Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

springer

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik wens je veel succes met oefenen, Daan !!! Als het nou lukt en het bevalt dan laat het even weten....ik zit er ook al een tijdje over te denken om zo'n ding te kopen omdat Max ook zo gigantisch trekt maar hij vind fietsen wel super !! Maar ik wacht eerst wel even af of het jou bevalt... :mrgreen:
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

SuzieC1970 schreef:Ik wens je veel succes met oefenen, Daan !!! Als het nou lukt en het bevalt dan laat het even weten....ik zit er ook al een tijdje over te denken om zo'n ding te kopen omdat Max ook zo gigantisch trekt maar hij vind fietsen wel super !! Maar ik wacht eerst wel even af of het jou bevalt... :mrgreen:
We zijn nog in de oefenfase, ik heb een beter idee :idea: , dat we een keertje fietsen ruilen, ik naar school op mijn eigen fiets, naar huis op jouw fiets en weer terug, en jij een ochtend de springer uitproberen. :ok:
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Daan schreef:
SuzieC1970 schreef:Ik wens je veel succes met oefenen, Daan !!! Als het nou lukt en het bevalt dan laat het even weten....ik zit er ook al een tijdje over te denken om zo'n ding te kopen omdat Max ook zo gigantisch trekt maar hij vind fietsen wel super !! Maar ik wacht eerst wel even af of het jou bevalt... :mrgreen:
We zijn nog in de oefenfase, ik heb een beter idee :idea: , dat we een keertje fietsen ruilen, ik naar school op mijn eigen fiets, naar huis op jouw fiets en weer terug, en jij een ochtend de springer uitproberen. :ok:
Da's best een goed idee van jou... :mrgreen: Maarre, weet je zeker dat Max er niks aan kan slopen ?? Het is net een buldozer he... :wink: Misschien moeten we dat maar eens afspreken.... :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”