Ik denk dat Marouck alleen maar geleerd heeft dat het vrouwtje enge schoenen draagt
Beterschap voor je meisje en verwen haar maar flink
(en je niet schuldigvoelen natuurlijk)
Moderator: moderatorteam
Nee, ze zal er vast niet van geleerd hebben en zodra ze weer hersteld is weer net zo achterlijk doen als normaal vrees ik.Rea schreef:He gelukkig niets gebroken, opluchting![]()
Je gelooft toch zelf niet he dat ze hiervan zal leren he

Droog weer toegewenst en smakelijk eten, knuf voor je druktemakerInge schreef:Nee, ze zal er vast niet van geleerd hebben en zodra ze weer hersteld is weer net zo achterlijk doen als normaal vrees ik.Rea schreef:He gelukkig niets gebroken, opluchting![]()
Je gelooft toch zelf niet he dat ze hiervan zal leren he![]()
Maar ben superblij dat het niet gebroken is, had al visioenen van gips en Marouck rustig zien te houden :N:
Vanavond heb ik een bbq op het werk en Marouck gaat maar mee, ik wil haar nog niet in de bench achterlaten zolang ze nog niet helemaal aan de kap gewend is.
Ze mag dus lekker in de auto liggen, op Nika's dekentje

Een Hollanderkwaal dusRoelfien schreef:Ik lees het nu pas. Arm Marouckje. Gelukkig komt het allemaal weer goed.![]()
(ik heb met Toby een paar jaar geleden precies hetzelfde gehad: met mijn zware wandelschoenen bovenop zijn poot gestaan omdat ie als een achterlijke om me heen sprong en ik per ongeluk verkeerd stapte. Precies dezelfde schaafwonden)

Even een vraagje....hoe verwijder je die groene leem het gemakkelijkste??Astrid en Indra schreef:Groene leem werkt heel goed op wonden. Het reinigt de wond en zet het lichaam aan tot herstel. Ik gebruik het veel, zowel inwendig als reinigingskuur als uitwendig op allerlei wonden, bijv. ook bij hotspots.

Nog een goede uit de paardenstal, alu-spray. Verslaat wat mij betreft de acedermNanna schreef:Ik vond die poot helemaal niet apart dikker (op de foto dan).
Ik had me die DA kosten bespaart en er een paar dagen Acederm spray opgedaanPaardenpis, een wondermiddel
![]()

Hoe haal je het er af dan? Want het is de bedoeling dat je het met water wat zachter maakt en dan eraf spoelt. De harde stukjes laten zitten (kan geen kwaad als het maar niet langer dan paar dagen is) of langer deppen met water zodat het zachter wordt. Als je de harde stukjes eraf trekt doet het zeer en kun je de wond inderdaad verder beschadigen!Inge schreef:Ik vind de groene leem niet prettig bij deze wond. Het is een ellende om het eraf te krijgen, het doet haar echt zeer en Marouck is geen kleinzerig hondje.