Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Meningen/tips over deze combi *hij is er toch*

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

miekemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door miekemuis »

een beetje flauw erg flauw vind ik je heb t toch een afspraak samen ik snap er niets van
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

C@rmen schreef:
doggy schreef:
C@rmen schreef:Ze gaan aankomende week kennis maken
Veel succes :ok:

Laat je de afloop even weten??? :ok:
Vandaag zouden ze kennis gaan maken (200 km heen en 200 km terug ) maar kreeg gisteravond ineens een mailtje dat er iemand anders gister al was komen kijken en hond mee had genomen, wel een beetje flauw aangezien ze zelf aan kwam met vandaag kijken i.p.v maandag of dinsdag :roll:
Bah wat flauw
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Nah wat raar.
Jammer hoor.
Afbeelding
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

even een vraagje

wat hebben je ouders gedaan met die 2 JR , die niet met elkaar konden opschieten?

En ja, dat is zeker flauw, misschien hebben ze meer geld aangeboden,
, dan zijn ze gezwicht, natuurlijk.

En als je mijn echte mening wilt?

Waarom genieten ze niet van maar 1 hond ?
Ze is maar pas 10 maanden, en nu al een 2de erbij?
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

tineke schreef:
C@rmen schreef:
doggy schreef:

Vandaag zouden ze kennis gaan maken (200 km heen en 200 km terug ) maar kreeg gisteravond ineens een mailtje dat er iemand anders gister al was komen kijken en hond mee had genomen, wel een beetje flauw aangezien ze zelf aan kwam met vandaag kijken i.p.v maandag of dinsdag :roll:
Bah wat flauw
Dat kwam ook meteen bij mij op. Jammer hoor.
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Wat flauw zeg.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

C@rmen schreef:
doggy schreef:

Wat een rare wending.. :denken:
Tsja, wat moet ik er van zeggen, heel jammer, je ouders zullen wel teleurgesteld zijn.
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Nou het verhaal word nog raarder want Sil (zoals hij nu heet) is gisteravond alsnog bij mijn ouders komen wonen.
Oude eigenaar had s' middags alsnog gemaild dat de hond terug gebracht was door die mensen en dat ze echt van hem af moest en ze was ook ineens gedaald in prijs :roll:
Mijn ouders hadden in 1e instantie zo iets van 'ja we zijn niet gek nu hoeft het niet meer 'maar uiteindelijk zijn ze toch die kant opgereden met lobke om kennis te maken en het klikt uitstekend tussen die 2. Wel is Sil erg mager en hij lijkt ook echt heel erg uitgehongerd (kreeg daar een verhaal over dat hij geen eetlust had en daarom gecastreerd is). Eigenlijk hadden we het erover gehad dat hij nog 2 weken daar zou blijven i.v.m vakantie van mijn ouders maar hij moest toch zo snel mogelijk weg.We hebben hem in de auto gepakt en weer terug naar huis gereden. Eigenaren leken er niet bepaald moeite mee te hebben :19:

Het klikt heel goed tussen de dame en heer en denk dat hij hier ook wel prima kan wennen :ok: Hij vind in ieder geval het vlees hier erg lekker :mrgreen: Vanmiddag gaan ze even met hem naar de Dierenarts voor een apk keuring :wink:
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

:cheer: :cheer: :cheer:
Leuk voor Lobke en fijn dat Sil een goed huisje heeft gevonden :ok:
Wens je ouders maar veel geluk met hem!
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Zeker een rare toestand. Hopelijk hebben je ouders en Lobke er een fijn maatje aan :ok:
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Wat een idioten die mensen! :piew: Waren ook erg op Sil gesteld, zo te horen.... :denken: :devil: Om zo met een hond om te hannesen :neenee:

Maar gelukkig is hij nu bij jouw ouders! :ok: Ik vind het bewonderenswaardig dat ze het toch niet hebben opgegeven en die grote afstand alsnog hebben gereden! :cheer:

Fijn dat het klikt met Sil! Hij verdiend een goed thuis.....
Ik hoop dat jullie heel veel plezier met hem hebben en dat hij heel lang in goede gezondheid bij je ouders mag zijn!
Ik ben benieuwd naar foto's! :wink:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Héy, hij is er toch?
Maakt ook verders niet uit, fijn dat het al klikt tussen Lobke en Sil(leuke namen), hopelijk blijft het zo. :ok:

Ik hoop dat je ouders veel plezier beleven aan het tweetal. :wink:

@ pak de bal: de meeste honden vinden een roedelmaatje erbij erg leuk. :ok: , ook al is lobke nog behoorlijk jong.
Afbeelding
doggy

:cheer: :cheer: :cheer:

Foto's, foto's, foto's :mrgreen:
C@rmen

De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Hij is heel erg lief maar wel erg blafferig, volgens mij is het onzekerheid. Althans hij blaft in situaties waarin janus ook kan blaffen en janus blaft dan omdat hij niet begrijpt wat de bedoeling is.
Dat blaffen daar gaan ze over een tijdje wel mee bezig, nu mag hij eerst gaan wennen aan het nieuwe huis en de nieuwe huisgenoten.
Bij het opzoeken van zijn chipnummer kwamen we erachter dat dit al zijn 5e huis schijnt te zijn en hij is 16 maanden :jank:
doggy

C@rmen schreef:De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Hij is heel erg lief maar wel erg blafferig, volgens mij is het onzekerheid. Althans hij blaft in situaties waarin janus ook kan blaffen en janus blaft dan omdat hij niet begrijpt wat de bedoeling is.
Dat blaffen daar gaan ze over een tijdje wel mee bezig, nu mag hij eerst gaan wennen aan het nieuwe huis en de nieuwe huisgenoten.
Bij het opzoeken van zijn chipnummer kwamen we erachter dat dit al zijn 5e huis schijnt te zijn en hij is 16 maanden :jank:
Hij is niet ziek, o.i.d.??

Omdat hij zo licht van stuk is.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:cheer: :cheer: op een happy ending dan maar, hopen dat dit een blijvend mandje mag zijn voor hem :ok:
want alle keren verhuizen verveelt ook zo snel :jank:
C@rmen

doggy schreef:
C@rmen schreef:De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Hij is niet ziek, o.i.d.??

Omdat hij zo licht van stuk is.
Hij is kerngezond, heeft ook goede eetlust bij mijn ouders.
De vorige eigenaar zei dat hij een slechte eter is, daar merken zij echter niets van :wink:
doggy

Ben benieuwd hoe hij eruit ziet.

Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat hij voor de rest van zijn leven daar mag blijven :ok:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Jemig wat een verhaal, al zoveel huizen versleten. Fijn dat het goed gaat bij je ouders, Sil gaat nu een stabieler leven tegemoet. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

och germ :jank: , wat is er al wat afgesold met dat beestje..
Dat gewicht gaat wel goed komen Carmen :wink: , Jakko was ook broodmager toen ie bij ons kwam, geen gezicht, een joekel van een kop en dan zo'n armetierig lijfje eronder. :roll:

Ik hoop dat het huis van je ouders het eindstation is voor Sil. :ok:
Afbeelding
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

C@rmen schreef:Bij het opzoeken van zijn chipnummer kwamen we erachter dat dit al zijn 5e huis schijnt te zijn en hij is 16 maanden :jank:
wat zijn de achtergronden verhalen over deze hond, dan?

waarom moet hij elke keer dan verhuizen?
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Arm beestje :jank:
Ik hoop van harte dat alles goed komt met hem en hij nu een beetje rust krijgt!
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Dat blafferige, onzeker zijn etc. herken ik wel van Bill. Die was nog geen jaar en had ook al iets van 4 baasjes gehad toen hij bij ons kwam. We hebben ook best wel wat met 'm te stellen gehad maar hij kreeg alle voordeel van de twijfel omdat hij tot nog toe zo'n slechte start had.
Ik zou ook - als ik je ouders was - Sil lekker laten wennen, niet te veel verwachten en/of eisen maar gewoon rustig in hun leven laten meedraaien.
Komt vast goed! :ok:
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Arme hond. Ik hoop dat hij nu wel lekker op zijn plaats zit en fijn met Lobke kan spelen.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

ja arme hond, blij dat hij nu bij jouw ouders zijn warme mand heeft gevonden :ok:
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Och arm dier, zo jong en dan al zo een gesleep met dat arme dier..hopelijk heeft hij nu zijn blijfmandje gevonden :ok:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Ben je zo jong en heb je nog nooit een echt thuis gehad, wat triest zeg.

Ik hoop dat het goed blijft gaan en hij zijn leven lang bij je ouders mag blijven.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
MC65
Zeer actief

Ongelezen bericht door MC65 »

Knoeppie schreef:Ben je zo jong en heb je nog nooit een echt thuis gehad, wat triest zeg.

Ik hoop dat het goed blijft gaan en hij zijn leven lang bij je ouders mag blijven.
Hier sluit ik me helemaal bij aan !
-------------------------------------------------------
groetjes , Manon en 'n lebber van Ice

Sam 30-09-1997 - 14-02-2008
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

Wat triest dat hij zo vaak weg moest
Fijn dat hij bij jouw ouders een warme mand heeft gevonden :ok:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
C@rmen

Vanmorgen heeft Sil de andere hond van mijn ouders aangevlogen en flink toegetakeld.
Daarna heeft hij mijn vader gebeten maar ik kan me nog voorstellen dat hij toen nog vol opwinding zat en dat botvierde op mijn vader.
Vanmiddag ging de deurbel en liepen ze allebei mee naar de deur, dat willen ze niet hebben omdat ze dan zo weg kunnen dus mijn moeder gebaard naar de woonkamer (van hem af, dus niet bedreigend ofzo voor hem lijkt me) en zegt hup en toen beet hij haar bijna, ze kon nog net haar arm wegtrekken en de deur dichtdoen.
Later ging mijn moeder even weg en gebaarde hem naar zijn plaats te gaan (bijkeuken) en toen begon hij flink te grommen, meneer blijft liever in de woonkamer.

Nou zijn mijn ouders heel lief/goed voor hun honden maar absoluut niet kundig genoeg om dit soort gedrag te begeleiden. Ze heeft nu in ieder geval even de bach resceu druppels gegeven en zijn op zoek naar hulp. Helaas is er een wachtlijst van 2 maanden bij de GT.
Ik denk dat ik nu ook wel weet wat de reden van castratie was voor die mensen (vast niet zijn slechte eetlust)

Ik hoop dat mijn ouders toch met hulp willen proberen er nog iets van te maken, al ben ik er bang voor van niet. Ze zijn erg bang dat Sil straks 1 van de kleinkinderen zal bijten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”