Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meningen/tips over deze combi *hij is er toch*
Moderator: moderatorteam
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
Bah wat flauwC@rmen schreef:Vandaag zouden ze kennis gaan maken (200 km heen en 200 km terug ) maar kreeg gisteravond ineens een mailtje dat er iemand anders gister al was komen kijken en hond mee had genomen, wel een beetje flauw aangezien ze zelf aan kwam met vandaag kijken i.p.v maandag of dinsdagdoggy schreef:Veel succesC@rmen schreef:Ze gaan aankomende week kennis maken![]()
Laat je de afloop even weten???
- Moos
- Zeer actief
even een vraagje
wat hebben je ouders gedaan met die 2 JR , die niet met elkaar konden opschieten?
En ja, dat is zeker flauw, misschien hebben ze meer geld aangeboden,
, dan zijn ze gezwicht, natuurlijk.
En als je mijn echte mening wilt?
Waarom genieten ze niet van maar 1 hond ?
Ze is maar pas 10 maanden, en nu al een 2de erbij?
wat hebben je ouders gedaan met die 2 JR , die niet met elkaar konden opschieten?
En ja, dat is zeker flauw, misschien hebben ze meer geld aangeboden,
, dan zijn ze gezwicht, natuurlijk.
En als je mijn echte mening wilt?
Waarom genieten ze niet van maar 1 hond ?
Ze is maar pas 10 maanden, en nu al een 2de erbij?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dat kwam ook meteen bij mij op. Jammer hoor.tineke schreef:Bah wat flauwC@rmen schreef:Vandaag zouden ze kennis gaan maken (200 km heen en 200 km terug ) maar kreeg gisteravond ineens een mailtje dat er iemand anders gister al was komen kijken en hond mee had genomen, wel een beetje flauw aangezien ze zelf aan kwam met vandaag kijken i.p.v maandag of dinsdagdoggy schreef:Veel succesC@rmen schreef:Ze gaan aankomende week kennis maken![]()

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Wat een rare wending..C@rmen schreef:Vandaag zouden ze kennis gaan maken (200 km heen en 200 km terug ) maar kreeg gisteravond ineens een mailtje dat er iemand anders gister al was komen kijken en hond mee had genomen, wel een beetje flauw aangezien ze zelf aan kwam met vandaag kijken i.p.v maandag of dinsdagdoggy schreef:Veel succesC@rmen schreef:Ze gaan aankomende week kennis maken![]()

Tsja, wat moet ik er van zeggen, heel jammer, je ouders zullen wel teleurgesteld zijn.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Nou het verhaal word nog raarder want Sil (zoals hij nu heet) is gisteravond alsnog bij mijn ouders komen wonen.
Oude eigenaar had s' middags alsnog gemaild dat de hond terug gebracht was door die mensen en dat ze echt van hem af moest en ze was ook ineens gedaald in prijs
Mijn ouders hadden in 1e instantie zo iets van 'ja we zijn niet gek nu hoeft het niet meer 'maar uiteindelijk zijn ze toch die kant opgereden met lobke om kennis te maken en het klikt uitstekend tussen die 2. Wel is Sil erg mager en hij lijkt ook echt heel erg uitgehongerd (kreeg daar een verhaal over dat hij geen eetlust had en daarom gecastreerd is). Eigenlijk hadden we het erover gehad dat hij nog 2 weken daar zou blijven i.v.m vakantie van mijn ouders maar hij moest toch zo snel mogelijk weg.We hebben hem in de auto gepakt en weer terug naar huis gereden. Eigenaren leken er niet bepaald moeite mee te hebben
Het klikt heel goed tussen de dame en heer en denk dat hij hier ook wel prima kan wennen
Hij vind in ieder geval het vlees hier erg lekker
Vanmiddag gaan ze even met hem naar de Dierenarts voor een apk keuring 
Oude eigenaar had s' middags alsnog gemaild dat de hond terug gebracht was door die mensen en dat ze echt van hem af moest en ze was ook ineens gedaald in prijs

Mijn ouders hadden in 1e instantie zo iets van 'ja we zijn niet gek nu hoeft het niet meer 'maar uiteindelijk zijn ze toch die kant opgereden met lobke om kennis te maken en het klikt uitstekend tussen die 2. Wel is Sil erg mager en hij lijkt ook echt heel erg uitgehongerd (kreeg daar een verhaal over dat hij geen eetlust had en daarom gecastreerd is). Eigenlijk hadden we het erover gehad dat hij nog 2 weken daar zou blijven i.v.m vakantie van mijn ouders maar hij moest toch zo snel mogelijk weg.We hebben hem in de auto gepakt en weer terug naar huis gereden. Eigenaren leken er niet bepaald moeite mee te hebben

Het klikt heel goed tussen de dame en heer en denk dat hij hier ook wel prima kan wennen

-
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Wat een idioten die mensen!
Waren ook erg op Sil gesteld, zo te horen....
Om zo met een hond om te hannesen
Maar gelukkig is hij nu bij jouw ouders!
Ik vind het bewonderenswaardig dat ze het toch niet hebben opgegeven en die grote afstand alsnog hebben gereden!
Fijn dat het klikt met Sil! Hij verdiend een goed thuis.....
Ik hoop dat jullie heel veel plezier met hem hebben en dat hij heel lang in goede gezondheid bij je ouders mag zijn!
Ik ben benieuwd naar foto's!

Maar gelukkig is hij nu bij jouw ouders!

Fijn dat het klikt met Sil! Hij verdiend een goed thuis.....
Ik hoop dat jullie heel veel plezier met hem hebben en dat hij heel lang in goede gezondheid bij je ouders mag zijn!
Ik ben benieuwd naar foto's!

groetjes, ingrid
TARAK

- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Héy, hij is er toch?
Maakt ook verders niet uit, fijn dat het al klikt tussen Lobke en Sil(leuke namen), hopelijk blijft het zo.
Ik hoop dat je ouders veel plezier beleven aan het tweetal.
@ pak de bal: de meeste honden vinden een roedelmaatje erbij erg leuk.
, ook al is lobke nog behoorlijk jong.
Maakt ook verders niet uit, fijn dat het al klikt tussen Lobke en Sil(leuke namen), hopelijk blijft het zo.

Ik hoop dat je ouders veel plezier beleven aan het tweetal.

@ pak de bal: de meeste honden vinden een roedelmaatje erbij erg leuk.

De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Hij is heel erg lief maar wel erg blafferig, volgens mij is het onzekerheid. Althans hij blaft in situaties waarin janus ook kan blaffen en janus blaft dan omdat hij niet begrijpt wat de bedoeling is.
Dat blaffen daar gaan ze over een tijdje wel mee bezig, nu mag hij eerst gaan wennen aan het nieuwe huis en de nieuwe huisgenoten.
Bij het opzoeken van zijn chipnummer kwamen we erachter dat dit al zijn 5e huis schijnt te zijn en hij is 16 maanden
Hij is heel erg lief maar wel erg blafferig, volgens mij is het onzekerheid. Althans hij blaft in situaties waarin janus ook kan blaffen en janus blaft dan omdat hij niet begrijpt wat de bedoeling is.
Dat blaffen daar gaan ze over een tijdje wel mee bezig, nu mag hij eerst gaan wennen aan het nieuwe huis en de nieuwe huisgenoten.
Bij het opzoeken van zijn chipnummer kwamen we erachter dat dit al zijn 5e huis schijnt te zijn en hij is 16 maanden

Hij is niet ziek, o.i.d.??C@rmen schreef:De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Omdat hij zo licht van stuk is.
-
- Zeer actief
Hij is kerngezond, heeft ook goede eetlust bij mijn ouders.doggy schreef:Hij is niet ziek, o.i.d.??C@rmen schreef:De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Omdat hij zo licht van stuk is.
De vorige eigenaar zei dat hij een slechte eter is, daar merken zij echter niets van

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
och germC@rmen schreef:De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.

Dat gewicht gaat wel goed komen Carmen

Ik hoop dat het huis van je ouders het eindstation is voor Sil.

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Dat blafferige, onzeker zijn etc. herken ik wel van Bill. Die was nog geen jaar en had ook al iets van 4 baasjes gehad toen hij bij ons kwam. We hebben ook best wel wat met 'm te stellen gehad maar hij kreeg alle voordeel van de twijfel omdat hij tot nog toe zo'n slechte start had.C@rmen schreef:De arme kerel weegt maar 19.4 kilo wat toch echt wel tussen de 24 en 28 kg mag worden.
Ik zou ook - als ik je ouders was - Sil lekker laten wennen, niet te veel verwachten en/of eisen maar gewoon rustig in hun leven laten meedraaien.
Komt vast goed!

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
- MC65
- Zeer actief
Hier sluit ik me helemaal bij aan !Knoeppie schreef:Ben je zo jong en heb je nog nooit een echt thuis gehad, wat triest zeg.
Ik hoop dat het goed blijft gaan en hij zijn leven lang bij je ouders mag blijven.
-------------------------------------------------------
groetjes , Manon en 'n lebber van Ice
Sam 30-09-1997 - 14-02-2008
groetjes , Manon en 'n lebber van Ice
Sam 30-09-1997 - 14-02-2008
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Vanmorgen heeft Sil de andere hond van mijn ouders aangevlogen en flink toegetakeld.
Daarna heeft hij mijn vader gebeten maar ik kan me nog voorstellen dat hij toen nog vol opwinding zat en dat botvierde op mijn vader.
Vanmiddag ging de deurbel en liepen ze allebei mee naar de deur, dat willen ze niet hebben omdat ze dan zo weg kunnen dus mijn moeder gebaard naar de woonkamer (van hem af, dus niet bedreigend ofzo voor hem lijkt me) en zegt hup en toen beet hij haar bijna, ze kon nog net haar arm wegtrekken en de deur dichtdoen.
Later ging mijn moeder even weg en gebaarde hem naar zijn plaats te gaan (bijkeuken) en toen begon hij flink te grommen, meneer blijft liever in de woonkamer.
Nou zijn mijn ouders heel lief/goed voor hun honden maar absoluut niet kundig genoeg om dit soort gedrag te begeleiden. Ze heeft nu in ieder geval even de bach resceu druppels gegeven en zijn op zoek naar hulp. Helaas is er een wachtlijst van 2 maanden bij de GT.
Ik denk dat ik nu ook wel weet wat de reden van castratie was voor die mensen (vast niet zijn slechte eetlust)
Ik hoop dat mijn ouders toch met hulp willen proberen er nog iets van te maken, al ben ik er bang voor van niet. Ze zijn erg bang dat Sil straks 1 van de kleinkinderen zal bijten.
Daarna heeft hij mijn vader gebeten maar ik kan me nog voorstellen dat hij toen nog vol opwinding zat en dat botvierde op mijn vader.
Vanmiddag ging de deurbel en liepen ze allebei mee naar de deur, dat willen ze niet hebben omdat ze dan zo weg kunnen dus mijn moeder gebaard naar de woonkamer (van hem af, dus niet bedreigend ofzo voor hem lijkt me) en zegt hup en toen beet hij haar bijna, ze kon nog net haar arm wegtrekken en de deur dichtdoen.
Later ging mijn moeder even weg en gebaarde hem naar zijn plaats te gaan (bijkeuken) en toen begon hij flink te grommen, meneer blijft liever in de woonkamer.
Nou zijn mijn ouders heel lief/goed voor hun honden maar absoluut niet kundig genoeg om dit soort gedrag te begeleiden. Ze heeft nu in ieder geval even de bach resceu druppels gegeven en zijn op zoek naar hulp. Helaas is er een wachtlijst van 2 maanden bij de GT.
Ik denk dat ik nu ook wel weet wat de reden van castratie was voor die mensen (vast niet zijn slechte eetlust)
Ik hoop dat mijn ouders toch met hulp willen proberen er nog iets van te maken, al ben ik er bang voor van niet. Ze zijn erg bang dat Sil straks 1 van de kleinkinderen zal bijten.