Krijg het gevoel dat je wel erg reageert op mijn reacties nuInge O schreef:wat zou ik je dan duidelijk moeten maken?blondie schreef:Wil je me wat duidelijk maken?Inge O schreef:blondie schreef: Als er een loopse teef loopt en hij probeert daar contact mee te krijgen om te bestijgen is geslachtsdrift
geilheid is in mijn ogen een menselijk iets, willen sexen omdat je daar behoefte aan hebt
dat zie ik een hond niet snel doenen waar valt volgens jou dan een reu onder die midden in de kamer staat te spuiten? of een hengst die zichzelf helpt klaarkomen door zijn penis op de buik te slaan?
ik heb zelf die gevallen nog niet meegemaakt, dus kan daar geen antwoord op geven.
vanwaar ik hoor dat een reu stond te spuiten was voor mij geval van weinig respect tot vrouw des huizes, ja die reu spoot de gang vol, was ook opdringerig naar vrouw des huizes..berijden, ed.. dan nog denk ik niet aan geilheid, meer aan gebrek aan respect voor een vrouwelijk baasje geen geilheid
ik snap dan weer niet hoe je dat droogweg alleen maar een gebrek aan respect kan noemen. zoogdierlichamen zitten qua hormonen en allerlei reacties daarrond heel gelijkaardig in elkaar hoor, klaarkomen is klaarkomen, of dat nu om een geile man of een (volgens jou dan) respectloze hond gaat.
daar kan ik dus echt met mijn pet niet bij, dat je die sexuele aktie op zich bij een mens helemaal anders ziet als bij een dier. masturberen is niet door mensen uitgevonden hoor, moet je maar eens wat lezen over de bonobo's.
gebrek aan respect zo oordeelde ik omdat de hond dit gedrag naar de vrouw niet vertoonde als de baas thuis was
Zal trouwens mooi zijn als mijn hond me om me poten hangt of berijt als ik thuis kom, of ongesteld ben.. of het bij een andere dame doet die ongesteld is of "loops'is