Ik zou volledig overgaan op kvv, niet mixen met brokken en ook geen blikvoer. Je zult zien dat de ontlasting dan al gauw beter wordt.
Ik zou dus de Duck die je hebt gewoon geven zonder mengen met de brokken. Om het aantrekkelijker te maken kun je er evt wat heet water over gieten, maar dat moet je niet te lang doen. Een verse pens is trouwens ook een lekkere afwisseling en goed voor de darmen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze Jack Russel
Moderator: moderatorteam
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
-
frank-foe
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Duck
ik doe s'avonds anderhalve plak Duck ik kan niet zeggen dat hij er verzot op is maar moet er aan wennen denk na al dat blikvoer. En de volgende ochtend geef ik wat brokken.
Groeten Linda
Groeten Linda
-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
hoeveel weegt je hond?
ik heb hier 2 jack russells rondlopen en die krijgen allebei 100 gram Energique per dag.
en zo zijn ze goed niet te dik en niet te dun.
ik heb hier 2 jack russells rondlopen en die krijgen allebei 100 gram Energique per dag.
en zo zijn ze goed niet te dik en niet te dun.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
-
frank-foe
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Hond
Weegt 8 kilo, is nu ik er Duck instopt wel iets minder zwaar geworden omdat hij het eerst niet moest maar eet het nu wel. Maar hij is niets te dik ofzo ziet er goed uit wel een beetje kaal aan de onderkant heeft van pups af aan niet echt in de haren gezeten.
Groetjes Linda
Groetjes Linda
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
als ie nou duck niet zo lekker lijkt te vinden kun je ook een ander merk uitproberen,Rodi is volgens mij wel bijna overal te verkrijgen en energique volgens mij ook bij veel dierenspeciaalzaken.
Carnibest is alleen bij verkooppunten verkrijgbaar maar op hun site kun je kijken of er een verkooppunt bij je in de buurt zit eventueel.
Bij ons word carnibest graag gegeten en dan als afwisseling af en toe een dagje rodi of een stuk pens.
Carnibest is alleen bij verkooppunten verkrijgbaar maar op hun site kun je kijken of er een verkooppunt bij je in de buurt zit eventueel.
Bij ons word carnibest graag gegeten en dan als afwisseling af en toe een dagje rodi of een stuk pens.
-
frank-foe
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Rodi
Dat is op zich ook wel een goed idee om eens wat anders te testen hier bij de dierenzaak hadden ze nog 2 andere merken geloof ik woensdag doe ik weer boodschappen en probeer ik gewoon wat anders, alhoewel hij nu wel direct begint Duck te eten en het ook gelijk op eet. Maar zal eens wat anders proberen wie weet.
Groetjes Linda
Groetjes Linda