Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naam voor mijn hondenbedrijf
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
-
- Vaste gebruiker
Klinkt goed!
Ik heb er nog eentje. Ho-Me in bedrijf.
H-staat voor Hond
M-staat voor Mens
Gekoppeld staat er Home en dat snap je wel. Hier kun je denken aan een bedrijf aan huis maar ook dat je de Mens en Dier al samenwerkend, een veilig Home toewenst. En daar zelfs aan meewerkt. Bovendien zet je je niet vast aan een clickersysteem. Straks is er weer wat anders en meestal komt het er toch op neer dat Baasje thuis verder dient te oefenen.
Tis jouw bedrijf en je zet hond en mens samen aan het werk in jouw bedrijfje!
Ik heb er nog eentje. Ho-Me in bedrijf.
H-staat voor Hond
M-staat voor Mens
Gekoppeld staat er Home en dat snap je wel. Hier kun je denken aan een bedrijf aan huis maar ook dat je de Mens en Dier al samenwerkend, een veilig Home toewenst. En daar zelfs aan meewerkt. Bovendien zet je je niet vast aan een clickersysteem. Straks is er weer wat anders en meestal komt het er toch op neer dat Baasje thuis verder dient te oefenen.
Tis jouw bedrijf en je zet hond en mens samen aan het werk in jouw bedrijfje!
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
- AnnSophie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Contacteer:
Wanneer mensen op zoek zullen gaan naar een gedragsdeskundige, waar kijken ze dan vaak? Op internet!
Nu is het dus in jouw belang dat je website goed te vinden is via Google, dus zou ik gaan voor een originele naam, maar ook een naam die niet lijkt op alledaagse woorden.
Home bv heeft een hele mooie betekenis en daar zou ik voor kiezen. Maar als je Home intikt in Google vind je waarschijnlijk niet meteen een gedragspraktijk op de eerste pagina's van de zoekresultaten.
Ook dingen als Joy, Happy, Dog, Dream... Zijn allemaal dingen die veel mensen al gebruiken in hun bedrijfsnaam en dan zie je door het bos de bomen niet meer. Het ligt natuurlijk voor de hand dat die woorden ergens terugkomen...
Mesamis klinkt leuk, deed mij denken aan iets Egyptisch voor de 1 of andere reden
ik zag niet meteen de Franse woorden.
Wat bestaat er al:
Woofs & Hoofs
Danny's Dog Center
Animed
Dogcenter Snuffelke
Covah
Dogs & Me
Hondse Zaken
Belle Vitalis
Toscanzahoeve
Be Good
Dog's Life
...
Misschien "Paw Prints" met als betekenis dat de voetafdrukjes in 't verleden liggen, dat je dus weggaat van het verleden als "probleemhond"...Bij nader inzien misschien dan toch geen echt goede naam
Nu is het dus in jouw belang dat je website goed te vinden is via Google, dus zou ik gaan voor een originele naam, maar ook een naam die niet lijkt op alledaagse woorden.
Home bv heeft een hele mooie betekenis en daar zou ik voor kiezen. Maar als je Home intikt in Google vind je waarschijnlijk niet meteen een gedragspraktijk op de eerste pagina's van de zoekresultaten.
Ook dingen als Joy, Happy, Dog, Dream... Zijn allemaal dingen die veel mensen al gebruiken in hun bedrijfsnaam en dan zie je door het bos de bomen niet meer. Het ligt natuurlijk voor de hand dat die woorden ergens terugkomen...
Mesamis klinkt leuk, deed mij denken aan iets Egyptisch voor de 1 of andere reden

Wat bestaat er al:
Woofs & Hoofs
Danny's Dog Center
Animed
Dogcenter Snuffelke
Covah
Dogs & Me
Hondse Zaken
Belle Vitalis
Toscanzahoeve
Be Good
Dog's Life
...
Misschien "Paw Prints" met als betekenis dat de voetafdrukjes in 't verleden liggen, dat je dus weggaat van het verleden als "probleemhond"...Bij nader inzien misschien dan toch geen echt goede naam

-
- Vaste gebruiker
Ja, het wordt dan voluit
Kyno Joy, honden gedragspraktijk. zoiets.
dat van internet blijf je houden, ook met woorden als dogs. En wie zoekt er nu op woef of hondse zaken?
Mesamis, dan krijg je restaurants bijvoorbeeld.
De wereld is nu immers zo groot dat het het probleem van het bos blijft houden.
groet
sandra
Kyno Joy, honden gedragspraktijk. zoiets.
dat van internet blijf je houden, ook met woorden als dogs. En wie zoekt er nu op woef of hondse zaken?
Mesamis, dan krijg je restaurants bijvoorbeeld.
De wereld is nu immers zo groot dat het het probleem van het bos blijft houden.
groet
sandra
- AnnSophie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Contacteer:
Ik bedoelde als mensen specifiek naar je op zoek gaan, omdat ze de naam doorkregen via via en je naam bestaat uit woorden bv Happy Dog, dan zul je verdorie lang op zoek zijn.
Zo zoek ik al wekenlang een trimsalon 't Sloeberke.
Er bestaat een kindercrèche, een zaak in suite- en communiekledij, kinderkledij winkel, een dierenspeciaalzaak,... allemaal met de naam 't Sloeberke. Daar mag gerust nog vanalles aan dat lijstje toegevoegd worden, want het is een hoogst onoriginele naam (in België) en ik heb geen zin om door 47 pagina's Google te waden om het dan toch niet te vinden
Als mensen gewoon op zoek gaan naar een therapie tikken ze kernwoorden in, dat is iets anders. Maar je moet dan vooral zorgen dat de website goed ineen steekt zodat zoekmachines je pagina goed kunnen screenen.
Zo zoek ik al wekenlang een trimsalon 't Sloeberke.
Er bestaat een kindercrèche, een zaak in suite- en communiekledij, kinderkledij winkel, een dierenspeciaalzaak,... allemaal met de naam 't Sloeberke. Daar mag gerust nog vanalles aan dat lijstje toegevoegd worden, want het is een hoogst onoriginele naam (in België) en ik heb geen zin om door 47 pagina's Google te waden om het dan toch niet te vinden

Als mensen gewoon op zoek gaan naar een therapie tikken ze kernwoorden in, dat is iets anders. Maar je moet dan vooral zorgen dat de website goed ineen steekt zodat zoekmachines je pagina goed kunnen screenen.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar