Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zwarte labradors verwisseld

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Trici
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trici »

of t me zou gebeuren dat k er thuis pas achter zou komen weet ik niet, maar mijn labje vind ook iedereen leuk lief aardig en gezellig dus dat ik een paar meter met de verkeerde hond zou lopen?! ja, zie ik hier ook ooit nog wel eens gebeuren eigenlijk.... :N: nu me nog nooit gebeurd overigens.... :mrgreen:
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Gollum schreef:De mijne kan soms zo naast iemand gaan lopen en naar diegene opkijken alsof het de baas is.
Dat kan volgens mij wel worden opgenomen in de rasstandaard :mrgreen:
Aan de ene kant vind ik het heerlijk, zo'n meeloper, maar aan de andere kant wordt ik er knettergek van, van dat altijd maar op je hakken lopen. Felix heeft verkering met een lab, en die nemen we wel eens mee maar na een tijdje hoor ik mezelf dan dingen roepen als "sodemieter nou eens een mooi eind op" enzo. Het draait er meestal op uit dat ik een paar brokjes heel ver weggooi, dan ben ik er even vanaf, maar het lijkt wel alsof ze het nooit afleert, dat slijmerige meelopen. Gek hé. :mrgreen: :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Riboet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Aantal honden: 13
Contacteer:

Ongelezen bericht door Riboet »

Huh, ik zie labjes juist altijd overal op afdenderen :mrgreen: ! Ik zou soms juist wel eens willen dat ze zo opkijkend bij hun eigen baas wilden blijven lopen :wink: !
Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Tsja ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik het puur op uiterlijk moet doen ik mijn choco monster er ook niet tussen uit pik als hij samen met 9 nestgenoten aan het spelen is.
Als ik zijn naam roep of ga je mee natuurlijk wel want dan staat hij binnen 3 tellen bij me ondanks dat hij helemaal zijn spel is.
Meelopen met andere mensen doet hij hooguit 2 -3 meter en dan draait hij zich snel weer om als het vrouwtje niet mee loopt. :mrgreen:
Takkie_Teckel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Takkie_Teckel »

Ik kan me er best wel wat bij voorstellen hoor, ik liep eens mee met een teckelwandeling, en andere mensen dachten dat ze Nina zagen, en helemaal aaien en zo, maar het was dus een ander hondje, ik moest zelf ook steeds 3x kijken toen ze samen losliepen wie nou wie was
Het huiveringwekkende Nina monster
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Angelique25 schreef:
Shibby schreef:
Angelique25 schreef:Vast hetzelfde slag mensen die bij mij aan het hek staan en zeggen.....goh hoe hou je ze uit elkaar :roll:

Blijkbaar vonden ze hun stupiditeit nog het vermelden aan de pers waard ook. Een normaal mens zou zich rotschamen :mrgreen:
Alsof jij normaal bent (buiten de hondenwereld om). :wink: :mrgreen:
Hoe moet ik die opvatten :denken:
Dat jij het wel hebt over normale mensen, maar dat de mensen die hier op het forum komen nu ook niet echt de meest normale mensen zijn wat betreft hondendingen. Het gros van de hondenbezitters in Nederland is nauwelijks geinteresseerd en zou, denk ik, alleen maar kunnen lachen als hij/zij erachter komt dat de hond is verwisseld. :wink:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Ik kan het me echt niet voorstellen dat ik een van mijn honden zou verwisselen met een andere hond. Al zouden mijn honden allevier er precies hetzelfde uit zien, dan nog zou ik ze herkennen aan hun loopje, hun ademhaling, hun oogopslag, en zo nog duizend -en -een-dingen.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ja Delft he dan kan dat
wie weet is de andere partij wel Trici van het forum die heeft zwangerschaphormonen dus begrijpelijk
1 loge en 1 hormoon
Afbeelding
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Jaap* schreef:
Gollum schreef:De mijne kan soms zo naast iemand gaan lopen en naar diegene opkijken alsof het de baas is.
:smile:

verplicht nu bij elke lab ....een penning , met naam en adres :wink:
( àls ze dat om hadden, was het niet gebeurd, dat bewijst maar weer de goede werking van een penning)
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:
:smile:

verplicht nu bij elke lab ....een penning , met naam en adres :wink:
( àls ze dat om hadden, was het niet gebeurd, dat bewijst maar weer de goede werking van een penning)
Alsof je tijdens de avondwandeling op de penning van je hond gaat kijken of je wel de goede hond mee naar huis hebt genomen.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
S.Bijlsma1
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door S.Bijlsma1 »

Hebben we ook een keer gehad in de opvang waar ik werk. Mensen hadden een berner sennenhond weer opgehaald uit een pension, en vonden na een aantal dagen dat die hond zich anders gedroeg (en groter leek), maar ze dachten eerst dat dit kwam omdat hij weer even moest wennen omdat hij een paar weken in het pension had gezeten.
Toen na een aantal dagen besloten ze ons maar te vragen of wij de chip even na konden kijken, omdat ze twijfelden of dit wel hun hond was. Toen we de chipgegevens opzochten bleek dat het de hond van iemand anders was. Gelukkig zat de andere hond nog in dat pension, dus toen zijn ze direct terug gegaan om de andere hond op te halen.
slomehippie
Actief

Ongelezen bericht door slomehippie »

Wat een grap!

Echt bizar hoe honden soms op elkaar lijken...

Ik liep laatst op station en dacht (van 10 meter afstand ofzo) dat sam was ontvoerd :mrgreen: . Ik liep heel verbaast op die hond af...toen ik voor em stond wist ik zeker dat het Sam niet was, maar ik heb nog wel een tijdje zo: :piew: gelopen.

Echt maf! :hamer:
Greetz van Anne en een poot van Sam en Moos

Afbeelding
*Life is short, but your here to flower!*
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

bij de pets place heb je elk jaar dat je je hond mag laten fotograferen en er komen daar ook heel veel mensen op af ook mensen met een zwarte labrador.
na een week of wat mag je de foto komen ophalen en dan moeten mensen hun eigen hond uit het bakje vissen. negen van de 10 keer gaan de mensen met een zwarte labrador met een foto op de gok naar huis omdat ze hun eigen hond er niet uit kunnen vissen.
ik heb daar stage gelopen en me echt scheef gelachen dan hebben ze een rij foto''s voor zich en dan kunnen ze hun eigen hond niet vinden.
Trici
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trici »

twinkeltje schreef:ja Delft he dan kan dat
wie weet is de andere partij wel Trici van het forum die heeft zwangerschaphormonen dus begrijpelijk
1 loge en 1 hormoon
Was het in Delft dan?! Dat wist ik niet eens :smile: Nee de andere partij was niet ikke....Maar daarbij zoals k al zei geloof ik nooit niet dat ik het thuis pas zou merken :19:
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

wilma23 schreef:bij de pets place heb je elk jaar dat je je hond mag laten fotograferen en er komen daar ook heel veel mensen op af ook mensen met een zwarte labrador.
na een week of wat mag je de foto komen ophalen en dan moeten mensen hun eigen hond uit het bakje vissen. negen van de 10 keer gaan de mensen met een zwarte labrador met een foto op de gok naar huis omdat ze hun eigen hond er niet uit kunnen vissen.
ik heb daar stage gelopen en me echt scheef gelachen dan hebben ze een rij foto''s voor zich en dan kunnen ze hun eigen hond niet vinden.
Misschien de volgende keer de foto's nummeren?? :mrgreen: :mrgreen:
slomehippie
Actief

Ongelezen bericht door slomehippie »

wilma23 schreef:bij de pets place heb je elk jaar dat je je hond mag laten fotograferen en er komen daar ook heel veel mensen op af ook mensen met een zwarte labrador.
:smile: :smile: :smile: :smile:
Greetz van Anne en een poot van Sam en Moos

Afbeelding
*Life is short, but your here to flower!*
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”