een kattenleven is zeker wat waard! Zo bedoel ik niet, maar een kat heeft meer zijn eigen leven in de hand... kan er weinig aan doen als er iets buiten ons terrein iets met haar gebeurd! gelukkig is ze wel veel inhuis, maar kan haar niet altijd in huis houden omdat ik bang ben dat er iets met haar gebeurd. Het gaat al 13 jaar goed gelukkig.Addy schreef:tjonge tjonge tjonge, dan is het natuurlijk niet leuk, wat een uitspraak alsof een kattenleven niets waard isMirabella schreef:bedoel er meer mee dat ik niet speciaal ga opletten in mijn eigen tuin of ze niet per ongeluk een kat te pakken heeft. vind toch echt risico vn de eigenaren zelf. Onze kat loopt ook gewoon los, wordt die gepakt door een hond of geschept door een auto, wat dan ook, dan is het natuurlijk niet leuk enz enz, maar ja kan er ook niets aan doen.
maar andere katten heb ik niets mee, en hoeven niet in onze tuin te komen om mijn hond uit te dagen (vinden ze namelijk erg leuk, omdat beau nog best wel klein is en sommige katers groter zijn), als ze dan een keer gepakt worden kan ik er weinig aan doen... ik hoef mijn hond in mijn eigen tuin niet af te schermen omdat er katten van iemand anders rond banjeren.