Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe doen jullie het met een oppas??

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Mijn honden kunnen in eigen tuin uitgelaten worden, dat scheelt enorm bij het vinden van oppas/uitlaat. De belasting is minder groot. Het zijn er toch 3.
Als we een volle dag weg willen, en dan ook nog de avond, vraag ik het liefst iemand die 2 keer een uur met de honden naar buiten gaat.
In theorie kan dat :smile:
De praktijk is dat ik voor zulke dagen een opa of omi vraag, die gelijk blijft logeren.

En de huidige praktijk is dat we een pup hebben en die laat ik alleen thuis op tijden waarvan ik weet dat hij moe is, en toch slaapt. We gaan zo min mogelijk weg, en voor een paar uurtjes kan zoonlief oppassen.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Voor 'n dagje weg hoef ik niets te regelen, tenminste als ik weer voor etenstijd terug ben. En dat wil ik altijd. Dus geen problemen. Als het onverhoopt wel moet, vraag ik 'n vriendin in de buurt of ze even voor de dieren wil zorgen, maar in de 8 jaar tijd zal dat nog geen 5 keer zijn geweest. Moet haar nu wel gaan leren Floortje te spuiten in geval van nood, aangezien degene die het deed is weggevallen (was vriendje van nichtje maar verkering is uit.....)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”