Felix schreef:Abby schreef:
Eigenlijk toch verschrikkelijk triest dat, hoewel er zoveel mensen tegen de RAd zijn, het verdorie nog steeds niet is gelukt om die wet weg te werken...

Je doet voorkomen alsof half Nederland tegen die wet is, maar ik vrees voor je dat het tegendeel de waarheid is
En als je dan al ziet, dat er bij een demonstratie van: "landelijke organisatie's" (tot hoever je van 'organisatie' kunt spreken natuurlijk). Maar een handje vol 'figuren' komt opdagen, wat eerder voor oordeel bevestigend werkt, dan dat ze voor oordelen weg halen

Hai Felix heb het hele topic even doorgelezen en ben niet goed in het quoten dus hoop dat ik het goed doe.
Ik wil hier een kleine aanvulling opgeven. Je zegt dat dat niet half Nederland tegen deze wetgeving is maar je weet ongetwijfeld dat er 40.000 handtekeningen zijn opgehaald tegen deze regelgeving. Dat dit toch een afspiegeling is van de maatschappij en dat de mensen het overduidelijk er niet mee eens zijn dat normale gezonde honden worden ingeslapen. De handtekeningen waren dan ook geheel conform een burgerinitiatief ingevuld en allemaal persoonlijk door mij nagekeken.
Dat wil zeggen dat iedereen zijn naam, adres en geboortedata erop had gezet. Mede door dit initiatief is er steeds meer aversie ontstaan tegen de RAD. Hierdoor zijn de Partij voor Dieren en de dierenbescherming er op ingesprongen en hebben ingezien dat het veranderd moet worden.
De minister (min. Verburg) heeft mede door deze handtekeningen een Commissie van Wijzen samengesteld die 1 dezer dagen hopenlijk met een goed advies komt over deze regeling die de minister dan hopenlijk zal overnemen.