Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
overleden hond/andere hond
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Nadat onze Rottweiler overleden was hadden we binnen een week een Bordeaux Dog, toen die overleed kwam er een maand later een AmBull. Ik heb kort geleden een hond van 5 jaar in laten slapen wat me daadwerkelijk nog steeds sloopt. Ik wil zeker weer een hond van hetzelfde ras maar nu nog niet, ik ben er nog niet klaar voor om op 'korte' tijd weer zo'n pup in huis te hebben. Niet vanwege het idee van vervanging of zo maar ik heb nog teveel verdriet van de andere en dat wil ik eerst een plaatsje geven en dat kan ik nog niet 

- margriet
- Actief
Dat heb ik ook gelezen ja.Verschrikkelijk voor je/jullie.
Mijn verdriet word met de dag erger,bezef zo dat hij er niet meer is en als ik dan denk aan het feit,nooit meer samen naar het strand,nooit meer samen op bed en nooit meer samen wandelen nooit meer een nieuw avontuur samen.Draai ik helemaal door,huil de ogen uit mijn kop.
Maar iedereen zegt dat huilen goed is en dat je het vanzelf een plaatsje geeft.Maar wil toch wel een hond,heb ook een zoontje en ik vind opgroeien met dieren belangrijk.Maar ik ben er echt nog lang niet aan toe,zou niet eerlijk zijn tegenover de hond.
Mijn verdriet word met de dag erger,bezef zo dat hij er niet meer is en als ik dan denk aan het feit,nooit meer samen naar het strand,nooit meer samen op bed en nooit meer samen wandelen nooit meer een nieuw avontuur samen.Draai ik helemaal door,huil de ogen uit mijn kop.
Maar iedereen zegt dat huilen goed is en dat je het vanzelf een plaatsje geeft.Maar wil toch wel een hond,heb ook een zoontje en ik vind opgroeien met dieren belangrijk.Maar ik ben er echt nog lang niet aan toe,zou niet eerlijk zijn tegenover de hond.