Tamara en Bowie schreef:
Bowie gaat er héél graag op uit en als ik in beweging ben is zij in beweging. Ze gaat ook bijna overal mee naartoe en tijdens wandelingen (als het niet al te warm is) is ze hartstikke actief en loopt 2 uur mee en speelt, rent en vliegt alle kanten op.
loony schreef:Ik ken erfhonden die gelukkiger zijn dan honden die in een kennel worden gehouden of in een bench verblijven als baas werkt.
En zoals ik lees wil ze toch iets met de hond doen van cursus en mee naar haar paard nemen en boswandelingen. Nou Dat maakt het nog beter want vele erfhonden die komen er niet eens vanaf.
Ik zie echt geen probleem waarom zij geen hond zou kunnen nemen

Dank je wel. Ik denk dat er inderdaad een hoop honden zijn die graag op een erf hadden gezeten inplaats van al die uren in een bench zitten...
Rami schreef: (en TS welliswaar om advies vraagt maar er verder ook niet echt op ingaat)
Ik geloof dat ik toch wel een aantal keer wat dingen uitgelegt heb enzo...
Maar goed, ik luister wel degelijk naar jullie advies hoor (ook al denken jullie misschien van niet).
Ik denk dat het inderdaad nog niet verstandig is om aan een pup te beginnen (hoe graag ik dat ook zou willen). Wellicht is inderdaad weer een herplaatser een beter idee. Alleen die zijn erg moeilijk te vinden als je bepaalde eisen steld. Ik heb buurkinderen waar de hond mee om moet kunnen gaan en heb een kat die hij heel moet laten... Als er dan bijstaat dat het onbekend is hoe de hond met katten omgaat dan ga ik het toch echt niet proberen... Ik ga ook niet 150 km rijden om naar een hond te kijken die het dan toch niet word. En ook wat rassen/kruisingen heb ik voorkeur. (zoals de meeste mensen denk ik is dit heel normaal)
Twee honden is denk ik echt geen optie, dat word ook wel erg druk, dan moet ik ook twee honden meenemen naar m'n paard en dat zie ik echt nog niet zitten. Vind het dan ook zielig om er 1 thuis te laten...
*kelly* schreef:Je vertelde eerder dat je samen met je moeder een hond had, is het misschien weer een optie de hond bij haar te brengen als jij moet werken?
Dit is helaas geen optie, zij woont veel te ver weg... Anders was dat zeker een optie geweest!
Oja en de buurvouw wil ik er liever niet te veel bij betrekken. Die heeft al dat ik het liefst elke dag daar op de koffie kom :N: