Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Twijfel voeding Kaya

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

schelsey schreef:ik begrijp je vraag erg goed want zit met hetzelfde dillema, had een tijdje hills jd gegeven, in begin zag ik geen resultaat maar na 1.5 maanden wel erg veel, omdat het zo zielig is in mijn ogen om alleen brok te geven, terug begonnen met carnibest en toevoegingen voor de poten, en raar genoeg loopt ze nu terug minder goed, toeval, of komt dit echt door die brokken

nadeel brokken was, ze werd dikker erop, maar das was op te lossen met de light hills jd, en ze poepte veel, verder toch glanzende vacht, en het is een vuilbak, ze eet alles, dus of ik nu vlees geef of brok, blijft voor haar hetzelfde

ik weet het dus ook niet goed

sonja
Moeilijk he? Zeker omdat ze met slechte gewrichten toch periodes hebben van beter en slechter lopen en wat is dan toeval en wat niet?

Ik zet Kaya nu dus toch over op Carnibest, met als supplement de Trias Omega van de Groene Os en glucosamine/chondroïtine.

Mocht ze slechter gaan lopen, dan gaat ze weer terug naar Hills j/d en hou ik haar daarop.

Ik wil het een keer proberen uit te testen, omdat ze vers ook veel lekkerder vindt.
Kaya werd overigens niet dik van de brokken, maar ik gaf ook veel minder dan aangegeven stond.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

ze zit ook al even op carnibest, en 2 keer per week brok, en net zoals jij ook supliment van groene os, met carnibest word ze wel iets slanker, das dan weer een voordeel, dat ze soms wat mankt ligt ook wel aan mezelf, ik doe soms te veel met haar, te veel en te lang wandelen en laten spelen, zou eigenlijk niet mogen

sonja
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”