel mee. Laatst was het echt niet warm maar toch kleffig en toen ze 25 minuten losliep begon ze te piepen en knarsen.
En als het echt warm is dan knarst ze al bij een normaal plasrondje
Moos schreef:Ik ga met Vera even kijken hoe of wat als we kunnen komen.
Ze kan (of nou ja, kunnen wel mogen niet) geen lange tijd echt doorlopen, dus dan blijf ik met haar en Saar even ergens rondhangen.
Vrijwillgers om een Golden pup van 5 maanden te helpen dragen zullen er niet zijn gok ik?
Yore mag ook niet oneindig lopen, maar als ik hoor dat er 2 uur over een rondje van 1 uur wordt gedaan, moet er wel wat mogelijk zijn dacht ik zo
Ik heb een draagtas (die Jenny* als avatar had geloof ik een hele poos, met Lijf erin), zou Vera daar met 5 maanden nog inpassen denk je? Yore is wel op de arm te nemen (als ie stil wil zitten )
Moos schreef:Ik ga met Vera even kijken hoe of wat als we kunnen komen.
Yore mag ook niet oneindig lopen, maar als ik hoor dat er 2 uur over een rondje van 1 uur wordt gedaan, moet er wel wat mogelijk zijn dacht ik zo
Ik heb een draagtas (die Jenny* als avatar had geloof ik een hele poos, met Lijf erin), zou Vera daar met 5 maanden nog inpassen denk je? Yore is wel op de arm te nemen (als ie stil wil zitten )
Daar is Vera denk ik nog wel in te proppen, nu iig nog wel gok ik Dus graag dan
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ik wil ook wel mee, is nog geen uur rijden vanaf hier (yess eindelijk een wandeling een beetje in de buurt ), maar hoe lang lopen is de wandeling ongeveer? Ik zag nl dat er ook kleinere honden meegaan en als ik met Mitch een uur loop is ie echt nog niet moe
Crista schreef:Ik wil ook wel mee, is nog geen uur rijden vanaf hier (yess eindelijk een wandeling een beetje in de buurt ), maar hoe lang lopen is de wandeling ongeveer? Ik zag nl dat er ook kleinere honden meegaan en als ik met Mitch een uur loop is ie echt nog niet moe
Als je goed doorloopt een uurtje. Maar we blijven vaak wel plakken bij plekken met water e.d. Voor de onvermoeibare honden een gelegenheid om door te spelen, voor de kleine opdonders een gelegenheid om te rusten.
Crista schreef:Ik wil ook wel mee, is nog geen uur rijden vanaf hier (yess eindelijk een wandeling een beetje in de buurt ), maar hoe lang lopen is de wandeling ongeveer? Ik zag nl dat er ook kleinere honden meegaan en als ik met Mitch een uur loop is ie echt nog niet moe
Als je goed doorloopt een uurtje. Maar we blijven vaak wel plakken bij plekken met water e.d. Voor de onvermoeibare honden een gelegenheid om door te spelen, voor de kleine opdonders een gelegenheid om te rusten.
Precies, genoeg ruimte en mogelijkheden voor de actieve honden om rondjes te hollen