Moeilijk he? Zeker omdat ze met slechte gewrichten toch periodes hebben van beter en slechter lopen en wat is dan toeval en wat niet?schelsey schreef:ik begrijp je vraag erg goed want zit met hetzelfde dillema, had een tijdje hills jd gegeven, in begin zag ik geen resultaat maar na 1.5 maanden wel erg veel, omdat het zo zielig is in mijn ogen om alleen brok te geven, terug begonnen met carnibest en toevoegingen voor de poten, en raar genoeg loopt ze nu terug minder goed, toeval, of komt dit echt door die brokken
nadeel brokken was, ze werd dikker erop, maar das was op te lossen met de light hills jd, en ze poepte veel, verder toch glanzende vacht, en het is een vuilbak, ze eet alles, dus of ik nu vlees geef of brok, blijft voor haar hetzelfde
ik weet het dus ook niet goed
sonja
Ik zet Kaya nu dus toch over op Carnibest, met als supplement de Trias Omega van de Groene Os en glucosamine/chondroïtine.
Mocht ze slechter gaan lopen, dan gaat ze weer terug naar Hills j/d en hou ik haar daarop.
Ik wil het een keer proberen uit te testen, omdat ze vers ook veel lekkerder vindt.
Kaya werd overigens niet dik van de brokken, maar ik gaf ook veel minder dan aangegeven stond.