Super bedankt voor je advies Inge.Inge O schreef:dat klopt, een vergrote prostaat kan verstopping geven, maar nu zat er ook een stuk onverteerd bot en dat staat wel los van die prostaatproblemenRami schreef:Nou, het lijkt mij helemaal geen gekke gedachte dat de vergrote prostaat en de verstopping met elkaar te maken hebben, maar ik ben natuurlijk geen dierenarts..
de verharde mest hogerop kan ofwel ingedroogde darminhoud zijn (te lang tegengehouden door bot of prostaat?) ofwel ook nog kalkmassa doordat er een te groot of teveel bot werd gegeven?
wendy, ik zou hem iig of een t-shirt of een kraag omdoen, want het kan wel problemen geven als hij fanatiek aan de wonde likt.
wat olie betreft zou ik de voorkeur geven aan parafine-olie ipv. sla-olie, dat wordt niet verteerd en gaat als volledige glij-olie door en veroorzaakt ook geen diarree.
De da had het ook over parafiene olie, maar ik kwam van mijn werk en in de super hadden ze alleen slaolie vandaar..
Ik ga morgen gelijk parafiene olie halen.
Waar haal ik dat spul, weet iemand dat?
Gewoon bij de drogisterij?
Hij heeft een behoorlijke rij poep in zijn darmen, dat was ook wel te zien op de rontgenfoto, daar zaten echter geen stukken onverteerd bot in.
Voorlopig laat ik de hardere botten voor wat ze zijn .