:N:irwi schreef:
Noa past zich vast aan.

Moderator: moderatorteam
Nanna!!Nanna schreef:Wat kan er nou mis zijn met een varken. Notabene één van de schoonste dieren uit het dierenrijk.
Een varken pleegt geen terroristische aanslagen, kijkt niet neer op joden en homosexuelen en vindt vrouwen (vooral als ze wat te bikken bij zich hebben) even hoogstaand als zijzelf.
Kunnen sommigen nog wat van leren![]()
Gollum schreef:Nanna!!Nanna schreef:Wat kan er nou mis zijn met een varken. Notabene één van de schoonste dieren uit het dierenrijk.
Een varken pleegt geen terroristische aanslagen, kijkt niet neer op joden en homosexuelen en vindt vrouwen (vooral als ze wat te bikken bij zich hebben) even hoogstaand als zijzelf.
Kunnen sommigen nog wat van leren![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is dit forum ontheiligd
In dat geval wil ik graag ook op zondag een karbonade kunnen kopen.britty schreef:Het probleem is niet dat moslims hier een probleem mee hebben, het probleem is dat wij steeds meer rekening gaan houden met moslims..
Gaat toch al? Koopzondag..Jaap* schreef:In dat geval wil ik graag ook op zondag een karbonade kunnen kopen.britty schreef:Het probleem is niet dat moslims hier een probleem mee hebben, het probleem is dat wij steeds meer rekening gaan houden met moslims..
In dit achtergebleven gebied nietbritty schreef:Gaat toch al? Koopzondag..Jaap* schreef:In dat geval wil ik graag ook op zondag een karbonade kunnen kopen.britty schreef:Het probleem is niet dat moslims hier een probleem mee hebben, het probleem is dat wij steeds meer rekening gaan houden met moslims..
Geen koopzondag en geen avondwinkel?Jaap* schreef:In dit achtergebleven gebied nietbritty schreef:Gaat toch al? Koopzondag..Jaap* schreef:In dat geval wil ik graag ook op zondag een karbonade kunnen kopen.britty schreef:Het probleem is niet dat moslims hier een probleem mee hebben, het probleem is dat wij steeds meer rekening gaan houden met moslims..![]()
Hoewel het hier een, van oorsprong, rood broeinest betreft
Ochgos, mochten zij niet mee met het busje?Nanna schreef:Jaap zei het zelf al. Achtergebleven gebied. Dat is het gebied waar achtergebleven mensen wonenChione schreef:Geen koopzondag en geen avondwinkel?Jaap* schreef:In dit achtergebleven gebied nietbritty schreef:Gaat toch al? Koopzondag..![]()
Hoewel het hier een, van oorsprong, rood broeinest betreft
Ik zeg niets.
Ja ze kunnen dus best bij honden in de buurt komen, wat zeiken ze dan?Sjalot schreef:Ik ken genoeg moslims die honden bezitten en er helemaal gek mee zijn.
Bij mij op de hondenschool trainde een Turkse man met zijn hond. Een vreselijk leuk beest.
Deze honden worden in het land van herkomst met alle zorg omringt. Het is zelfs naast de Arabische hengst een statussymbool.
Honden zijn zogenaamd onrein. Dit heeft natuurlijk vooral met vroeger te maken door het ongedierte wat ze bij zich droegen; vlooien, wormen, etc.Valerie schreef:Ja ze kunnen dus best bij honden in de buurt komen, wat zeiken ze dan?
Je kan moeilijk vies worden van een plaatje. Een hoop geneuzel en aandacht om onzin weer.hercujess schreef:Honden zijn zogenaamd onrein. Dit heeft natuurlijk vooral met vroeger te maken door het ongedierte wat ze bij zich droegen; vlooien, wormen, etc.Valerie schreef:Ja ze kunnen dus best bij honden in de buurt komen, wat zeiken ze dan?
Een hond op zich is niet zo dramatisch, maar zijn bek of zijn neus wel. Waarom? Zie bovenstaande. Ze moeten zich dan opnieuw reinigen alvorens ze mogen bidden (wat ze dus 5 keer per dag doen). Dus eigenlijk zijn ze vooral erg lui om zich een keer extra te wassen...
Oja, mijn ex is moslim en je snapt natuurlijk dat hij niet blij is dat wij drie honden hebben en ik een hondentrimsalon heb. Als Athman naar hem toe gaat, gooit hij het kind ook altijd direct onder de douche...
Ik stem al jaren SP (en PvdD tussendoor), maar Wilders heeft wel een punt wat betreft 'aanpassen'. Iedereen mag hier wonen, maar ik wil geen gezeik over afschaffen van Sinterklaas of van die schrikreacties als mijn honden gewoon vriendelijk naar een moslimkindje toe lopen en ik ben kotsziek van ouders van allochtone vrienden en vriendinnen van mijn lesbische dochter die hun kinderen levenslange trauma's bezorgen omdat ze binnen hun familie niet mogen bekennen dat ze gay zijn.Jaap* schreef:Niks hoor, die heeft nooit een punt. Alleen een mal kapsel.Chiel schreef:Wilders & Co. maar hij heeft wat mij betreft wel een punt
Het heeft geen zin om te focussen op één religie. "Ze" doen allemaal net zo hard mee.
En dat gaat wat ook weer precies oplossen?Hanneke2 schreef:En als het zo doorgaat ga ik Wilders stemmen.
Ik heb niets tegen mensen die zich er altijd op beroepen dat ze niet tegen zijn, maar wel als ze meteen daarna iets gaan zeggen wat begint met "maar"Dondersteen schreef:Ik heb niks tegen moslims maar ze moeten niet de wet hier komen voorschrijven en ze moeten zich ook een beetje kunnen aanpassen.
Jaap* schreef:Ik heb niets tegen mensen die zich er altijd op beroepen dat ze niet tegen zijn, maar wel als ze meteen daarna iets gaan zeggen wat begint met "maar"Dondersteen schreef:Ik heb niks tegen moslims maar ze moeten niet de wet hier komen voorschrijven en ze moeten zich ook een beetje kunnen aanpassen.
Je bent er niet tegen als ze maar doen wat jij verwacht, dát bedoel je namelijk.
Dit bericht betreft Schotland trouwens.
Als ik in Staphorst zou wonen zou ik mij de wet moeten laten voorschrijven door een stelletje gerefomeerde godsdienstwaanzinnigen, óók geen pretje toch?
In bepaalde stromingen is het houden van honden bij mijn weten heel normaal en bij andere stromingen is het uit den boze.Sjalot schreef:Ik ken genoeg moslims die honden bezitten en er helemaal gek mee zijn.
Bij mij op de hondenschool trainde een Turkse man met zijn hond. Een vreselijk leuk beest.
Deze honden worden in het land van herkomst met alle zorg omringt. Het is zelfs naast de Arabische hengst een statussymbool.
Ja dat verhaal lees ik ook regelmatig...Mireillevdw schreef:Ik vind het gewoonweg onbegrijpelijk dat die moslims daar blijven wonen. Als ze het allemaal zo dwars zit, gaan ze toch weer terug naar waar ze horen.....![]()
Ze hebben het toch ook al eens gehad om in Nederland sinterklaas af te schaffen, omdat de zwarte pieten de slaven zouden zijn van sinterklaas (de blanke)......???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is Nederlandse cultuur mensen.....Leer daar maar gewoon mee te leven........
En maar klagen en doen, maar vertrekken???.......O NEE!!!!![]()