Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Anna*Poncho schreef:Leuk topic! Ik heb dat niet echt, dat ik me oude topics herinner, tenminste niet zonder context. Ik denk meer aan bepaalde topics gerelateerd aan namen, maar het volgende moment ben ik ze dan meestal weer vergeten
Wat ik op mijn beurt dus weer erg hilarisch vind is dat ik ooit mijn ervaring beschreef met tarwegrassap, dat dit goed werkte bij mijn allergische hondje, en dat dit zo'n indruk maakte op een forumlid dat zij er keer op keer op terug komt en het zelfs bij haar 'meest memorabele topics' indeelt
Ja dat vind ik dus erg grappig, en daarom is mijn allereigenste tarwegrastopic voor mij ook wel bijzonder geworden
Wat ik anderzijds wel weer jammer vind is dat ik destijds een paar pb's heb gekregen van mensen die ook aan de slag waren gegaan met tarwegras bij hun allergische hondje en mij per pb vertelden dat het heel goed hielp maar dat ze dit niet openbaar durfden te maken
dank je, eindelijk iemand die hier op een volwassen manier op reageert,
nu kunnen we doorgaan
iones schreef:Ik heb wel eens vaker ja, dat ik nieuwsgierig ben naar hoe iets is afgelopen. Eigenlijk zou het wel zo correct zijn, dat als je mensen mee laat denken over je probleem, dat je ze toch wel laat weten hoe het afloopt.
Addy schreef:
Weet je wat ik verwacht, dat jij gewoon eens die muil van je gaat houden.
Helaas is die verwachting tot op de dag van vandaag niet uitgekomen
Deze opmerking getuigt bepaald niet van een beschaafd mens. Had je niet gewoon met normale woorden kunnen zeggen wat je niet beviel op dat moment? Is dit nu de manier waarop je je wilt profileren, als "Addy met de grote muil"???????
Ach Iones, hoe jij mij ziet maakt me nou echt geen biet uit, zeker niet omdat ik jou in gedachte altijd zie als de spaanse schuurpup opvang
Anna*Poncho schreef:
Wat ik anderzijds wel weer jammer vind is dat ik destijds een paar pb's heb gekregen van mensen die ook aan de slag waren gegaan met tarwegras bij hun allergische hondje en mij per pb vertelden dat het heel goed hielp maar dat ze dit niet openbaar durfden te maken
Gelukkig kan jij dit nu even openbaar maken voor ze. De bange poepertjes moeten toch iemand hebben die het voor ze opneemt op dit harde forum nietwaar?
Addy schreef:[
Ach Iones, hoe jij mij ziet maakt me nou echt geen biet uit, zeker niet omdat ik jou in gedachte altijd zie als de spaanse schuurpup opvang
Ach, liever dat jij dat doet dan iemand met z'n volle verstand!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Ach, liever dat jij dat doet dan iemand met z'n volle verstand!
ik douw niks in een schuur schat, dat laat ik aan de idioten over
ik douw niks in een schuur schat, dat laat ik aan de idioten over
Idioten doen ook nog wel eens andere dingen behalve honden in schuren stoppen. Ga je eigen gangen maar na.
Er zijn nog wat andere dingen die ik me nog afvraag. Zoals dat topic over die hond in die tuin in Eindhoven die aanvankelijk zonder beschutting en fatsoenlijk drinkwater zat. Zou hij daar nu nog steeds zitten?
En een tijd terug is er een heel langdurig topic met een poll aan de gang geweest of er misschien strenger opgetreden moest worden tegen mensen die zich hier op het forum misdroegen. Ik heb er niets meer van teruggehoord, maar misschien heb ik een topic gemist?
Laatst gewijzigd door iones op 22 mar 2008 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones schreef:En een tijd terug is er een heel langdurig topic met een poll aan de gang geweest of er misschien strenger opgetreden moest worden tegen mensen die zich hier op het forum misdroegen. Ik heb er niets meer van teruggehoord, maar misschien heb ik een topic gemist?
Addy schreef:Nu even serieus, ja het topic van Dusty van Malinois is erg blijven hangen omdat ook Dusty heel onverwachts overleed, net zoals mijn Uschie die een dag later overleed.
dank je meis! Dat heb ik met Yildah van Charlotte, hetzelfde probleem en een paar dagen na Dusty.... ik zal dat nooit vergeten....
iones schreef:En een tijd terug is er een heel langdurig topic met een poll aan de gang geweest of er misschien strenger opgetreden moest worden tegen mensen die zich hier op het forum misdroegen. Ik heb er niets meer van teruggehoord, maar misschien heb ik een topic gemist?
Misschien wel ja.
Oke????? Ik ben aan het zoeken.... maar kan het niet vinden.
Misschien wel ja.
weet je? ..Ach het is Pdb maar , en Marianne doet er even hard aan mee, toch?
Pak-de-bal schreef:wat typisch, dat verder niemand aan oude gevallen denkt
uit het oog , uit het hart?
oh jawel hoor... de aanvaringen met Wil de Hond, Eline en Linlin... wat ging daar gezegd werd kon af en toe het daglicht niet verdragen, maar ondanks dat hebben we vreselijk gelachen....
Misschien wel ja.
Addy schreef:Nu even serieus, ja het topic van Dusty van Malinois is erg blijven hangen omdat ook Dusty heel onverwachts overleed, net zoals mijn Uschie die een dag later overleed.
dank je meis! Dat heb ik met Yildah van Charlotte, hetzelfde probleem en een paar dagen na Dusty.... ik zal dat nooit vergeten....
Nee precies, Yildah van Charlotte vergeet ik ook nooit meer en zo zijn er wel meer situaties geweest die je gewoon bijblijven
Misschien wel ja.
Heel soms, heel soms gaat het niet om jou.
het ging wel degelijk ook over mij, die poll, want ik ben zowat de enige die zo achtervolgd wordt hier
op een hele lage manier
wie dan nog meer? ... daar moet je dan wel een antwoord op kunnen geven.
Ik probeer ook eens een serieuze reactie tussendoor te gooien . Een paar dingen zijn me blijven hangen, die zwaar-verwaarloosde Rottweiler in een achtertuintje, een gemuilkorfde hond (van iemand op het forum, sorry ik weet niet meer precies wie) die werd aangevallen en doodgebeten, maar ook de leuke kletstopics .
Addy schreef:
Weet je wat ik verwacht, dat jij gewoon eens die muil van je gaat houden.
Helaas is die verwachting tot op de dag van vandaag niet uitgekomen
Deze opmerking getuigt bepaald niet van een beschaafd mens. Had je niet gewoon met normale woorden kunnen zeggen wat je niet beviel op dat moment? Is dit nu de manier waarop je je wilt profileren, als "Addy met de grote muil"???????
Lemuria schreef:Ik probeer ook eens een serieuze reactie tussendoor te gooien . Een paar dingen zijn me blijven hangen, die zwaar-verwaarloosde Rottweiler in een achtertuintje, een gemuilkorfde hond (van iemand op het forum, sorry ik weet niet meer precies wie) die werd aangevallen en doodgebeten, maar ook de leuke kletstopics .
Ja, en wat ik nog weet is dat ze niet meer wilden dat we de aandacht erop vestigen. Omdat ze bezig waren die hond op te sporen. Maar ik zou het toch fijn vinden als ik wist dat die hond daar niet meer zat. MAar ja, misschien is er wel helemaal geen nieuws...
Lemuria schreef:Ik probeer ook eens een serieuze reactie tussendoor te gooien . Een paar dingen zijn me blijven hangen, die zwaar-verwaarloosde Rottweiler in een achtertuintje, een gemuilkorfde hond (van iemand op het forum, sorry ik weet niet meer precies wie) die werd aangevallen en doodgebeten, maar ook de leuke kletstopics .
Ja, en wat ik nog weet is dat ze niet meer wilden dat we de aandacht erop vestigen. Omdat ze bezig waren die hond op te sporen. Maar ik zou het toch fijn vinden als ik wist dat die hond daar niet meer zat. MAar ja, misschien is er wel helemaal geen nieuws...