Even beter lezen.. De juichsmileys kunnen helaas wel wegZenda schreef:Ze zijn gevonden![]()
staat er in het topic, maar hoe en wat??????

Moderator: moderatorteam
Nou hun verhaal is veranderd hoor...eerst zaten ze in de buitenren en dan idd... TWEE omheiningen...Hutsje schreef:en trouwens, ze moeten dan door TWEE omheiningen zijn gegaan, de omheining van de puppenren, en die van de vijver. het zijn ook van die slopers he, op 4,5 weken.......
ik ook niet, en zéker niet met onweerCaramba schreef:begrijp me niet verkeerd he... ik verdedig niemand, wou alleen maar hulp zoeken voor puppies die gestolen waren, kon natuurlijk niet opeens niets meer laten weten he.....
ik heb begrepen dat ze daar een grote puppieren hebben die ze voor de helft binnen en buiten kunnen zetten...
ik neem aan dat ze dus daar in zaten, of ze misschien los buiten hebben gelopen weet ik niet, heb niet met de fokker gebeld namelijk...
ik zou pups van 4.5 week nooit alleen buiten laten LOS lopen, dus ben van dat feit uitgegaan dat ze in die ren zaten...
Inderdaad. Zoals ik het nu lees, vraag ik mij af of zij wel zo goed bezig zijn als fokker. Want en met onweer buiten, en onvoldoende afrastering en dan ook nog de publiciteit zoeken, tja. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Hopelijk leert de fokker ervan. Ik begin trouwens wel heel nieuwsgierig te worden naar die puppyren en de afrasteringen in de tuin van die fokker.Hutsje schreef:ik ook niet, en zéker niet met onweerCaramba schreef:begrijp me niet verkeerd he... ik verdedig niemand, wou alleen maar hulp zoeken voor puppies die gestolen waren, kon natuurlijk niet opeens niets meer laten weten he.....
ik heb begrepen dat ze daar een grote puppieren hebben die ze voor de helft binnen en buiten kunnen zetten...
ik neem aan dat ze dus daar in zaten, of ze misschien los buiten hebben gelopen weet ik niet, heb niet met de fokker gebeld namelijk...
ik zou pups van 4.5 week nooit alleen buiten laten LOS lopen, dus ben van dat feit uitgegaan dat ze in die ren zaten....
zodra ik meer weet laat ik het jullie weten...Inderdaad. Zoals ik het nu lees, vraag ik mij af of zij wel zo goed bezig zijn als fokker. Want en met onweer buiten, en onvoldoende afrastering en dan ook nog de publiciteit zoeken, tja. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Hopelijk leert de fokker ervan. Ik begin trouwens wel heel nieuwsgierig te worden naar die puppyren en de afrasteringen in de tuin van die fokker.