Zoals ik al eerder schreef. De operatie en verzorging van onze leverzieke kat heeft ons in totaal 3500 euro gekost. Een paar jaar geleden hebben we een leverzieke hond gehad. Ze is 9 maanden ziek geweest voor we haar uiteindelijk moesten laten inslapen. Totaal 2000 euro kosten bij de dierenarts. Dan heb ik het nog niet over al de andere bedragen waar wij ooit voor hebben gestaan.tibetaantje schreef:Als je opeens met kosten in de duizenden euro's zit heb je niet zoveel aan een jaartje of wat die premie op je eigen rekening storten![]()
wat zou er nou echt duizende euro,s kosten? een nieuwe knie voor een grote labrador kost 900 euro....dat heb je wel zo opgespaard denk ik????
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verzekeren??
Moderator: moderatorteam
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes van Charlotte

- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Aantal honden: 2
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
Jeetje, ja dit is een beetje kortzichtig van mij. Ik kijk nu alleen naar een operatie, helemaal niet gedacht aan een ziekte die langlopend en alsnog slopend is. Mijn excuus.xxx
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Geeft niet, maar daarom geloof ik het ook nooit als mensen zeggen dat ze het wel redden met af en toe een bedrag opzij zetten. Het leven zit zo vol onzekerheden. Morgen kan je wasmachine stuk zijn, je auto total-loss gereden, je kroon opeens uit je mond vallen, of je bril in twee stukken. Als je pech hebt krijg je dit alles in 1 maand tijd.tibetaantje schreef:Jeetje, ja dit is een beetje kortzichtig van mij. Ik kijk nu alleen naar een operatie, helemaal niet gedacht aan een ziekte die langlopend en alsnog slopend is. Mijn excuus.xxx
Ik kan je verzekeren dat ik wel eens wakker gelegen heb toen de honden ziek waren: "Wat hangt er nog meer boven ons hoofd!" Een ongeluk komt nooit alleen, hier zeker niet.
Voor ons dus een verzekering voor elke nieuwe hond of kat.
Groetjes van Charlotte

- Moos
- Zeer actief
Ik heb in Januari mijn Moos in laten slapen die een zeer zeldzame stofwisselingsziekte had (eerste hond in Nederland met deze exacte ziekte). Daar is een jaar onderzoeken (en een steeds zieker wordende hond) aan vooraf gegaan voordat we er uiteindelijk via allerlei onderzoeken bij de neuroloog in Wageningen (met bloed en weefsel dat werd opgestuurd naar Amerika) achter zijn gekomen wat hij had.tibetaantje schreef:Als je opeens met kosten in de duizenden euro's zit heb je niet zoveel aan een jaartje of wat die premie op je eigen rekening storten![]()
wat zou er nou echt duizende euro,s kosten? een nieuwe knie voor een grote labrador kost 900 euro....dat heb je wel zo opgespaard denk ik????
Je wil niet weten wat dat allemaal gekost heeft, en eerlijk gezegd weet ik alles bij elkaar opgeteld zo ook niet 1,2,3, maar boven de 1500 euro kom je makkelijk...

- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb Maggie verzekerd bij PetPlan Canada, bevalt me heel goed..ik had haar gelukkig al in de verzekering,VOORDAT ze werd gediagnoosd met heup problem, omdat ze dus al in de verzekering zat, werd/wordt alles.(80%) vergoed..en dat stelt me erg gerust..want de medicijnen kosten aardig wat. Emma was te ziek al m in de verzekering to komne..en dat hondje is het duurste van de 2..jammer maar ja, zo is het nou eenmaal..
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Cheryl87
- Zeer actief
Tja, ik ben verzekerd voor Beetle bij Proteq, dier & zorg.
Heb een hele tijd getwijfeld of ik het wel wilde doen, dadelijk kon ik alleen betalen en had Beetle niks...
Ondertussen ben ik reuze blij dat ik Beetle heb laten verzekeren.
Hij heeft al een keer een slagaderlijke bloeding gehad wat uiteraard dicht gemaakt moest worden, rontgenfoto's laten maken voor zijn pootje, anabolen injecties gehad, ook voor zijn poten (patella luxatie aan beide achterpoten, injectie dus om spieren te verstevigen rondom de knie.) en nu voor zijn allergie.
Dus ik heb er al aardig gebruik van gemaakt.
Maar als ik er geen gebruik van had hoeven maken, was ik evengoed blij geweest dat ik hem had laten verzekeren, voor alle zekerheid.
Heb een hele tijd getwijfeld of ik het wel wilde doen, dadelijk kon ik alleen betalen en had Beetle niks...
Ondertussen ben ik reuze blij dat ik Beetle heb laten verzekeren.
Hij heeft al een keer een slagaderlijke bloeding gehad wat uiteraard dicht gemaakt moest worden, rontgenfoto's laten maken voor zijn pootje, anabolen injecties gehad, ook voor zijn poten (patella luxatie aan beide achterpoten, injectie dus om spieren te verstevigen rondom de knie.) en nu voor zijn allergie.
Dus ik heb er al aardig gebruik van gemaakt.
Maar als ik er geen gebruik van had hoeven maken, was ik evengoed blij geweest dat ik hem had laten verzekeren, voor alle zekerheid.

Made by Spriet
Ik heb het nooit gedaan en gelukkig ook nooit problemen. Nanni 1x beginnende maagkanteling gehad, was ik 450 euro kwijt. Verder allemaal normale bedragen, 120 euro voor een operatie noem ik niet veel bv.
Tuana heeft hersenvlieontsteking gehad en soms jeuk, maar da tzijn ook geen dure rekeningen geweest. als het moet heb ik geld op mijn rekening en betaal ik dat
Tuana heeft hersenvlieontsteking gehad en soms jeuk, maar da tzijn ook geen dure rekeningen geweest. als het moet heb ik geld op mijn rekening en betaal ik dat
-
- Zeer actief
De verzekering van Quincy heb ik stopgezet. Beestje mankeerd nooit wat, enige waarvor DA kosten gemaakt zijn voor hem is een tand die getrokken is omdat hij nog niet los zat en de volgende er al was. De kosten van vorig jaar voor het absest op z'n staart vielen ook allemaal mee, werd dan wel vergoed maar die kosten wegen niet op tegen de premie. Mocht hij iets mankeren dan kunnen we het makkelijk betalen. Als straks zijn termijn gestopt is dan gaat de verzekering van hem er dus ook uit.

- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
'k moest even zoeken . Vera heeft bij Petplan de Verzekering lopen .
Ze is volledig verzekerd .
http://www.petplan.nl/vergoedingendetails.htm
daar staat wel waar voor ze is verzekerd . 't Totaal pakket.
( ik ben ook voor alles verzekerd dus waarom Vera dan niet )
Ze is volledig verzekerd .
http://www.petplan.nl/vergoedingendetails.htm
daar staat wel waar voor ze is verzekerd . 't Totaal pakket.
( ik ben ook voor alles verzekerd dus waarom Vera dan niet )
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau